Achizitie publica - Contract furnizare reactivi de laborator (celiaca)
Detaliu pentru invitatia numarul 335416
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335416/14.09.2012
Denumire contract: Contract furnizare reactivi de laborator (celiaca)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"Cod fiscal: 4266308, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2433032, 0741110034, Fax: 2433032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare reactivi de laborator (celiaca)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie pachet reactivi de laborator, valoarea pe care se va incheia contractul si se va evalua ofertele este 36610 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 610 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata (vizat de banca) in contul Ro14TREZ7025005XXX000176. Trezoreria sect2, sau la casieria unitatii. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin.3, lit. b din HG. 925/2006.Cuantumul garantiei de participare este de 2% din valoarea estimate a contractului respectiv 732.2 ron. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand de afla in oricare din situatiile urmatoare: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: - Scrisoare de garantie bancarade buna executie/Instrument de garantare, Garantia de buna executie se depune in contul: Ro14TREZ7025005XXX000176. Trezoreria sect2,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (completare formular 2 );Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (completare formular 3);Sa nu se afle in situatiileprevazute de art 69^1 din OUG 34/2006 (completare formular 14);Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 13);Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular 7)Persoane care detin functii de decizie: Manager conf dr.Suciu Nicolae, director financiar contabil ec.Gheorghe Maria, director medical MateiDumitru, Comisia de evaluare este formata din urmatoarele persoane: Harabula Daniela - sef serviciu tehnic administrativ membruStavri Mariana membruDr Alexe Gabriela presedinte comisie sau dr Alina Popp Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica-Certificat constatator emis de ORC cu maxim 30 de zile inainte de data de depunere a ofertelor ( in copie conform cu originalul ) din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale, in care se vor prezenta datele de identificare alefirmei si se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(globala)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor furnizari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotita de recomandari., Mostre pentru fiecare produs in parte , etichetata cu denumirea operatorului economic (Bd-ul Lacul Tei Nr.120 , Registratura) Certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate ISO 9001 sau echivalent valabil la data deschiderii ofertelor sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate. Se vor accepta orice probe saudovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Nu se admit ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro(SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 12:48