Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT LUCRARI DE CONSTRUIRE LIFT EXTERIOR


Detaliu pentru invitatia numarul 327682
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESC
Numar invitatie: 327682/24.05.2012
Denumire contract: CONTRACT LUCRARI DE CONSTRUIRE LIFT EXTERIOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESCCod fiscal: 4674625, Adresa: STR. SIRENEI NR. 25, Campulung Moldovenesc, Telefon: 0230-312023 INT.117, Fax: 0230-313832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIRENEI NR. 25, Campulung Moldovenesc, Romania, cod postal: 725100, telefon: +40 230312023-117, fax: +40 230313832, persoana de contact: DOREL JURAVLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESC , STR. SIRENEI NR. 25 , Mun. Campulung Moldovenesc , sediul administrativ.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT LUCRARI DE CONSTRUIRE LIFT EXTERIOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUIRE LIFT EXTERIOR
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoare estimata fara TVA = 1290 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei , adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor . Pentru IMM-uri GP poate fi constituita in cuantum de50%. In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Modul de constituire a garantiei pentru participare :1 Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; 2 Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante ; 3 Numerar la casieria unitatii ( caz in care ofertantul va prezenta chitanta); 4 Ordin de plata vizat Cont: RO87TREZ5925041XXX000099, Trezoreria Campulung Moldovenesc . NotaIn orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - se va completa formularul 5 din sectiunea formulare2.Declaratie conform art. 180 din OUG 34/2006 - se va completa formularul 4 din sectiunea formulare3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat - se vor prezenta formulare tip eliberate , de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezidentsi care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .4.Certificat de participare cu oferta independenta - se va completa formularul 9 din sectiunea formulare;5.Declaratie privind Neincadrarea in situatiile prevazute in art 69^1 din OUG 34/2006.Declaratie privind Neincadrarea in situatiile prevazute in art 69^1 din OUG 34/2006 - Completarea formularului 3 din sectiunea Formulare . 1 Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridicasi de atestare din punct de vedere profesional. Se permite depunerea/ prezentareadocumentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultima balanta de verificare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor Contracte de lucrari in ultimii 5 ani 2007, 2008, 2009, 2010, 2011;2.Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma calificarea personalului propus pentru montarea /instalarea / instruire in conformitate cu standardele de folosire a echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator ;3.Lista utilajelor necesare indeplinirii contractului Documente / certificate emisede organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatiiISO 9001 SAU ECHIVALENT
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 09:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer