Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract inchiriere fluxuri satelitare


Detaliu pentru invitatia numarul 356896
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Numar invitatie: 356896/14.01.2014
Denumire contract: Contract inchiriere fluxuri satelitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea militara 02415 BucurestiCod fiscal: 4183318, Adresa: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 21 319 59 59 int. 147, Fax: +40 21 319 57 08
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, fiind procedura on line.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract inchiriere fluxuri satelitare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inchiriere fluxuri satelitare (unitate de masura "ZI/tip flux satelitar") pe o durata de maxim 89 zile (perioada cat procadura da achizitie confom anunt participare SEAP 147514/26.10.2013 este in derulare)
II.1.6) CPV: 64214100-0 - Servicii de inchiriere de circuite prin satelit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 566 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1500 euro; Mod constituire: virament bancar in cont RO 41TREZ7005005XXX003791 sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Perioada de valabilitate 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor (nu se numara ziua limita pt. primirea ofertelor). Garantia va fi irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta; -sa contina denumirea autoritatii contractante, in clar, in favoarea careia s-a constituit; -valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire; -sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie; -sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata; -sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; -in cazul IMM-urilor se aplica prevederile legii 346/2004 cu modificari si completari. Este obligatorie dovada calitatii de IMM (declaratie conform formular 9 Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda. Valoarea garantiei emisa in alta moneda se transforma in euro conform curs BNR (www.bnr.ro), stabilit pentru data in care este publicata invitatia de participare aferenta acestei achizitii pe www.e-licitatie.ro, trebuie sa fie de minimul stabilit in euro. Ofertele neinsotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitat in documentatia de atribuire, vor fi respinse. Indiferent de modalitatea de constituire a garantiei, dovada constituirii garantiei se va depune atat in SEAP cat si in original la autoritatea contractanta. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: Cuantumul acesteia va fi de 10% (pentru intreprinderile mici si mijlocii, se reduce cu 50%), din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se va constitui in termen de 5 zile de la semnarea contractului. Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzelor contractuale
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1. Declaratie conform Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010. Introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", completat in conformitate cu modelul formularului nr. 3 din anexa formulare. Ofertantul (toti asociatii) trebuie sa declare pe propria raspundere ca participa la procedura de atribuire cu oferta independenta, astfel cum este definita aceasta situatie in Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Cerinta nr.2-Neincadrarea in prevederile art. 69 indice1e din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului "Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 din O.U.G. nr. 34/2006", completat in conformitate cu formularul nr. 2.2 din anexa formulare.Formularul se va completa de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: POP Radu-Marius, CIOBANU Ionel, FILIP Ioan, GAVRILOAIA Valentina, TUDORAN Florin, BALASESCU Sorin, STAN Adrian, MAFTEI Costel, TOPA Marian, SILION Mihaela.Cerinta nr.3-Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (eligibilitate, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 180..Declaratiase va prezenta de ofertant/ofertantul asociat/tertul sustinatorNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 4-Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularului nr. 2.1 din anexa formulare.Formularul 2. se va prezenta de ofertant/toti asociatii/tertul sustinator.Sustinatorul nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art.181 lit a , c indice 1 si d din OuG 34/2006Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 5-Neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006 respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP), a formularelor nr.3.1 si 3.2 din anexa formulare (formulare privind calitatea de participant, subcontractantii, sociatii, sustinatorii).Formularul se va completa de ofertant. In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 - Punerea la dispozitia autoritatii contractante a informatiilor generale solicitate, respectiv prezentarea in format electronic (scanare dupa documentul original) si introducere la rubrica (fisierul) documente de calificare din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) a formularului nr. 4 din anexa formulare. Formularul se va completa de ofertant A. Dovedirea inregistrarii ca persoana juridica/fizica romana, respectiv prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte :1.asociatii si administratorul/administratorii societatii, componenta consiliului de administratie/organului de conducere sau supervizare, actionarii majoritari in vederea verificarii aspectelor declarate in documentele referitoare la conflictul de interese.Ofertantii inregistrati in afara Romaniei, vor prezenta copii traduse autorizat in limba romana a documentelor care atesta forma de inregistrare sau de atestare / apartenenta din unct de vedere professional conform legislatiei din tara in care este stabilit candidatul. Ofertantul va depune o declaratie de asumare a raspunderii cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.2.Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCB.Autorizatie specifica domeniului de activitatedin care face parte achizitia. Ofertantii trebuie sa fie autorizati de Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii (ANCOM) pentru ?furnizari de retele si servicii de comunicatii electronice? in conformitate cu OUG 111 din 14.12.2011, articolele 5 si 6.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer