Achizitie publica - Contract furnizare Pod bascula 60 to. in regim de leasing financiar
Detaliu pentru invitatia numarul 338291
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338291/26.10.2012
Denumire contract: Contract furnizare Pod bascula 60 to. in regim de leasing financiar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI SI PODURICod fiscal: RO 2749993, Adresa: Str. BARBU ST. DELAVRANCEA nr. 14, Constanta, Telefon: 0788350813, Fax: 0241630696
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.CELULOZEI nr. 15A, Constanta, Romania, cod postal: 900155, telefon: +40 241630696, fax: +40 241630696, persoana de contact: jr. RODICA LAPUSTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. CELULOZEI nr. 15A Constanta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare Pod bascula 60 to. in regim de leasing financiar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pod bascula de 60 to. in regim de leasing financiar cu montare si punere in functiune.
II.1.6) CPV: 38300000-8 - Instrumente de masurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 528, 249.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10564, 98 lei se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea autoritatii contractantecare se va prezenta in original la deschiderea ofertelor conf. art 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006 (Formularul 11).Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contastatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf. prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea totala a contractuluifara TVA;se va constitui conf. art. 90 alin. (3) din HG nr. 925/2006 si HG nr. 1045 priv. modificarea art. 90 din HG nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 : Se va completa si prezenta - Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12ANota: a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 : Se va completa si prezenta - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 - Formular 12BNota: a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. ?a? , ?c^1 si ?d? din OUG nr. 34/2006).b) In situatia in care ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr. 3 : Se va completa si prezenta - Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 12CCerinta nr. 4 : Se va completa si prezenta - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? Formular 12LNota: a) Vor depune declaratie pe proprie respundere toti ofertantii, subcontractantii si tertii sustinatori.b) Persoanele cu functie de decizie din cadrul RAJDP Constanta, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt : - Director General : ing. Adrian-George Gambuteanu- Director Executiv Economic : ec. Constantin Jipa- Director Executiv Juridic : ec. Niculae Gheorghe- Sef Birou Achizitii publice : jr. Rodica LapusteCerinta nr. 5 : Se va prezenta - Certificatul de participare cu oferta independenta ( Ordinul nr. 314/2010) - Formular 12KCerinta nr. 6 : Pentru persoanele juridice/fizice romane se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile componente) : - Certificat emis de MFP ? DGFP a judetului unde isi desfasoara activitatea de plata a datoriilor catre bugetul consolidat de stat.- Certificat emis de Serviciul Public de impozite si taxe si alte venituri ale bugetului local din Cadrul Consiliului Local de plata a datoriilor catre bugetele locale.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Se vor prezenta alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se sccepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Notaa) Certificatele se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ? conform cu originalul ?.b) Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.d) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la art.182, alin. (1).e) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 7 : Se va prezenta - Cazierul fiscal al ofertantului. Cerinta nr. 1 : Pentru persoanele juridice/fizice romane : Se va prezenta - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu maxim 30 de zile inaintea datei de depunere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, precum si ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la : punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, condamnarea penala prevazute la art. 21 lit.?e? si ?g? din Legea nr.26/1990 ; reorganizarea si lichidarea judiciara, dizolvarea firmei.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ORC.Cerinta nr. 2: Pentru persoanele juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana, Notaa) Certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ? conform cu originalul ?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima pentru operatorul economic care participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, prezentarea unor documente prin care sa faca dovada situatiei sale economice si financiare a) Fisa de informatii generale - Formular 10D : - cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani ; b) Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente ? copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista principalelor livrari de produse Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate saude clientul beneficiar Cerinta nr. 2 Experienta similara Se solicita prezentarea unor documente (contracte, procese verbale de receptie ) din ultimii 3 ani, insotite de recomandari sau certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor din partea beneficiarilor. Cerinta nr. 3 Personal Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii. Cerinta nr. 1 SR EN ISO 9001:2008 Se solicita certificatul sistemului de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
1. Termen de livrare , montare si punere in functiune
30
Descriere:
3. Termen de gatantie
20
Descriere: Termenul maxim de garantie acordat pt. produsele livrate de la data semnarii receptiei
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PrinSEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 14:18