Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE PNEURI SI JENTI TUBELESS


Detaliu pentru invitatia numarul 323574
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Numar invitatie: 323574/05.04.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PNEURI SI JENTI TUBELESS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public PloiestiCod fiscal: 1355770, Adresa: Ploiesti, Gagani88, Ploiesti, Telefon: 0244543751, Fax: 0244513228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Gageni, nr. 88, cod 100137, Ploiesti ? PRAHOVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gageni, nr. 88, Ploiesti ? PRAHOVA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PNEURI SI JENTI TUBELESS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitiadepneuri si jenti tubelessdestinateechiparii autovehiculelor, detinutedeRATP Ploiesti
II.1.6) CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantii vor constitui garantia de participare in cuantumul aferent lotului sau loturilor pentru care depune oferta, valoarea corespunzatoareficarui lot in parte fiind prevazuta in Anexa B( informatii privind loturile): a)prin virament bancar; b)printr-un instrument de garantare emis in condi?iile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (Formularul 9 in original); c)prin ordin de plata cu confirmarea banciiemitente; d)prin fila CEC cu confirmarea bancii emitente, (in original) e)prin depunerea, la caseria autoritatii contractante, a sumei de bani in numerar. Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSG Ploiesti.Pentru variantele b) si d), dovada constituirii garantiei de participare, in original, se va transmite la registratura autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare : cel putin egala cu valabilitatea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindsituatiapersonalaaofertantului, Formular1Declaratieprivindrespectareaprevederilor.art. 691, Formular2Certificatdeparticiparecuofertaindependenta, Formular3Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Ing. Radu Popescu-Director General, Ing.Ion Micu-Director Tehnic, Ec.Daniela Birligiu-Director Financiar, Cons.Jr.Ilie Constantin-Sef Birou Achizitii, Ing. Vasile Paraschiv ? Sef Servicu Aprovizionare, Ing. Mircea Ungureanu-Sef Sectie Autobuze, Ing .Florin Mateescu -Sef Sectie Reparatie, Cons.Jr.Eugen Belu-Biroul Contecios, Ing. Gheorghe Oancea ? Biroul Achizitii;Documentelor solicitate se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca oforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentelor solicitate se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritattiicontractante ofertantul clasat pe primul loc, va prezentapentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTA MINIMA: furnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului sau loturilor la care se participa .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer