Achizitie publica - contract furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort
Detaliu pentru invitatia numarul 339991
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339991/23.11.2012
Denumire contract: contract furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Dinamo BucurestiCod fiscal: 4266340, Adresa: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.2104735, Fax: 021.2104735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: strada Eforie nr.3, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050036, telefon: +40 213156468, fax: +40 213156468, persoana de contact: Burlacu Daniela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica str.Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti tel 021/3037080 int 10653
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Recreere, cultura si religie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract furnizare suplimente minerale si sustinatoare de efort
II.1.6) CPV: 33617000-8 - Suplimente minerale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 371, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare este de 5.576 lei. Cuantumul gar.de particip. este specif. pe fiecare lot in parte in anexa B.Per. de valab. a gar. de part. este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: in oricare din formeleprevazute la art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioar, mai putin fila CEC;in cont RO84TREZ7025005XXX000177-Trezoreria Sector 2, cod Fiscal 4266340(Form. nr.11.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categ. IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM va fi completata cf. modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modif. ulterioare si va fi prezentata in original.In cazul unei asocieri gar. de part. va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere cf. Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a dem. incadrarea in categ.IMM.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ. IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din gar. de part. sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006, pentru lot nr.5 si lot nr.7. Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii gar. bancare pentru particip. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Elib. gar. de part. se va face in cf. cu prev. art.88 din H.G. nr.925/2006.Data pentru care se face echivalenta leu/euro este data de 29.11.2012.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie este de 10% din val.contractului fara TVA si se constituie printr-un instr. de garant. emis in cond.legii, de o soc.bancara sau de o soc.de asig. care devine anexa la contract(Form.12) sau conform prev.art.90, alin.(1) din H.G.R.nr.925/2006.In cazul IMM se va prez. o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categ. IMM, ce va fi completata cf. model din Anexa nr.1din Legea 346/2004 cu modif. ulterioare si va fi prezentata in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract se va completa Formularul nr.8-Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia. Formularul nr.8 secompleteaza si in situatia cand cand nu exista subcontractanti, specificandu-se acest aspect.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 15:53