Achizitie publica - Contract livrare si montare paturi detentie din otel
Detaliu pentru invitatia numarul 354203
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354203/30.09.2013
Denumire contract: Contract livrare si montare paturi detentie din otel
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul VasluiCod fiscal: 4446325, Adresa: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Telefon: +40 235322135, Fax: +40 235322135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Romania, cod postal: 737365, telefon: +40 235322135, fax: +40 235322135, persoana de contact: MIHAI CIRLIG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Romania, cod postal: 737365
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Alte activitati de justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract livrare si montare paturi detentie din otel
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea si montarea a 214 bucati ansambluri a cate 2 (doua) paturi suprapuse, precum si 5 paturi pe un nivel la care se urmaresc, cel putin, urmatoarele specificatii: a) ansamblul este format din 2 paturi suprapuse, realizate din otel, profile laminate si tabla groasa, rigidizate prin sudura, incastrate in pardosea cu elemente de prindere tip ancore Hilti, cu urmatoarele caracteristici : o teava laminata din otel cu diametrul de 42 mm, grosime otel 4 mm pentru piciorul patuluio teava laminata din otel, rectangulara, cu dimensiunile laturilor de 50 mm respectiv 30 mm, grosime otel 4 mm pentru reazemo tabla din otel, cu grosimea de 2 mm, perforata, avand perforatii rotunde, dispuse in model esalonat, cu diametrul gaurii de 8 mm, pasul intre gauri de 30 de mm, pentru blatul patuluio tabla cu grosimea de 6 mm, folosita pentru gusee de rigidizareo tabla cu grosimea de 4 mm, folosita pentru talpile picioarelor, cu rol de prindere in pardosea cu ancore Hilti.o Teava laminata din otel, rectangulara, cu dimensiunea laturilor 30mm x 20 mm , grosimea otelului de 3 mm folosita pentru rigidizarea de mijloc a blatului de pato Teava laminata din otel, rectangulara laturile 40 mm respectiv 20 mm grosimea otelului 2 mm, pentru scarao Teava laminata din otel, rotunda, cu diametrul de 27 mm, grosimea otelului de 3 mm, pentru scara.b) primul pat se pozitioneaza la 550 mm, cel de-al doilea la 1.625 mm, ambele distante fiind calculate de la pardoseala;c) accesul la cel de-al doilea pat se face cu ajutorul unei scari metalice, fixata prin imbinari nedemontabile de ambele paturi;d) dimensiunile de constructie ale acestuia, de regula, nu depasesc 900 mm latime si 2.000 mm lungime;e) se fixeaza direct in pardoseala, utilizand bolturi securizate;f) este confectionat din otel;g) suprafata utila a patului este confectionata din foaie perforata de otel, cu margini de siguranta rotunjite in jurul perimetrului pe muchiile frontale si laterale.Termenul de livrare si montare pentru cele 214 bucati ansambluri a cate 2 (doua) paturi suprapuse, precum si 5 paturi pe un nivel, este de maxim 50 de zile.Datoria conformatiei camerelor se va introduce cate un pat care va fi ansamblat in camere cu cel de deasupra si legatura sudata a scarii si a celor doua paturi va fi efectuata in camerele de detinere, precum si fixarea in pardosea si perete a acestora, fara a afecta zugraveala spatiului de detinere. Camerele permit montarea a doua asemenea ansamble in camera, pe lungime.
II.1.6) CPV: 39143110-0 - Paturi, piese pentru paturi si tapiserii pentru mobilier speciale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 368, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garant de partic: 5531 lei. In sit const garant in alta valuta se va lua in calcul cursul comun de BNR valabil la data public invit de partic. Perioada de valabil a garant de partic: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofert; In conf cu preved art.86 din HGR nr.925/2006, garantia de partic se constit prin viram bancar sau prin instr de garant emis in condit legii de o societ bancara sau de o societ de asig in original, in cuant si pentru perioada prevaz in document de atrib, respectiv prin: a)Scrisoare de garant bancara in favoarea autorit contract; b)OP in Contul Trez Vaslui RO24TREZ6565005XXX000229; c)Prin instrum de garant emis in condit legii de o societ bancara ori de o societ de asig in conf cu preved art.86 din HGR nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit garant de particip vor fi considerate inacceptabile. In conf cu preved art.87, alin.(1) din HGR nr.925/2006, autorit contract are dreptul de a retine garantia de particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabil a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castig, nu constit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contract; c)oferta sa fiind stabilita castigat, refuza sa semneze contract de achizit in perioada de valabil a ofertei. In cazul depun unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autorit contract va retine contestatorului o suma calculata in conf cu preved art.278, index 1, alin.1), lit. b), din OUG nr.34/2006, din garant de particip in raport cu valoarea estimata a achizit, respectiv suma de 3.687, 50 lei. IMM-urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garant de buna exec, conform preved Legii nr. 346/2004. Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categ IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat garant de particip.
Garantie de buna executie
7% din valoarea totala a contractului, fara T.V.A. Se constituie conform art.90, alin.(1) din H.G.R.nr.925/2006. In conformitate cu art.90, alin.(3)dinH.G.R. nr.925/2006, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru factura partiala. Contractantul are oblig.de a deschide un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante la unitatile de Trezorerie din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. Eliberarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92, alin(1) din H.G.R. nr.925/2006. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste, nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin contract. I.M.M.-urile pot beneficia de reducerea de 50%, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006Completarea, semnarea, prezentarea obligatorie a formularului: Declaratie privind eligibilitatea- Formularul 4 din sectiunea formulare; In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 4 din capitolul de Formulare: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Neincadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Completarea, semnarea, prezentarea obligatorie a formularului: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006; -Formularul 5 din sectiunea formulare.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si susttnerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 5 din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.69A1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea, semnarea, prezentarea formularului: Declaratie privind neincadrarea in art. 69A1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6 din sectiunea formulare; Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69A1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Persoanele cu functii de conducere si de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul Penitenciarului Vaslui: director Eusebio BRINZA, director adjunct (economico-administrativ) Alexandru Constantin NASTASE, sef serviciu logistica Silviu DRAGOI, consilier juridic Florin CIOBANU, responsabil achizitii Mihai CIRLIG, responsabil viza C.F.P. Aniela ASAVOAEI si inlocuitor Rodica LOGHIN, tehnician constructor Costel LEFTER. Acest document trebuie prezentat si de asociat, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea, semnarea, prezentarea Formularului 7 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in original. Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea, semnarea, prezentarea Formularului 8 din capitolul de Formulare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura in original;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Aceste document trebuie prezentat de toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident) astfel: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati. Cerinta nr. 1Documente eliberate de autoritatile competente din care trebuie sa rezulte ca in obiectul principal de activitate sau in activitatile autorizate ale operatorului economic sunt cuprinse activitati care fac obiectul prezentei achizitii: 1 Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul"; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Ofertantii castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor prezenta obligatoriu pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original sau traduceri legalizate. Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 1.Date din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri globale, anuale, aferente ultimilor 3 ani cu o valoare egala sau mai mare de 457.250 lei/echivalent in euro calculat la cursul mediu anual al BNR al fiecarui an. 2.Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012 vizate de ANAF.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca a furnizat produse prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract maxim3 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de minim 368.750 RON, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritatea sau client beneficiar. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa dispuna de capacitatea de organizare care sa asigure un management al caltatii la nivelul Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 09:37