Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 324826
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC BALS
Numar invitatie: 324826/23.04.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC BALSCod fiscal: 4394846, Adresa: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Telefon: 0249450867, Fax: 0249450158
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.NICOLAE BALCESCU NR. 115, JUDETUL OLT, Bals, Romania, cod postal: 235100, telefon: +4 0249450867, fax: +4 0249450158, persoana de contact: PRODANESCU ILEANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL ORASENESC BALS, STR.NICOLAE BALCESCU NR.115, BALS, JUDETUL OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: REACTIVI SI MATERIALE DE LABORATOR
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 926, 025 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2 % din valoarea estimata ( fara TVA ) a contractului initial ce urmeaza a fi incheiat. Avand in vedere ca procedura de atribuire este pe loturi, garantia de participare se stabileste prin corelare cu valoarea estimata a fiecarui lot prin raportare la valoarea estimata a contractului initial ce urmeaza a fi incheiat si nu la valoarea estimata totala ce tine seama de eventualele suplimentari( cantitatile aferente anului 2012 din caietul de sarcini ). Valoarea garantiei de participare pentru fiecare lot in parte esteprezentata in caietul de sarcini si in Anexa B(inf.priv.loturile). In cazul in care ofertantul depune oferta pentru toate loturile garantia de participare va fi de 1686, 24 Ron.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la data limita de primire aofertelor.Garantia de participare se constituie prin una dintre urmatoarele forme : a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;b)ordin de plata sau fila cec in contul SPITALULUI ORASENESC BALS, contulnr.RO46TREZ5085006XXX000908 deschis la Trezoreria Bals, cu conditia confirmariiacestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ;c) depunerea la casieria autoritatii contractantea unei sume in numerar , in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare .In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participaretrebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Oferta va fi respinsa la deschidere(hgr 925/2006)daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Garantia pentru participareva fi trecuta la vedere.In cazul in care gr.de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va folosi Formularul nr.10 atasat in sectiunea formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Completarea FORMULARULUI nr.1 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratia privind eligibilitatea se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr.2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Completarea FORMULARULUI nr.2 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratia privind neancadrarea in prevederile art.181 se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr.3Certificat privind plata taxelor si impozitelor localeCerinta nr.4Certificat de atestare fiscalaCerintele prevazute la punctele 3 si 4 sunt obligatorii in vederea calificarii ofertantului.Documente edificatoare : Certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale si Certificatul de atestare fiscala se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Certificatele sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul depunerii unei oferte comune toti asociatii au obligatia de a depune aceste certificate.Eventualii subcontractanti(subcontractant) nu au obligatia depunerii acestor certificate.Cerinta nr.5Certificat de participare cu oferta independentaCompletarea FORMULARULUI nr.3 din sectiunea Formulare este obligatorie.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelul ANRMAP nr.314/2010 se va prezenta in original, semnat si stampilat.Cerinta nr.6Declaratie pe propria raspundere privind nancadrarea in prevederile art 69¹( evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006.Completarea FORMULARULUI nr.4 din sectiunea Formulare este obligatorie.Declaratie pe propria raspundere privind nancadrarea in prevederile art 69¹se va prezenta in original, semnat si stampilat.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Manager-DR.STANCULESCU STEFANDirector Medical-DR.GRIGORIU CARMEN DANIELADirector Financiar-Contabil-EC.STANCU DANIELASef Laborator analize medicale-DR.BASANGIU LILIANAConsilier Juridic-PRODANESCU ILEANASef birou contabilitate-EC.PRIOTEASA GRIGORE Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC, valabil la data deschiderii ofertelor .Certificat constatator emis de ONRC se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Din care sa rezulte ca : -obiectul contractului trebuie sa aiba correspondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendareaactivitatii/dizolvarea persoanei juridice.In cazul existentei unui tert sustinator acesta nu are obligatia de a prezenta certificatul.In cazul depunerii unei oferte comune toti asociatiiau obligatia sa prezinte acest certificat, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Subcontractantii nu au obligatia prezentarii acestui certificat.Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante certificatulconstatator eliberat de ORC in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.Cerinta nr.2Aviz de functionare , emis de M.S. cu Anexele din care sa rezulte reprezentantul autorizat pentru dispozitivul medical oferit, valabil la data deschiderii ofertelor.Se va prezenta avizul in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Fisa de informatii generale.Completarea FORMULARULUI NR.5din sectiunea Formulare este obligatorie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea obligatorie a mostrelor pentru care se depune oferta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila online in cadrul S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer