Achizitie publica - Contract furnizare substante contrast pentru computer tomograf si RMN
Detaliu pentru invitatia numarul 325196
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325196/27.04.2012
Denumire contract: Contract furnizare substante contrast pentru computer tomograf si RMN
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTECod fiscal: 4206845, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Telefon: 0245212113, Fax: 0245210509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Romania, cod postal: 130095, telefon: +40 245212113, fax: +40 245212113, persoana de contact: CIOCEA MAGDA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE - Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Romania - Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare substante contrast pentru computer tomograf si RMN
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot1: IOHEXOLUM 350MG/ML ? flacon 100ML; Lot2: IOHEXOLUM 350MG/ML - flacon 50ML; Lot3: IODIXANOLUM 320MG/ML - flacon 50ML; Lot4: IOMEPROLUM 714, 4MG/ML - flacon 100ML; Lot5: IOMEPROLUM 714, 4MG/ML ?flacon50ML; Lot6: GADODIAMIDUM 287MG/ML ? flacon 20ML; Lot7: ACIDUM GADOBENICUM 0, 5M - flacon 20ML;
II.1.6) CPV: 33696800-3 - Produse de contrast pentru utilizare in radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 367, 181.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant de participa in cuantum tot.de 3829, 90 RON impartita pe lot.conf.Fisei de date a achiz.si Anex.B Modul de constit a garantiei de participare- prin orice instrument de garantare emis in cond legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prez.in orig.sau prin viram.banc.in contul RO45TREZ2715006XXX005629, Trezoreria Targoviste, cod fiscal 4206845, prin ordin de plata vizat de banca in contul autorit.contractante sau numerar depus la casieria institutiei. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.11 Garantia de participare va fi valabila minim 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 este: a)intre 63000 si 420000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: -Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractuluifara TVA. sau de 2, 5% din valoarea fiecarui contractului fara TVA, pentru IMM-uri; sunt considerati candidatii tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Mod de constituire: -scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 10), sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari sau prin numerar la caseria unitatii;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.3 completat2)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.4 completat3)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele ? in original, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de reprezentatul legal.4)Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 5 completat.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 6 completat.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare - Formularul nr.14 completat. Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Judetean de Urgenta sunt: dr. Lavinia IONESCU - manager, ec. Silviana MARIN - director financiar-contabil, as. med. Rodica NICOLAE - director ingrijiriec. Magda CIOCEA - sef serviciul achizitii publice 1) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.2) Autorizatia de distributie angro medicamente emisa de catre Ministerul Sanatatii - Agentia Nationala a Medicamentului in copie lizibila conforma cu originalul. Baza legala: Legea nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare si Ordinul ministrului sanatatii publice nr.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatiilor de distributie angro de medicamente de uz uman.3)Autorizatie de punere pe piata emisa de catre Agentia Nationala a Medicamentului sau de alt organism acreditat sa emita autorizatii de punere pe piata pentru medicamente(emisa pentru produsul ofertat si valabila la data deschiderii ofertei)in copie lizibila conforma cu originalul. - Baza legala: Legea 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5) privind reforma in domeniul sanatatii, Titlu XVII, Medicamentul, cu modificarile si completarile ulterioare in baza Ordinelor MSF nr. 263/15.03.2003 si nr.895/20.07.2006; -Regulamentul (CE) nr.726/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 31 martie 2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar -Regulamentul (CE) nr.1234/2008 al comisiei din 24 noiembrie 2008 privind examinarea modificarii conditiilor autorizatiilor de introducere pe piata acordate pentru medicamentele de uz uman si veterinar, in special art.17 al.2.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani.Se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor .Aceasta va trebui sa fie cel putin egala cu: Lot/Lei: 1=298696;2=52639, 20;3=59182, 20;4=88062;5=44628;6=96027, 60;7=95128.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:45
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 10:10