Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare "Rechizite scolare"


Detaliu pentru invitatia numarul 351812
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ALBA
Numar invitatie: 351812/02.08.2013
Denumire contract: Contract furnizare "Rechizite scolare"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI ALBACod fiscal: 4562648, Adresa: STR. GABRIEL BETHLEN, NR.7, Alba Iulia, Telefon: 0258811662, Fax: 0258817663
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare "Rechizite scolare"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de rechizite scolare pentru elevii din invatamantul preuniversitar de stat din judetul Alba
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 184 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare2% din valoareaestimata :3 503.68 leia) ordin de plata in contul autorizatiei contractante RO13TREZ0025005XXX000138 deschis la Trezoreria Alba Iuliab) scrisoare de garantie bancara de participare .c) instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurari conf.HG 834/2009Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Formular nr.8pentru cazul b)Nota: 1. In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia de participare va fi insotita dedeclaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru garantia de participare constituita intr-o alta moneda se ia in considerare cursul de schimb BNR la data de 01.08.2013;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: este de 10 % din valoarea contractului fara TVA .b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: conform cu prevederile art.90 din HG 925/2006 modificat si completat de art.52 din HG 834/2009Formular 12pentru cazul in care se constituieca si scrisoare de garantie bancara
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare Formular nr.1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica . In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstraindeplinirea cerintei.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar sau tehnico-profesional de catretert/ terti sustinatori , fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 lit a), c) , c1), d) si e)? Formular nr.22.Declaratie privind evitarea conflictului de intereseconf.art.691 din OUG 34/2006, Formular nr. 33.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Formular nr.44.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata, copie lizibila avand mentiunea?conform cu originalul?din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.5.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, emis de Consiliul Local ?Serviciul Public Impozite si Taxe.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Informatiiprivind functiile de decizie din cadrul autoritatii contractante: -Prof.Dorin Gheorghe Sandea-Conducatorul autoritatii contractante;
-Ana Coman-Contabil sef al autoritatii contractante;
-Mircea Duca- Membru al comisiei de evaluare/persoana care a intocmit documentatia de atribuire;
-Valeri Puiu-Persoana cu atributii de avizare din punct de vedere al legalitatii documentelor procedurii de atribuire;
-Dan Chereche-Presedinte al comisiei de evaluare-Jude Eugen-Membru al comisiei de evaluare-Ing.Mircea Duca-responsabil achizitii Pentrupersoane juridiceromane: 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: .Fisa de informatii generale-Fisa/fise informatii privind: -Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara conf.art.185(2) din OUG34/2006Cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani ? Minim 2x val.estimata , respectiv 350 368 lei sau echivalent in euro (curs mediu BNR anual leu /euro : anul 2010=4.2848 ;anul 2011 = 4.3197 ;anul2012= 4.4287 ;)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -1.principalele livrari inultimii 3 ani , continand valori , perioade de livrare si beneficiari, conf.art.188 alin.1 lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2013 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer