Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort


Detaliu pentru invitatia numarul 339991
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Numar invitatie: 339991/23.11.2012
Denumire contract: contract furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Dinamo BucurestiCod fiscal: 4266340, Adresa: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.2104735, Fax: 021.2104735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Eforie nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 213156468, fax: +40 213156468, persoana de contact: Burlacu Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica str.Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti tel 021/3037080 int 10653
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Recreere, cultura si religie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort
II.1.6) CPV: 33617000-8 - Suplimente minerale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare este de 5.576 lei. Cuantumul gar.de particip. este specif. pe fiecare lot in parte in anexa B.Per. de valab. a gar. de part. este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: in oricare din formeleprevazute la art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioar, mai putin fila CEC;in cont RO84TREZ7025005XXX000177-Trezoreria Sector 2, cod Fiscal 4266340(Form. nr.11.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categ. IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM va fi completata cf. modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modif. ulterioare si va fi prezentata in original.In cazul unei asocieri gar. de part. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere cf. Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a dem. incadrarea in categ.IMM.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ. IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din gar. de part. sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006, pentru lot nr.5 si lot nr.7. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii gar. bancare pentru particip. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Elib. gar. de part. se va face in cf. cu prev. art.88 din H.G. nr.925/2006.Data pentru care se face echivalenta leu/euro este data de 29.11.2012.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 10% din val.contractului fara TVA si se constituie printr-un instr. de garant. emis in cond.legii, de o soc.bancara sau de o soc.de asig. care devine anexa la contract(Form.12) sau conform prev.art.90, alin.(1) din H.G.R.nr.925/2006.In cazul IMM se va prez. o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categ. IMM, ce va fi completata cf. model din Anexa nr.1din Legea 346/2004 cu modif. ulterioare si va fi prezentata in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 4 - Declaratie privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006)Formular 5-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006) doar lit.a, c ^1, d) din O.U.G. nr.34/2006Formular 17 din Sectiunea IV -"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va completa in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P.Formularul 14 din Sectiunea IV-"Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" se va completa conform modelului.Persoane cu functie de decizie: Elisabeta Lipa-presedinte, Grigore Liliana-Contabil sef, Grandori Georgeta-consilier juridic, Radu Valeriu-sef Grup Achizitii Publice, Negrila Mihai-Sef Serviciu Achizitii Publice.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69^1 sau art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului, cu exceptia situatiei prevazute la art.9, alin.(1)din Ordinul presedintelui ANRMAP nr.509/2011. -pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul este abilitat sa desfasoare activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator emis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice straineSe solicita documentele de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.In conformitate cu prevederile art.4, alin.(3)din ordinul Comun al Ministerului Agriculturii si Padurilor si Dezvoltarii Rurale si Ministerul Sanatatii nr.244/401/2005 "Privind prelucrarea, procesarea si comercializarea plantelor medicinale si aromatice utilizate ca atare, partial procesate si procesate sub forma de suplimente alimentare procesate " se solicita autorizatie de punere pe piata eliberata a produsului, aflata in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.Autorizatia de punere pe piata va fi prezentata in copie certificata conform cu originalul.In conformitate cu prevederile art.5 din OG 59/2006, completat ?i modificat de art.5 din legea 511/2006 pentru aprobarea Ordonan?ei Guvernului nr. 59/2006 privind utilizarea suplimentelor nutritive de catre sportivi se solicita certificat antidoping pentru loturile 1-14 sau declaratie pe proprie raspundere/angajament din care sa reiasa ca in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator va prezenta certificat antidoping pentru toate loturile castigatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010 si 2011. Se va prezentaformularul nr 6 ? "Fisa de informatii generale"completat conform modelului din Sectiunea IV ? modele de formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract se va completa Formularul nr.8-Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia. Formularul nr.8 secompleteaza si in situatia cand cand nu exista subcontractanti, specificandu-se acest aspect.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer