Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT LUCRARI DE CONSTRUIRE LIFT EXTERIOR


Detaliu pentru invitatia numarul 333413
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESC
Numar invitatie: 333413/09.08.2012
Denumire contract: CONTRACT LUCRARI DE CONSTRUIRE LIFT EXTERIOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAMPULUNG MOLDOVENESCCod fiscal: 4674625, Adresa: STR. SIRENEI NR. 25, Campulung Moldovenesc, Telefon: 0230-312023 INT.117, Fax: 0230-313832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SIRENEI NR. 25, Campulung Moldovenesc, Romania, cod postal: 725100, telefon: +40 230312023-117, fax: +40 230313832, persoana de contact: DOREL JURAVLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Municipal Campulung Moldovenesc -secretariat, Str. Sireneinr. 25, loc. Campulung Moldovenesc , jud. Suceava
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT LUCRARI DE CONSTRUIRE LIFT EXTERIOR
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE CONSTRUIRE LIFT EXTERIOR
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230, 385 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoare estimata fara TVA = 2303 lei . Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a aofertei , adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor . Pentru IMM-uri GP poate fi constituita in cuantum de 50% . In acest caz dovada constituirii GP va fi insotita de Declaratia pe propria raspundereprivind incadrarea in categoria IMM.Modul de constituire a garantiei pentru participare :1. Virament bancar sau un instrument de garantare emis in conditiile legiide o scrisoare bancara ori de o societate de asigurari ; 2. Scrisoare de garantie bancara in favoareaautoritatii contractante ; 3. Numerar la casieria unitatii ( caz in care ofertantul va prezenta chitanta ); 4. Ordin de plata vizat Cont: RO87TREZ59255041XXX000099, Trezoreria Campulung Moldovenesc . Nota: in oricesituatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA . Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - se va completa formularul 5 din sectiunea formulare;2.Declaratie conformart. 180 din OUG 34/2006 - se va completaformularul 4 din sectiunea formulare;3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibilede plata a impozitelor si taxelor catre statinclusiv celelocaleprecum si a contributiei pentru asigurarilesocialede stat - se vor prezenta formularetip eliberatede catre autoritatile competente dintarain care ofertantul este rezidentsi care sa prezinte situatiadatoriilor scadentein luna anterioaracelei in carese depun ofertele ;4.Certificat de participarecu oferta independenta - se va completaformularul 9din sectiunea formulare ;5. Declaratie privind neincadrareain situatiile prevazute in art. 69^ 1 din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.69^1 din OUG 34/2006 - completarea formularului3 din sectiunea formulare . 1. Prezentarea de documenteedificatoare care sa dovedeascaforma de inregistrareca persoana fizicasau juridicasi de atestaredin punct de vedereprofesional. Se permite depunerea /prezentareadocumentelor solicitatein cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul ".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultima balanta de verificare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratieprivind lista principalelor Contracte de lucrari in ultimii 5 ani 2007, 2008, 2009, 2010, 2011;2. Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirmacalificareapersonaluluipropus pentru montarea / instalarea in conformitatecu standardelede folosirea echipamenteloradecvate la standardelecerute de producator ;3. Lista utilajelor necesare indeplinirii contractului .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer