Achizitie publica - Contract furnizare TUB CUPOLA DURA 422-MV sau echivalent, compatibil 100 % cu aparatul COMPUTER TOMOGRAF MULTISLICE CU 16 SLICE-URI SOMATOM EMOTION 16
Detaliu pentru invitatia numarul 353011
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353011/26.08.2013
Denumire contract: Contract furnizare TUB CUPOLA DURA 422-MV sau echivalent, compatibil 100 % cu aparatulCOMPUTER TOMOGRAF MULTISLICE CU 16 SLICE-URI SOMATOM EMOTION 16
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN MURESCod fiscal: 24014380, Adresa: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Telefon: 0265-230000, Fax: 0265-230001
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta BERNADY GYORGY NR. 6, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 365882554, fax: +40 265230002, persoana de contact: NICOLETA SANDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean Mures, loc.Tg.Mures, jud. Mures, Str.Bernady Gyorgy Nr.6, Biroul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare TUB CUPOLA DURA 422-MV sau echivalent, compatibil 100 % cu aparatulCOMPUTER TOMOGRAF MULTISLICE CU 16 SLICE-URI SOMATOM EMOTION 16
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: TUB CUPOLA DURA 422-MV sau echivalent, compatibil 100 % cu aparatulCOMPUTER TOMOGRAF MULTISLICE CU 16 SLICE-URI SOMATOM EMOTION 16
II.1.6) CPV: 33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 4000 lei.Perioada de valabilit :90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor ?Garantia de particip se poate constitui prin : ?instrum de garantare emis in cond. legii de o societ bancara sau de o societ de asig care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru per prevaz ? -virament bancar (OP, vizat de banca) in contul RO27TREZ4765006XXX011770 ?Cod Fiscal 24014380 ?Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. ?In cazul in care Garantia de particip se constituie prin scrisoare de garantie bancara, se va folosi modelul atasat in sect formulare ? ANEXA 8. Data pentru care se determina echivalenta lei/valuta: data publicarii invitatie de participare. Banca pt echivalenta leu/valuta: B.N.R.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingeriipe fond a acesteia de catre CNSC se vor aplica prev. art.278indice 1 din OUG 34/2006. Prev alin.1 art.278indice 1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Suma retinuta de A.C.in astfel de situatie: 2675.4
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din val. Contract. fara TVA. Modul de constituire: ? instrum de garantare emis in cond legii de o societ bancara sau de o societ de asig ( conf. prev.art. 90, al. 1 din HG 925/2006, cu modif.si complet.ulterioare) sau ?retineri succesive din plata facturilor ? ? In acest caz, contractantul are oblig de a deschide un cont la dispozitia autorit contract, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care autorit contract are calitatea de autoritate publica, instit publica sau operator ec cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are oblig de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit contract? ( conf. prev art. 90, al. 3 din HG 925/2006 modif prin art. I din Hot 1045 din 19.10.2011 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . ANEXA 1; Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuiesa se regaseasca in situatiile prevazute de art.180 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . ANEXA 2(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiileprevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare acertificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat ANEXA 3;4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - ANEXA 3 A-( Atragem atentia ca nici tertulsustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca estecazul )Conf. Ordin 170/2012: PRESEDINTE Consiliul Judetean Mures: DOBRE CIPRIANDIRECTOR ECONOMIC Consiliul Judetean Mures: BARTHA IOSIFConducerea Spitalului: MANAGER: Dr. Konrad JudithDIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL: Ec. Pop VioletaDIRECTOR MEDICAL: Dr. Schwartz LadislauDIRECTOR DE INGRIJIRI: As. Gafita LatesConsiliul de administratie: Presedinte: Nemes GenicaMembrii: Dr. Muresan AdrianBolos Bradut-VasileEc. Bartha IosifProf.Dr. Nagy Ors);Serviciul achizitii publice ? contractare: Kovacs Angela, Sandor Nicoleta, Mirestean Niculina; Inginer SERVICIU ACHIZITIIPUBLICE, CONTRACTARE: Harsan Ionel Florin;Referent Serviciul Tehnic: Siklodi Lorand;Medic primar sef sectie Laborator Radiologie : Dr. Caraianu Valentin5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul/candidatul nu are datorii labugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va faceprin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PT. PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTEVENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de PRIMARIE care sa stipulezeca Ofertantul/candidatul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tipemise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copielizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentatin oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest documentin copie. Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunerea ofertelor.2. Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare sidepozitare dispozitive medicale prin prezentarea Avizului de functionare eliberat de MinisterulSanatatii ? copie. Actul normativ care impune obligativitatea acestei avizari: Legea nr.176/2000privind dispozitivele medicale.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerinteleDirectivei Consiliului 93/42/CEE - Declaratie de conformitate CE( conf. Directivei 93/42 CE) - aceasta va trebui depusa in traducereautorizata ? in original sau copie ? conform cu originalul ? semnata sistampilata de reprezentantul legal., Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani. Fisa de experientasimilara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.08.2013 09:58