Achizitie publica - Contract furnizare VACCINURI si VACUTESTE
Detaliu pentru invitatia numarul 344264
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344264/25.03.2013
Denumire contract: Contract furnizare VACCINURI si VACUTESTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MURESCod fiscal: 4322726, Adresa: STR. PODENI NR. 10, Targu Mures, Telefon: 0265314975, Fax: 0265314979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PODENI NR. 10, Targu Mures, Romania, cod postal: 540253, telefon: +40 0265314975, fax: +40 0265314979, persoana de contact: FELICIA MARIA RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tg. Mures str.Podeni nr.10 Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare VACCINURI si VACUTESTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare VACCINURI si VACUTESTE
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 490, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru : Lot 1 = 740 lei, Lot 2= 370 lei, Lot 3=1020 lei, Lot 4=773 lei, Lot 5=2000 lei, va avea terman de valabilitate cel putin egal cu termenul de valabilitate al ofertei, si va fi retinuta contestatorului caruia ia fost respinsa contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC conform art.278^1 din OUG 34/2006. Garantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul Directiei Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta alimentelor Mures deschis la Trezoreria Mures, cod IBAN RO15TREZ4765005XXX000202 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei, sau depunere numerar la caseria unitatii.Cursul de referinta considerat pt. echivalenta garantiei de participare in lei/valuta va fi cel comunicat de BNRcu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea Cerinte obligatorii: completare Formular nr. 12A. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180, 181 si 69 din OUG 34/2006 .Documentele solicitate pt. tertul sustinator privind neincadrarea in prevederile art.181 sunt cele prevazute de lit a), c)1 si d) din OUG.34/2006.completare Formular nr. 12Binsotit de: A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat., din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele2. Certificat fiscal eliberat de compartimentul ?Impozite si Taxe Locale? al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic are sediul social din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local, care va dovedi ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care s-au depus ofertele.B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Documentele emise intr-o limba straina vor fi prezentate impreuna cu o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta.Legat de conflictul de interese , persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Oprea Vasile Liviu- director executiv, Ec.Radu Felicia -Sef Serviciu Economic si Administrativ, C.J. Cucoranu Mariana -Consilier Juridic Compartiment Achizitii Investitii. Cerinte obligatorii: 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pt. conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .1. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident si / sau Autorizatia de functionare.Toate documentele prezentate sa fie valabile la data LIMITA de depunere a ofertelor.Toate documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire : Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul original / copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceriglobala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimativa a lotului pentru care se oferteaza. pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE pt. fiecare an in parte .2. Bilantul contabil pe ultimul anincheiat, vizat si inregistrat la organele competente sau orice alte documente care dovedesc cifra medie de afaceri globalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare - in ultimii 3 ani, calculati fata de data limita a depunerii ofertelor pentru fiecare lotofertat Mentionam ca pt. calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR sau BCE pt.fiecare an in parte 2. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani , continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati confirmate prin prezentarea cel putin a unui document/contract/P.V.de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse a caror cantitate / valoare sa fie cel putin egala cu valoarea lotului pt. care se oferteaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2013 12:29