Achizitie publica - Contract livrare dotari tip mobilier specific aferent proiectului "Extindere Centrul de Asistenta pentru recuperarea tinerilor cu handicap CARTHA, Adjud, Judetul Vrancea"
Detaliu pentru invitatia numarul 339985
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339985/23.11.2012
Denumire contract: Contract livrare dotari tip mobilier specificaferent proiectului "Extindere Centrul de Asistenta pentru recuperarea tinerilor cu handicap CARTHA, Adjud, Judetul Vrancea"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)Cod fiscal: 4350491, Adresa: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Telefon: 0237641908, Fax: 0237641912
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SediulPrimariei Mun. Adjud, la Registratura, STR STADIONULUI NR 2, Adjud, judetul Vrancea, Romania, cod postal: 625100, telefon: +40 237641908, fax: +40 237641912, persoana de contact: Bogea Tuta - Veronica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SediulPrimariei Mun. Adjud, STR STADIONULUI NR 2, Adjud, judetul Vrancea, Romania, cod postal: 625100, telefon: +40 237641908, fax: +40 237641912, persoana de contact: Bogea Tuta - Veronica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract livrare dotari tip mobilier specificaferent proiectului "Extindere Centrul de Asistenta pentru recuperarea tinerilor cu handicap CARTHA, Adjud, Judetul Vrancea"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitii de mobilier, echipamente IT si electronice, jocuri pentru persoanele cu dizabilitati, mobilier medical, mobilier de gradina, vesela de bucatarie, echipamente, echipament PSI.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 429, 539 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 - 1500, 00 leiLOT 2 - 1500, 00 leiLOT 3 - 500, 00 leiLOT 4 - 150, 00 leiLOT 5 - 1000, 00 leiLOT 6 - 1000, 00 leiPeri de valabil 90 zile. Valabilitatea garantiei se va raporta la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: -ordin de plata in contul Primariei Municipiului Adjud, RO91 TREZ 692 5006 XXX000039 deschis la Trezoreria Municipiului Adjud. CF 4350491, confirmat de banca-in numerar la casieria Primariei Municipiului Adjud din str. Stadionului , nr. 2Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a oferteic) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia(suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Pentru intreprinderile mici si mijlocii , garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-urilor. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, completata conform formularului nr. 2 C , prezentata in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Cert de participare cu oferta indep- Form nr. 2-Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art 69^1-form nr. 2 APersoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, INCLUSIV PERSOANELE CARE APROBA BUGETUL AFERENT AUTORITATII CONTRACTE, NECESAR FINANTARII CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA(consilierii locali): Armencea Constantin-primar, Sibisan Andra Genoveva-secretar, Racovita Gabriela-Compartimentul managementul proiectelor, investitii si unitate de implementare proiecte finantate din fonduri externe nerambursabile , Goian Cornelia Daniela-Directia economica, Stirbat Gabriela-compartiment juridic, Bogea Tuta Veronica-compartiment achizitii publice, Puscasu Mihaela -Elisabeta-compartiment buget financiar-contabil, Vartolomei Iuliana-Compartimentul managementul proiectelor, investitii si unitate de implementare proiecte finantate din fonduri externe nerambursabile, Brezeanu Ioana-Fundatia Proarmonia -partener proiect, Stroia Gheorghe-Compartiment achizitii publice, Ungureanu Ciprian - Compartimentul buget financiar contabil, Gutunoi Nicoleta - Serviciul public local de asistenta sociala, Duda Novac Mirela -Compartimentul managementul proiectelor, investitii si unitate de implementare proiecte finantate din fonduri externe nerambursabile consilieri: Badiu Adrian, Catana Ion, Calaretu Neculai, Cristea Leonardo Claudiu, Diaconu Gelu, Ivan Gheorghe, Munteanu George, Stan Lascar, Stanciu Dinu Danut, Birla Carmen, Dobre Laurentiu, Dulgheru Andrei, Rogoz Stan, Cristea Ciprian, Ianovici Constantin, Rauta Adrian, Saradici Stefania-Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, in original, la vedere form nr.2C-Inf. privind asocierea -Acord de asociere form nr. 3In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prinluarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevantementionate la punctele III 2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei , din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazl unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea criteriilor de calificare si selectie prevazute la punctele III.2.1) in prezenta Fisa de date a achizitiei .Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul : autoritatea contractanta isirezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.-Inf privind subcontractantii- Form nr. 12 G si Anexa, precum si Acordul de subcontractanre(form nr. 9)-Prezentarea Form nr. 12 A Decl privind eligibilitatea in neincadrarea in dis art 180-Form nr. 12 B-Decl privind neincadrarea in prevederile art 181-Form nr. 12 C- Decl privind calitatea de participant la procedura-Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publicesau unitatile sale subordonate, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), care vor prezentasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nuvizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in careofertantul este rezident.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator eliberat de ONRC.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalDocumentele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita numai ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului pate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertanti si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este disponibila inSEAP pe www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 14:45