Achizitie publica - Contract inchiriere sistem GPS si monitorizare parc auto SC BRAICAR SA Braila
Detaliu pentru invitatia numarul 348748
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348748/18.06.2013
Denumire contract: Contract inchiriere sistem GPS si monitorizare parc auto SC BRAICAR SA Braila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBRAICAR SACod fiscal: RO 10597853, Adresa: braila, bd. independentei nr. 10, bl.B2, parter, Braila, Telefon: +40 239614401, Fax: +40 239611395
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Electronic in cadrul S.E.A.P.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract inchiriere sistem GPS si monitorizare parc auto SC BRAICAR SA Braila
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract servicii de monitorizare parc auto SC BRAICAR SA Braila si inchiriere sistem GPS
II.1.6) CPV: 63712710-3 - Servicii de monitorizare a traficului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In valoare de 330 euro.Garantia pentru participare se exprima in euro sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritatii contractante. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor, conform OUG 34/2006. Valabilitatea garantiei de participare va fi prelungita la solicitarea autoritatii contractante in cazul in care intervine o suspendare de drept a procedurii de achizitie, conform OUG nr. 34/2006. Pentru o evaluare si raportate unitara a cuantumului garantiei de participare depusa in lei , aceasta se va raporta la cursul de schimb BNR cu 3 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile. Din garantia de participare se va retine o suma in cuantum de 210 euro ( raportata la cursul BNR la fel ca si garantia de participare) (1% din valoarea estimata) in cazul aplicarii prevederilor art. 278 ind.1alin.1 litera a din OUG 34/2006.Garantia de participare se va prezenta in SEAP semnata electronic precum si in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de de atribuire la sediul autoritati contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propia raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (Formular 1). Declaratie privind nincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006(Formularul 2), va fi probata prin prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (lipsa datoriilor restante) in luna anteriora celei care se depunofertele, catre bugetul local si bugetul consolidat al statului si completarea formularului 2. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 2A). Declaratie privind evitarea conflictului de interese conform art.69ind1 din OUG34/2006 (Formular 2B)privind pe Sandulescu Cornel-Director General, Hutu Teodor-Director Economic si Cireasa Costel-Director Tehnic, ec. Stanciu Mariana, ing. Plasoianu Gabriel, jr. Rusinoiu Mihaela, ec. Mihai Florian, ing. Surdeanu Liviu, ing. Popescu Adina-Comisie de Licitatie. Fisa de informatii generale (Formular 5) Certificat constatatoremis de Oficiul registrului Comertului sau documente care dovedesc o forma de inregistrare, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmitea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, in cazul in care a fost depus in copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?Lipsa unui document prevuzut la punctul III.2.1(cerinte minime de calificare) sau neindeplinirea uneia dintre cerinte, va conduce automat la declararea ofertei ca inacceptabila (cf. Art. 36lit.b din HG 925/2006).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, lista care sa prezinte cel putin un contract care contine servicii similare in valoare de cel putin 7000 euro. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificare ISO 9001/2008 a sistemului de management al calitatii sau alte documente echivalente pentru activitatile aferente contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 07:12