Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Detaliu pentru invitatia numarul 331842
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331842/17.07.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC BALSCod fiscal: 4394846, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Telefon: 0249450867, Fax: 0249450158
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +4 0249450867, fax: +4 0249450158, persoana de contact: PRODANESCU ILEANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +4 0249450867, fax: +4 0249450158, persoana de contact: PRODANESCU ILEANA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DIVERSE PRODUSE ALIMENTAREVALOAREA ESTIMATA MINIMA A INTERVALULUI (REGASITA LA SECTIUNEA II.2.1.) REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI(IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE) , A CONTRACTULUI CE URMEAZA A FI INCHEIAT PANA LA 31.DECEMBRIE 2012, IAR VALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA CE CONTINE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI PRIN PRELUNGIREA CONTRACTELOR PANA LA 30 APRILIE 2013.
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 850.15 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum gar de particip este de 2 % din val estim ( fara TVA ) a contr initial ce urmeaza a fi incheiat. Avand invedere ca procedura de atrib este pe loturi, gar de particip se stab prin corelare cu val estimata a fiecarui lot prinraportare la val estim a contr initial ce urmeaza a fi incheiat si nu la val estim totala ce tine seama de eventualelesuplimentari ( cant afer anului 2012 din caietul de sarcini ). Val gar de particip pentru fiecare lot in parte esteprezentata in caietul de sarcini si in Anexa B(inf.priv.loturile). In cazul in care ofertantul depune oferta pentru toate loturile gar departicip va fi de 838.43 Ron.Per de valab a garant pentru particip: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garant de particip se constituie prin una dintre urmatoarele forme : a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;b) ordin de plata sau fila cec in contul SPITALULUI ORASENESC BALS, contulnr.RO46TREZ5085006XXX000908 deschis la Trezoreria Bals, cu conditia confirmariiacestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ;c) depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar , in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa cavaloare .In orice situatie , dovada constit garant de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschidereaofertelor.Oferta va fi respinsa la deschidere(hgr 925/2006)daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada devalabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Garantia pentru participare va fi trecuta la vedere.In cazul in care gr.de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va folosi Formularul nr.10 atasat in sectiunea formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Completarea FORMULARULUI nr.1 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratia privind eligibilitatea se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Completarea FORMULARULUI nr.2 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratia privind neancadrarea in prevederile art.181 se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr.3Certificat privind plata taxelor si impozitelor localeCerinta nr.4Certificat de atestare fiscalaCerintele prevazute la punctele 3 si 4 sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Documente edificatoare : Certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale si Certificatul de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea conform cu originalul.Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incazul depunerii unei oferte comune toti asociatii au obligatia de a depune aceste certificate.Eventualii subcontractanti(subcontractant) nu auobligatia depunerii acestor certificate.Cerinta nr.5Certificat de participare cu oferta independentaCompletarea FORMULARULUI nr.3 din sectiunea Formulare este obligatorie.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelul ANRMAP nr.314/2010 se va prezenta in original, semnat sistampilat.Cerinta nr.6Declaratie pe propria raspundere privind nancadrarea in prevederile art 69¹( evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Completarea FORMULARULUI nr.4 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratie pe propria raspundere privind nancadrarea in prevederile art 69¹se va prezenta in original, semnat si stampilat.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica, este urmatoarea : Primar-ING.TEODOSESCU ADY MADALINMembrii Consiliului de Administratie: DR.POPA MARIN, DR.CISMARU MARIA, DR.LESNIC RAMONA, DR.ANASTASESCU ELENA, EC.BOLTASU IONEL, EC, HIRCA ADRIAN, AS.LICIU EMILIANManager-DR.STANCULESCU STEFANDirector Medical-DR.GRIGORIU CARMEN DANIELADirector Financiar-Contabil-EC.STANCU DANIELAConsilier Juridic-PRODANESCU ILEANASef birou contabilitate-EC.PRIOTEASA GRIGORE Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC, valabil la data deschiderii ofertelor .Certificat constatator emis de ONRC se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din care sa rezulte ca : -obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendareaactivitatii/dizolvarea persoanei juridice.In cazul existentei unui tert sustinator acesta nu are obligatia de a prezenta certificatul.In cazul depunerii unei oferte comune toti asociatiiau obligatia sa prezinte acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Subcontractantii nu au obligatia prezentarii acestuicertificat.Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante certificatulconstatator eliberat de ORC in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Fisa de informatii generale.Completarea FORMULARULUI NR.5 din sectiunea Formulare este obligatorie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN INTERMEDIUL SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 15:30