Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare proteze ortopedice


Detaliu pentru invitatia numarul 338089
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE ORTOPEDIE TRAUMATOLOGIE SI RECUPERARE MEDICALA EFORIE SUD
Numar invitatie: 338089/24.10.2012
Denumire contract: contract furnizare proteze ortopedice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE ORTOPEDIE TRAUMATOLOGIE SI RECUPERARE MEDICALA EFORIE SUDCod fiscal: 4514756, Adresa: str.Republicii, nr.7, Eforie Sud, Telefon: 0241-749445, Fax: 0241-748449
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Republicii, nr.7, Eforie Sud, Romania, cod postal: 905360, telefon: +40 241749445, fax: +40 241748449, persoana de contact: Mihaela Negoitescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Republicii, nr.7, Eforie Sud, Romania, cod postal: 905360, telefon: +40 241749445, fax: +40 241748449
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare proteze ortopedice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract furnizare proteze ortopedice, impartite in 5 loturi, conform caietului de sarcini.Lotul nr. 1 Proteza totala sold cimentata: 17.700 leiLotul nr. 2 - Proteza totala sold necimentata: 25.900 leiLotul nr. 3 - Proteza totala genunchi cimentata: 38.600 leiLotul nr. 4 - Proteza bipolara sold necimentata: 23.990 leiLotul nr. 5 - Proteza cervico-cefalica (Austin Moore): 1.920 lei
II.1.6) CPV: 33183200-8 - Proteze ortopedice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1, 5%) pe loturi: lotul nr. 1 = 265, 5 lei; lotul nr. 2 =388, 5 lei; lotul nr.3= 579 lei; lotul nr. 4 = 359, 85 lei; lotul nr. 5 = 28, 8 lei.In cazul in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata se vor aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34.Perioada de valabilitate: 40 zile;
-garantia de participare se contituie in conformitate cu art.86 din HG925/2006, "...prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru peroada prevazuta in documenttaia de atribuir". De asemenea, garantia se poate constitui prin casieria unitatii si prin depunere a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se va face viramentul este RO53TREZ2365006XXX005133 Trezoreria Eforie. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HGR 925/2006, art. 90
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare - Completarea Formularului nr. 1 din Sectiunea Formulare.Conducerea spitalului: MANAGER: Ec. Viorel Pascaru; DIRECTOR FINANCIAR CONTABIL: Ec. Neriman Bectemir; DIRECTOR MEDICAL: Dr. Liliana Sandu.Consiliul de Administratie: Vasile Carmen; Marin Laurentiu; Parpala Boris; Iliuta Ramona; Lepar Cristina.Alte persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr. Mugur Marinescu; Atena Caranicola; Ing. Mihaela Negoitescu; Av. Dinut Eduard Constantin.2) Declaratie privind eligibilitatea - Completarea Formularului nr. 2 din Sectiunea Formulare3) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea Formularului nr.3 din Sectiunea Formulare.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Completarea Formularului nr. 4 din Sectiunea Formulare5) Certificat privind calitatea de participant la procedura - Completarea Formularului nr. 5 din Sectiunea Formulare6) Certificat de atestare fiscala - Eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deppun ofertele.7) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - Certificatul sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara in care se depun ofertele. 1) Certificatul constatator eliberat de ONRC, in oricare din formele - original/copie legalizata/copie conforma cu originalul valabil (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei) din care rezulta: - capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Conditie obligatorie - prezentarea tuturor mostrelor sterile si nesterile pentru produsele ofertate, a instrumentarelor specifice si a motoarelor., 1) Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani (prezentarea cel putin a unui contract echivalent din punct de vedere cantitativ), in xerocopie prin care sa confirme livrarea produsului. 1) Se solicita prezentarea unor documente/certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de asigurare a calitatii;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP -www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer