Achizitie publica - Contract lucrari Centru Social Multifunctional RIVULUS PUERIS
Detaliu pentru invitatia numarul 323259
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323259/03.04.2012
Denumire contract: Contract lucrari Centru Social Multifunctional RIVULUS PUERIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 14728757, Adresa: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Telefon: 0262/211949, Fax: 0262/211959
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Romania, cod postal: 430406, telefon: +40 0262/211949, fax: +40 0262/211959, persoana de contact: LIA GHERMAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. DACIA, NR. 1, Baia Mare, Romania, cod postal: 430406, telefon: +40 0262/211949, fax: +40 0262/211959, persoana de contact: LIA GHERMAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract lucrari Centru Social Multifunctional RIVULUS PUERIS
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale din Baia Mare, lucrare finantata prin POR 2007-2013
II.1.6) CPV: 45215210-2 - Lucrari de constructii de adaposturi si centre de primire cu caracter social (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 995, 585 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 19.950 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, pana la data de ________________ 2012 (inclusiv)
Garantie de buna executie
Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea sau Prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.2. Se solicita completarea formularului V.1/2 din sectiunea "Formulare si Modele" - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 691 din OUG34/2006: Persoanele implicate in procedura de atribuire sunt: Lia Gherman - director general al SPAS, Bogdanel Gavra - director general adjunct - presedintele comisiei de evaluare, Lucia Stoica - sef serviciu financiar - membru comisia de evaluare, Stef Mirela - inspector de specialitate - membru comisie de evaluare, Anania Ancuta - inspector specialitate - membru supleant comisie de evaluare, Danci Anca - inspector specialitate - membru supleant comisie de evalaureDeclaratia pe proprie raspundere va fi solicitata si tertului sustinator, conf prevederilor Legii nr. 279/7.12.20113. Ofertantul nu trebuie sa se regaseasca intr-una dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4. Declararea calitatii de participant la procedura5. In cazul in care se depune oferta comuna, ofertantul are obligatia de a depune Acordul de asociere6. Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice sau echivalent, pentru punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit.Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru punctele de lucru, sediile principale si secundare implicate in derularea contractului de achizitie publica ce urmeaza a fi atribuit.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste lipsa datoriilor exigibile la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, conform prevederilor art. 9(2) din Ordinul nr. 509/20117. Certificat de participare cu oferta independenta 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in forma valabila, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, ca acesta este autorizat si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea acestuia in faliment;Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau in copie legalizata.2. Atestat ANRE pentru executia de lucrari de instalatii electrice in copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale2.Bilantul contabil pe ultimii trei ani (31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a executat lucrari similare in valoare de cel pu?in nivelul valorii estimate, respectiv min 1995585 lei fara TVA. Astfel, autoritatea contractanta solicita ca ofertantul sa demonstreze indeplinirea in ultimii 5 ani a maxim doua contracte de executie lucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada prin atasarea unei liste de lucrari executate in ultimii 5 ani, in conditiile art. 188, alin (3), lit a din OUG nr. 34/2006? Copie a contractelor nominalizate ca experienta similara, insotite de acte aditionale, daca acestea exista; /? Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor;? Recomandare (document constatator) - Formularul V.4/5 sau documente echivalente pentru persoane juridice straine, pentru contractulnominalizat ca experienta similara., Cerinta nr. 2 - Resurse tehnice: Autoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima, asigurarea (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a echipamentelor, utilajelor, mijloacelor de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Se solicita ca cerinta minima dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a unei statii de betoane autorizate conform prevederilorlegale, respectiv dovada detinerii si disponibilizarii (din dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a laboratoarelor necesare (in conformitate cu propunerea tehnica prezentata) si autorizate, cu grad corespunzator lucrarilorce urmeaza a fi executate, precum si a unei autoagitatoare pentru betoane.Comisia de evaluare are dreptul de a verifica si inspecta pe teren existenta dotarilor declarate de ofertant., Cerinta nr. 3 - Resurse umaneSe vor nominaliza persoane cu pregatirea solicitata ?i vor fi depuse documente relevante pentru urmatoarele posturi: - Manager de proiect- ?efi de ?antier in conformitate cu propunerea tehnica depusa- Responsabili tehnici cu execu?ia atesta?i in domeniul lucrarilor ce urmeaza a se executa in conformitate cu propunerea tehnica depusa- Controlor cu calitatea- Inspector SSMSe vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite si specializate pentru fiecare post vor fi respinse., Cerinta nr. 4 Personal de execu?ieSe solicita personal de executie in numar suficientpentru indeplinirea contractului de achizitie publica, inclusiv electrician autorizat ANRE pentru executia de instalatii electriceSe va completa o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantul va asigura personal de execu?ie in numar suficient pentru execu?ia lucrarii., Cerinta nr. 5Numai in cazul sus?inerii de catre un ter? a capacita?ii tehnice ?i profesionaleSe va depune: ?Angajament ferm? ? in forma autentica ? daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional in conformitate cu art. 190 din OUG 34 / 2006 ? se va face dovada resurselor tehnice si/sau profesionale invocate, prindepunerea de documente justificative.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document solicitat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 6Informa?ii privind subcontractan?ii Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa implementeze un sistem de management al calita?ii raportate la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Certificat ISO 9001:2008 sau echivalent pentru domeniul de activitate necesar implementarii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare dintre asocia?i va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare., Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa respecta anumite standarde de protectie a mediului raportate la: a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2004 sau echivalent, un sistem de management de mediu pentru activitatea economica necesara implementarii proiectului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asocia?i va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare in contract. Nu se accepta operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP sau de la sediul SPAS Baia Mare, strada Dacia, nr. 1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 11:43