Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE TRUSE SI KITURI DE DIAGNOSTIC
Detaliu pentru invitatia numarul 345904
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345904/25.04.2013
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE TRUSE SI KITURI DE DIAGNOSTIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ClujCod fiscal: 4288390, Adresa: P-ta Marasti, nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264445729, Fax: 0264447997
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Marasti, nr.1, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400906, telefon: +40 264445729, fax: +40 264447997, persoana de contact: Valentina Tulbure
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Marasti, nr.1, Cluj-Napoca, jud Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE TRUSE SI KITURI DE DIAGNOSTIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE TRUSE SI KITURI DE DIAGNOSTIC
II.1.6) CPV: 33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 233, 369.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: L1= 300 lei; L2= 1160 lei; L3= 44 lei; L4= 48 lei; L5= 36 lei; L6= 26 lei; L7= 39 lei; L8= 152 lei; L9= 52 lei; L10= 38 lei; L11= 38 lei; L12= 52 lei; L13= 160 lei; L14= 200 lei.Perioada de valabilitate 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. GP se constituie conform art 89 din HG 925/2006. Valabilitatea GP este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. GP se poate constitui atat prin virament bancar in contul autoritatii contractante: CF 4288390, cont RO97TREZ2165005XXX006892, deschis la Trezoreria Cluj, cat si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conf HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei. GP se va prezenta in original. Neprezentarea la data stabilita a GP atrage dupa sine respingerea ofertei. In masura in care CNSC va respinge contestatia depusa de ofertant, AC va retine contestatorului din GP conform art 278^1 din OUG 34/2006.Echivalenta leu/euro: cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului; Modul de constituire: a. scrisoare de garantie bancara; b. ordin de plata cu viza de confirmare a bancii emitente in contul autoritatii contractante, cod fiscal 4288390, cont: RO97TREZ2165005XXX006892, deschis la Trezoreria Cluj; c. orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; d. retineri succesive din facturile introduse la plata; Restituirea garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea Formularul 12 A;2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Formularul 12B;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C;4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 Formularul 13; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director executiv - dr. Pivariu Nicolae; director executiv adj - dr. Nagy Emeric; sef serviciu ec si adm - ec. Florian Adriana;sef LSVSA - dr. Mihaiu Marian; sef birou SA - dr. Ardelean Adrian;consilieri: dr.Salagean Monica; dr.Oleleu Ana Maria; dr. Oltean Anamaria; ch. Irinca Dana; ch. Petrus Monica; dr. Dagau Ioan; dr. Martin Pompilia; dr. Dobrincu Doina; dr. Kerekes Melinda; ec. Tulbure Valentina; jr. Muresan Felicia;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor sociale (formulare tip eliberate din tara in care ofertantul este rezident) care sa ateste plata acestor impozite si taxe si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei pt care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Informatiile cuprinse in certificatele constatatoare trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmitrerea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatelor mai sus precizate in original/copie legalizata, in situatia in care acestea au fost depuse in copie "conform cu originalul".6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 28.Cerinte obligatorii pentru persoane juridice/fizice straine: vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara de origine (traducere legalizata). 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: reprezentantul legal al societatii; obiectul de activitate;Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmitrerea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului mai sus precizat in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a fost depus in copie "conform cu originalul".2. Certificat de inregistrare a produselor in Romania sau Autorizatie de comercializare eliberata de ICPBMV sau echivalent, in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANSVSA nr 187/2007, pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind Codul produselor medicinale veterinare, cu modificarile si completarile ulterioare - in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Pentru persoane fizice/juridice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii trei ani, Ultimul bilanrul contabil depus si inregistrat la organele competente;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii trei ani, Informatii privind asociatii (daca este cazul Sistemul/sisteme de asigurare a calitatii: ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 13:56