Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE VACCINURI DE UZ VETERINAR


Detaliu pentru invitatia numarul 316261
Autoritate contractanta
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Cod de identificare fiscala: 4288390
Adresa: P-ta Marasti, nr.1, Cluj-Napoca
Telefon: 0264445729
Fax: 0264447997
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CONTRACT FURNIZARE VACCINURI DE UZ VETERINAR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Vaccinuri de uz veterinar conform caietului de sarcini;
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.09.2011 13:55
Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: DSVSA Cluj, Cluj Napoca, Pta Marasti, nr. 1
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA Cluj, Cluj Napoca, Pta Marasti, nr. 1
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (sanitar veterinare)
Valoare estimata: 139, 165 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie priv neincadrarea in sit art.181 din OUG 34/2006;
-declaratia privind calitatea de participant la procedura;
-certificat costatator priv indepl obligatiilor la plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetele locale;
- certificat de participare cu oferta independenta;
-certificat de inregistrare emis de ORC;
-cifra de afaceri egala sau mai mare decat: 278330 lei;
- se prezinta copia bilanturilor contabile vizate pe ultimii 3 ani;
- se completeaza F12D privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.
Atasat la invitatia de participare; Garantia de participare 1391.65 lei. Garantia de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer