Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare reactivi UPU


Detaliu pentru invitatia numarul 308117
Autoritate contractanta
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Cod de identificare fiscala: 4663448
Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara
Telefon: 0356433114
Fax: 0356433114
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract furnizare reactivi UPU
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Reactivi
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.08.2011 15:38
Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv. Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv. Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 519, 450 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratii privind eligibilitatea;2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;3.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile articolului 181 din Ordonanta;4.Certif. de atest. fisc. privind îndep. oblig. exigibile de plata a imp. si contrib. de asig. sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (copie), val. la data deschiderii ofertelor;5.Certif. de atest. fisc. privind îndepl. oblig. exig. de plata a imp. si taxelor locale (copie), valabil la data deschiderii ofertelor;6.Certificat de Îregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (copie);7.Informatii generale;8.Lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani
site-ul SEAPtotal garantie de participare 5.194, 50 RON, defalcata pe loturi: lot1-1.401, 00 RON, lot2-3.793, 50 RON;reducere 50% pt. IMM-uri
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer