Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract lucrari la obiectivul de investitii ?Modernizare statie de epurare?


Detaliu pentru invitatia numarul 352117
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul de Minori si Tineri Tichilesti
Numar invitatie: 352117/06.08.2013
Denumire contract: Contract lucrarila obiectivul de investitii ?Modernizare statie de epurare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul de Minori si Tineri TichilestiCod fiscal: 4205599, Adresa: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti, Telefon: 0239/614400, Fax: 0239/627748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti, Romania, cod postal: 817707, telefon: +40 239614400, fax: +40 239627748, persoana de contact: Danel Cristinel Sarau
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti, Romania, cod postal: 817707.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract lucrarila obiectivul de investitii ?Modernizare statie de epurare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarilepentruexecutia la obiectivul de investitii ?Modernizare statie de epurare? cuprind: Lucrari de constructie: Reabilitare treapta mecanica existenta, Extindere cu treapta biologicaFurnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice;Testare si punere in functiune;Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul perioadei de garantie, atunci cand este necesar;Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului.Valoarea estimata totala a lucrarilor este de 865.298, 00 lei din care: -Procentul de cheltuieli diverse si neprevazute de 10%stabilit prin devizul general al investitieiin cuantum de 81.616, 00 lei.
II.1.6) CPV: 45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 865, 298 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum gar.de partic: 15673, 64lei, conversia lei/valuta a garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare ;Perioada de valab .a gar.de partic: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor;Mod de constit.: conf.art..86 din HG925/2006, actualizata. Daca ofertantul opteaza pt. virament bancar contul este : Trez.Braila RO31TREZ1515005XXX000179, cod fiscal 4205599, cu conditia confirmarii acestuia de banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Originalul documentului de constituire a garantiei va fi atasat coletului sigilat.In cazul depunerii de oferte in asociere gar. de particip. trebuie constit. in numele asocierii cu mentiunea ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. econ.Garantia de participare este irevocabila.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit. Gar. de particip. in cuantumul, forma si avand per. de valabilit. solicitate in docum. de atribuire, precum si cele unde gar. a fost constit. in procent de 50% dar nu sunt insotite de ?Declaratia privind incadrarea in categ. IMM?, vor fi considerate inacceptabile si vor fi respinse.Gar. de particip. se retine sau restituie, dupa caz, conf. art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, aut.contr.va retine contestatorului o suma calculata in conf.cu prev.art.278, index 1, alin.1), lit. b), din OUG34/2006, din gar.de partic.in raport cu val. estim.a contr., respectiv suma de 4.563, 68 lei.In cazul depunerii de oferte in asociere, gar. de particip. solicitata trebuie constit. in numele asocierii si beneficiaza de prevederile art.16. alin (2) din Legea 346/2004 numai in cazul in care toti asociatii se incadreaza in categ. IMM , sens in care vor prezenta docum. justificative corespunzatoare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Se constituie conform art.90, alin.(1)din HG925/2006.In conformitate cu art.90, alin.(3)dinH.G925/2006, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante la unitateaTrezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5%din pretul contractului.Restituirea garantiei de buna executiese va face in conformitate cu prevederile art.92, alin(4) din HG925/2006, daca nu au fost emise pretentii asupra acesteia , conform art. 91 din H.G.925/2006. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50%, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.4.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Neincadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Completarea, semnarea , prezentarea obligatoriede catre operatorii economici/fiecare membru al asocierii a formularului: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006; -Formularul nr. 5 din sectiunea formulare.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 5 din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006Cerinta nr. 3Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 6 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de conducere si de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul P.M.T. TICHILESTI: director- Jenie Gianina Craciun, sef serviciu economico-administrativ - Adriana Ardeleanu, sef birou logistica ? Marius Oprea, consilier juridic -Adriana Romarciuc, ofiter achizitii- Adrian Chirvase, sef birou financiar/contabil- Adriana Bounegru, contabil viza CFP- Mariana Alexandroae, inginer constructii-investitii Nicu Urse, inginer Lucian Rosculet, inginer Pirvu Adrian, contabil Rusu Laurentiu, contabil Jipa Robert.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea, semnarea, prezentarea Formularului 7 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in original.Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Aceste document trebuie prezentat de toti ofertantii asociati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr.8Cerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident) astfel: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, incadrat in termenul de valabilitate declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat)va prezenta documentulin original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata)2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat)va prezenta documentulin original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata)Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de inlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu.Nota 1 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excludereaoperatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furnizainformatiile in acest sens. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoaneimputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului .Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectul de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11. Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara si cifra de afaceri globala. Se solicita declararea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani.Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii treiani a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 1.567.364, 00 lei. Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente(pentru anii 2010, 2011, 2012), raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.Nota: 1. In situatia in care valorile prezentate in documentele ofertantului sunt exprimate in EURO, Conversia valorilor se va face la cursul mediuanual comunicat de BNR, dupa cum urmeaza: - 2010:1 euro = 4, 2099 lei, 2011:1 euro = 4, 2379 lei, 2012:1 euro = 4, 4560 lei.2.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.europa.eu)., Cerinta nr. 2Acces la resurse reale in valoare de cel putin 130.614lei pentru o perioada de 2 luni de la inceperea efectiva a lucrarilor.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, in suma de 130.614 lei pentru o perioada de 2 luni.Suma solicitata se calculeaza dupa formula: (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta = S, pentru asigurarea cash-flow-ului pe durata executarii contractului.Ofertantul are obligatia de a prezenta autoritatiicontractante dovada ca, la momentul semnarii contractului va avea acces la sau va dispune delichiditatile financiare necesare sustinerii investitiei. In acest sens ofertantul va prezenta ca si dovada a respectarii acestei cerinte, unul din urmatoarele documente financiare: - scrisoare emisa de o banca comerciala prin care sa confirme existenta surselor de finantare necesare (depozit bancar nominalizat pentru prezentul proiect);
- linii de credit special deschise si confirmate de emitent;
- orice alt document legal cu suma maxima a creditului obtenabil;, Cerinta nr.3Angajament de sustinere financiara (daca este cazul).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1) si d) respectiv art. 69 ^1din OUG nr.34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1ExecutieDeclaratie privind -Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, care va indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor., Cerinta nr.2Experienta similara2. In sensul dovedirii experientei similare a operatorului economic acesta are obligatia de a prezenta maxim 3 contracte avand ca obiect executarea de lucrari similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, prin care ofertantul sa faca dovada executarii de lucrari a caror valoare cumulata sa fie de minim 283.302, 00 RON .Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: certificari de buna executie/ copii ale unor parti din contract/ copia procesului verbal de receptie finala/procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor ( impreuna cu anexele de remedieri, dupa caz)/documente care contin partile contractante, obiectul contractului, valoarea lucrarilor si semnaturile contractantilor, emise sau contrasemnate de beneficiari., Cerinta nr.3Informatii privind subcontractantii/asociatii daca este cazul1.Declaratie privind partea partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care ofertantul nu va subcontractapartea/parti din contract, atunci se va prezenta formularul nr.11, unde se va inscrie: ?Fara subcontractanti?. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora se face numai in cazuri temeinic justificate, cu aprobarea autoritatii contractante, prin act aditional si nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, la semnarea contractului de achizitie publica., Cerinta nr.4Informatii privind asociatii daca este cazulAcordul de asociere- In cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a ofertantului si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Capacitatea economica si financiara precum si capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi evaluate prin insumarea resurselor intregului grup iar documentele aferente vor fi prezentate de toti asociatii.Din Acordul de asociere trebuie sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. Structura societatii mixte/ consortiu/ asocierii nu va fi modificata pe durata contractului decat cu aprobarea prealabila a autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale astfel incat noul consortiu/asociere/ societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca si cel initial., Cerinta nr. 5Tert sustinator tehnic si/sau profesional.- In cazul in care operatoruleconomic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180., Cerinta nr. 6Inf priv.personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii: 1.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani2. Se va prezenta o lista cu personalul cheie responsabil pentru indeplinirea contractului (RTE, RPQ, SSM, etc). Se va avea in vedere ca personalul specificat sa fie calificat si autorizat pe domenii de specialitate conform obiectului contractului.In cazul unei asocieri sau consortiu, aceste cerinte se indeplinesc prin cumul de catre asociatii ce participa impreuna in asociere sau consortiu.In cazul unei subcontractari, resursele umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contract care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.3. Pentru personalul cheie se vor depune CV-uri la care se vor atasa orice alte documente relevante care demonstreaza atestarea tehnica si profesionala, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor sau vizate la zi. Mentiune: pt. RTE se va prezenta numai atestatul emis de MDRT., Cerinta nr.7Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari. In cazul in care acestea sunt inchiriate se vor anexa copii ale contractelor de inchiriere. Sistem de management al calitatii implementat: certificat de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii (ex. ISO 9001 sau standarde echivalente), valabile la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul de activitate care face obiectul contractului. Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.Sunt acceptate orice documente echivalente prin care se face dovada asigurarii conformitatii cu standardele solicitate.In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Operatorii care nu detin un astfel de certificate pentru activitatile care fac obiectul contractului sau care nu este in termen de valabilitate, vor fi exclusi de la proceduraNota: Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Sistem de management al mediului implementat: certificat eliberat de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu (ex. ISO14001 sau standarde echivalente), valabile la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul de activitate care face obiectul contractului.Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul, semnate si stampilate de persoanele autorizate.Sunt acceptate orice documente echivalente prin care se face dovada asigurarii conformitatii cu standardele solicitate.In cazul unui grup de operatori economici/unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului de operatori economici/ asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza. Operatorii care nu detin un astfel de certificate pentru activitatile care fac obiectul contractului sau care nu este in termen de valabilitate, vor fi exclusi de la proceduraNota: Nu se accepta ofertanti in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer