Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare sterilizator automat


Detaliu pentru invitatia numarul 345956
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Numar invitatie: 345956/26.04.2013
Denumire contract: Contract furnizare sterilizator automat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"Cod fiscal: 4266308, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2433032, 0741110034, Fax: 2433032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Biroul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Amfiteatru
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare sterilizator automat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei instalatii de sterilizare automata inclusiv serviciile asociate: transportul produselor la sediul autoritatii contractante, instalarea si punerea in functiune a produselor si instruirea personalului utilizator.
II.1.6) CPV: 33191100-6 - Sterilizator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de 2% in val de 3400lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia pentru participare este necesara pentru a proteja IOMC in fata riscului unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului. Garantia pentru participare se pierde in favoareaIOMC daca ofertantul se afla in oricare din urmatorele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta fiind castigatoare, nu constitue garantia de buna executie a contractului in perioada de valabilitate a ofertei. c) oferta sa fiind castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d) oferta sa fiind castigatoare, ofertantul nu accepta clauzele contractuale, dorind modificarea sau eliminarea acestora din contractul de furnizare produse (numai in cazul in care in prealabil nu au fost solicitate clarificari sau nu au fost sesizate obiectii sau observatii asupra clauzelor contractuale).Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, astfel cum a fost aceasta solicitata, vor fi respinse ca inacceptabile.. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata celmai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Cont garantii RO14TREZ70250005XXX000176 trez sect 2. Garantia de pariticipare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 5 % din valoarea contractului . Modul de constituire a garantiei de buna executie se va face conform art.89 alin.(2) si art.90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006: -se va constitui prin scrisoare de garantie bancara eliberata in favoarea Institutului pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof.Dr.Alfred Rusescu.model formular nr.8 -printr-o societate deasigurari Modul de restituire a garantiei de buna executie si termenul: -in termen de 14 zile de la data finalizarii contractului daca nu s-au ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: [1] Formular F2 - Declaratie privind eligibilitatea: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006; nerespectarea acestei solicitari atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.[2] Formular F3 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006; nerespectarea acestei solicitari atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.[3] Formular F12 - Certificat de participare cu oferta independenta. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea sa la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.[4] Formular F4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 691 din OUG nr. 34/2006: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006; nerespectarea acestei solicitari atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Manager dr.SUCIU NICOLAE Director financiar ec. GHEORGHE MARIA, Director medical dr. MATEI DUMITRU.[5] Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice; certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.[6] Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala; certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Formularele solicitate la punctele [1], [2], [3] si [4] se depun in original si sunt disponibile la Sectiunea Formulare.Documentele solicitate la punctele [5] si [6] pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata) emis Oficiul Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunerea ofertelor.Autorizatie ISCIR pt. montare, instalare, reparare si service instalatie de sterilizare automataAviz de functionarePentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011 si 2012)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, Certificari 97/43EEC (echipamente sub presiune - generator si autoclava)se solicita completarea si depunerea in original, sau copie legalizata, sau copie certificate , , conform cu originalul'', Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare - in original, Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentruasigurarea controlului calitatii ? in original, Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii - in original, copie legalizata sau copie conform cu originanlul Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata prin referire la specificatii sau standarde relevante (ISO, CE sau declaratii de conformitate - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de persoana autorizata).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 10:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer