Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE VACCIN ANTIRABIC INACTIVAT
Detaliu pentru invitatia numarul 336014
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336014/25.09.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE VACCIN ANTIRABIC INACTIVAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MURESCod fiscal: 4322726, Adresa: STR. PODENI NR. 10, Targu Mures, Telefon: 0265314975, Fax: 0265314979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PODENI NR. 10, Targu Mures, Romania, cod postal: 540253, telefon: +40 0265314975, fax: +40 0265314979, persoana de contact: FELICIA MARIA RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tg.Mures str. Podeni nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE VACCIN ANTIRABIC INACTIVAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 100000 doze vaccin antirabic
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de2000 lei, va avea terman de valabilitate cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei, si va fi retinuta contestatorului caruia ia fost respinsa contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC conform art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul Directiei Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta alimentelor Mures deschis la Trezoreria Mures, cod IBAN RO15TREZ4765005XXX000202 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei, sau depunere numerar la caseria unitatii.Garantia de participare in valoare delei, va avea terman de valabilitate cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei, si va fi retinuta contestatorului caruia ia fost respinsa contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC conform art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul Directiei Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta alimentelor Mures deschis la Trezoreria Mures, cod IBAN RO15TREZ4765005XXX000202 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei, sau depunere numerar la caseria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 si 69 din OUG 34/2006 , Cerinta obligatorie: completare Formular nr. 12Binsotit de: A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat., din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele2. Certificat fiscal eliberat de compartimentul ?Impozite si Taxe Locale? al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic are sediul social din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local, care va dovedi ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care s-au depus ofertele.B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Documentele emise intr-o limba straina vor fi prezentate impreuna cu o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010. Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pt. conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, din care sa reiasa urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului (ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului), si nu sunt inscrise mentiuni cu privirte la aplicare legii nr. 85/2006 privind procedura isolventei sau ca societatea se alfa in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Completarea formularului IG ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri.Media cifrei de afaceriglobala pe ultimii 3 ani cel putin: 190000RON fara TVA2. Bilantul contabil pe ultimul anincheiat, vizat si inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte obligatorii: 1. Lista principalelor livrari de produse similare - in ultimii 3 ani..2. Completare formular ES - Experienta similara pentru max 3 furnizari , mentionate in formularul 12D, a caror valoare cumulata sa fie cel putin 190000 RON fara TVA3 Formularele ES vor fi insotite de: recomandari din partea beneficiarilor (pot fi inlocuite de Documentul constatator primar - si final daca este cazul), contractele si procesele verbale de receptie finala.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a verifica experienta similara declarata de ofertanti la adresele mentionate si persoanele de contact mentionate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau Sediul DSVSA MURES
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 10:05