Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare prelungitoare , seringi pentru injectomatele Alaris CC


Detaliu pentru invitatia numarul 349014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Numar invitatie: 349014/20.06.2013
Denumire contract: Contract furnizare prelungitoare , seringi pentru injectomatele Alaris CC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 259267903, Fax: +40 259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare prelungitoare , seringi pentru injectomatele Alaris CC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prelungitoare pentru injectomatele Alaris CCSeringa compatibila cu AlarisOptiuni: Conform Art 6 din HG nr925/2006
II.1.6) CPV: 33194120-3 - Articole pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 33, 930 - 67, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% adica in valoare de 678 lei . Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1. Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca in data limita de depunerere a ofertelor(contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA ) Garantia de participare se va emite pina la data limita de depunere a ofertelor . Perioada de valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art 278^1 din OUG nr34/2006 aferenta.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii in alta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; (formularul 6) Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante pina la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata in seap conform art 18 din HG 1660/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract; 2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contul autoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclaratie de eligibilitate-anexat in formularul 1Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-anexat in formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-anexat in formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Manager -Dr. Pop Ovidiu LaureanDirector financiar contabil-Ec. Brad AncaDirector Medical -Dr. Ritli LadislauDirector de ingrijiri-As Barabas CalinSef Serviciu Achizitii-Ec Poinar MirelaSef Serviciu Aprovizionare -Ec.Ganea SabinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta -anexat in formularul 4Toate formularele vor fi completate si atasate online in seap sub forma scanata Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat Constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate a agentilor economici; obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autorizatia emisa de Ministerul SanatatiiDocumentele vor fi atasate online in seap sub forma scanata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificatul de inregistrare al produsului oferit eliberat de Ministerul Sanatatii in termen de valabilitate sau declaratie de conformitate pentru produs pentru confirmarea marcajului CE, ; Mostre din fiecare produs in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor care fac obiectul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer