Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract furnizare vaccinuri pentru uz vterinar


Detaliu pentru invitatia numarul 333541
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor Vrancea
Numar invitatie: 333541/10.08.2012
Denumire contract: contract furnizare vaccinuri pentru uz vterinar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor VranceaCod fiscal: 4297614, Adresa: Focsani, str.Brailei nr.121b, jud.Vrancea, Focsani, Telefon: 0237215561, Fax: 0237236566
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Focsani, str.Brailei nr.121b, jud.Vrancea, Focsani, Romania, cod postal: 5300, telefon: +40 237215561, fax: +40 237236566, persoana de contact: Ilie Victor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DSVSA VRANCEAFocsani, str.Brailei nr.121b, jud.Vrancea, Focsani, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanatate animala si siguranta alimentelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract furnizare vaccinuri pentru uz vterinar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia de vaccinuri pentru uz veterinar
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de : Lotul nr. 1:285 Lei ; Lotul nr. 2:483 Lei;, adica 1% din valoareaestimata a contractului in lei fara TVA , pe loturi, conform art. 86, alin 1 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod de constituire: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate a ofertei, prevazute in documentatia de atribuire) Contul in care poate fi virata garantia de participare este RO70TREZ6915005XXX000135 - Trezoreria Mun.Focsani, Cod fiscal 4297614. Dovada constituirii garantiei de participare : - sa fie prezentata de ofertant cel mai tarziu pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea respingerii ofertei drept inacceptabila (art. 36, alin. 1, lit. a din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).
Garantie de buna executie
5% din valoarea contract fara TVA.Se va constitui in conformitate cu art 90. alin (1)-(3) din HG 925/2006 , precum si in concordanta cu prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe propria raspundere pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 1 in original , din care sa reiasa ca in ultimii 5 ani candidatul/ofertantul nu a fost condamnat prin hotarare judecatoreasca definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale , pentru coruptie, frauda sau spalare de bani.2)Certificate constatatoare emise de la Bugetul consolidat si Bugetul local privitor la obligatiile exigibile la termenul legal de scadenta a platii in original/copie legalizata;3) Declaratie pe propria raspundere , privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 in original , din care sa reiasa : a)ca nu a intrat in faliment ca urmare a unei hotarari a judecatorului sindic;b)ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul consolidat al statului precum si impozitele si taxele locale conform reglementarilor legale din Romania sa din tara de origine a candidatului;c)ca nu si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale in ultimii 2 ani , fapt care sa produca sau sa poata fi produs prejudicii beneficiarilor;d)ca nu a fost condamnat in ultimii 3 ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau sa fi produs greseliprofesionale;e)ca nu prezinta informatii false si prezinta informatiile solicitate de autoritatea contractanta in scopul indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 3 in original, din care sa rezulte ca in structura de conducere/administrare/supraveghere sau printre actionari/asociati nu sunt rude/afini pana la gradul al patrulea inclusiv care sa se afle in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante asa cum prevede art. 69 din H.G. 925/2006 .5) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 completata in conformitate cu Formularul nr. 4 in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dr. Botezatu Necula , Director Executiv; Dr. Doru Sava Calistru-Director Executiv Adjunct, Dr. Ion Gheorghe Modoran -Sef Serviciu S.B.A.M.B. ;Dr. Luminita Deliu -compartiment farmacovigilenta ; Costel Patrascanu - Consilier Juridic; Victor Ilie -Sef Serviciu Economic si Adminstrativ.Aprobarea bugetului se face de catre Presedintele ANSVSA in calitate de ordonator principal de credite iar angajarea si ordonantarea cheltuielilor se face de catre Directorul Executiv . 1)Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere aofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare siobiectul de activitate al ofertantului conform obiectului procedurii. Pentru persoane juridice straine: Orice document care dovedeste o forma de inregistrare/apartenenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident , in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va atasa si traducerea autorizata in limba romana.2)Orice document care sa ateste inregistrarea/apartenenta la un grup profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este rezident in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3)Autorizatia de distributie (productie/comercializare) a produselor de uz veterinar sau echivalent (conf.prevederilorOrdinului ANSVSA nr. 187/2007) cu modificarile si completarile ulterioare, valida la data limita de depunere a ofertelor in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. valabila la data limita depuneriiofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Declaratie privind cifra de afaceri in ultimii 3 anise depune formularul 5 in lei si euro la cursul de referinta a BNR , in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2)Ultimul bilant anual vizat se va depune copie dupa bilantul si cotul de profit si pierdere (la 31.12.2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) experienta similara care sa includa principalele livrari de vaccinuri in ultimii 3 ani , se va depune formularul 6 cu lista principalelor livrari in ultimii 3 ani in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul; Certificat/e al/ale sistemului de menagement al calitatii ISO 9001 se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?. .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PE SEAP SAU DE LA SEDIUL DSVSA VRANCEA(FOCSANI BD. BRAILEI NR. 121 BIS -VRANCEA)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2012 15:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer