Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE


Detaliu pentru invitatia numarul 345923
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC BALS
Numar invitatie: 345923/25.04.2013
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC BALSCod fiscal: 4394846, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Telefon: 0249450867, Fax: 0249450158
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +4 0249450867, fax: +4 0249450158, persoana de contact: ILEANA PRODANESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +4 0249450867, fax: +4 0249450158, persoana de contact: ILEANA PRODANESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PRODUSE FARMACEUTICEValoarea estimata a contractului , sub forma de interval , este: 304.733, 03 RON-357.203, 87 RON.VALOAREA ESTIMATA MINIMA A INTERVALULUI (REGASITA LA SECTIUNEA II.2.1)REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI(IN FUNCTIE DE CARE SE VOR ELABORA SI EVALUA OFERTELE), A CONTRACTULUI CE URMEAZA A FI INCHEIAT PANA LA 31 DECEMBRIE 2013 , IAR VALOAREA MAXIMA REPREZINTA VALOAREA ESTIMATA GLOBALA CE CUPRINDE SI VALOAREA POSIBILELOR SUPLIMENTARI PRIN PRELUNGIREA CONTRACTELOR PANA LA 30 APRILIE 2014.Optiuni: Prelungirea contractului cf.art.6 alin.3 din HGR nr.925/2006
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 733.03 - 357, 203.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gr de participare este de 1, 5% din val estim ( fara TVA ) a contr initial ce urmeaza a fi incheiat. Avand in vedere ca procedura de atribuire este pe loturi, gr de particip se stabileste prin corelare cu valoarea estimata a fiecarui lot prin raportare la valoarea estimata a contractului initial ce urmeaza a fi incheiat si nu la valoarea estimata totala ce tine seama de eventualele suplimentari ( cantitatile aferente anului 2013 din caietul de sarcini ). Valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este prezentata in caietul de sarcini si in Anexa B(inf.priv. loturile). In cazul in care ofertantul depune oferta pentru toate loturile garantia de participare va fi de 4.571 Ron. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin una dintre urmatoarele forme : a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; b) ordin de plata sau fila cec in contul SPITALULUI ORASENESC BALS, contul nr.RO46TREZ5085006XXX000908 deschis la Trezoreria Bals, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; c) depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar , in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare . In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Oferta va fi respinsa la deschidere (hgr 925/2006) daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Garantia pentru participare va fi trecuta la vedere.In cazul in care gr.de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va folosi Formularul nr.11 atasat in sectiunea formulare.DATA DE REFERINTA PENTRU ECHIVALENTA LEU/ALTA VALUTA -29.04.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Completarea FORMULARULUI NR.1 din setiunea Formulare este obligatorie.Declaratia privind eligibilitatea se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Completarea FORMULARULUI NR.2 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr. 3Certificat privind plata taxelor si impozitelor localeCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscalaCerintele prevazute la punctele 3 si 4 sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Documente edificatoare: Certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale si Certificatul de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .In cazul depuneri unei oferte comune toti asociati au obligatia de a depune aceste certificate.Eventualii subcontractanti(subcontractant) nu au obligatia depunerii acestor certificate.Cerinta nr.5Certificat de participare cu oferta independentaCompletarea FORMULARULUI NR.3 din sectiunea Formulare este obligatorie.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr.6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederileart 69¹( evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Completarea FORMULARULUI NR.4 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea inprevederile art 69¹ se va prezenta in original, semnat si stampilat.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica, este urmatoarea : Primar-ING.TEODOSESCU ADY MADALINMembrii Consiliului de Administratie: DR.POPA MARIN, DR.CISMARU MARIA, DR.LESNIC RAMONA, DR.ANASTASESCU ELENA, DR MIREA COSMIN, EC, HIRCA ADRIAN, AS.LICIU EMILIANManager-DR.STANCULESCU STEFANDirector Medical-DR.GRIGORIU CARMEN DANIELADirector Financiar-Contabil-EC.STANCU DANIELAConsilier Juridic-PRODANESCU ILEANASef birou contabilitate-EC.PRIOTEASA GRIGOREFarm.COANCA MIRELA Cerinta nr. 1Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, in termen de valabilitate, conform art.2, art.4 alin.1 si art.8 alin.2 din Ordinul nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea , organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman si Lg.nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, titlul XVII-Medicamentul, art.788 alin.4.-Se poate depune echivalent al acestui document.-Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului se va prezenta in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Cerinta nr. 2Certificat constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor..Certificat constatator emis de ONRC se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din care sa rezulte ca : -obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;In cazul existentei unui tert sustinator acesta nu are obligatia de a prezenta certificatul.In cazul depunerii unei oferte comune toti asociatii au obligatia sa prezinte acest certificat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Subcontractantii nu au obligatia prezentarii acestui certificat.Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Cerinta nr.3Declaratia ofertantului pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata pentru produsul oferit, in termen de valabilitate Completarea FORMULARULUI NR.10 din sectiunea Formulare este obligatorie.Se solicita in baza art.700 alin.1 si art.730din Lg.95/2006, in baza OMSP 895/2006.In intervalul cuprins intre data comunicarii rezultatului procedurii de achizitie si data primei livrari , fiecare ofertant declarat castigator va transmite , in mod obligatoriu , o copie a Autorizatiei de punere pe piata pentru produsele care i-au fost adjudecate, in termen de valabilitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Fisa de informatii generale.Informatii privind cifra de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Completarea FORMULARULUI nr.5 din sectiunea Formulare este obligatorie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer