Achizitie publica - Contract lucrari de intretinere drumuri
Detaliu pentru invitatia numarul 345739
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345739/23.04.2013
Denumire contract: Contract lucrari de intretinere drumuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FRECATEI (UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI FRECATEI)Cod fiscal: 4874658, Adresa: FRECATEI, Frecatei, Telefon: 0721207325, Fax: 0721100010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Documentele se transmit in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract lucrari de intretinere drumuri
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract lucrari intretinere drumuri
II.1.6) CPV: 45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 901, 498 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare (GP) va fi in cuantum de 9000 lei. Se exprima in lei (echivalent EUR la cursul BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor)sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea AC, valabila pe perioda de valabilitate a ofertelor. Perioada de valabilitate a GP va fi de 90 de zile de la data limita depunere a ofertelor. Valabilitatea GP va fi prelungita la solicitarea AC daca intervine o suspendare de drept a procedurii de achizitie. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse ca inacceptabile.AC are dreptul de a vira GP in bugetul propriu, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: aisi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se returneaza de catre AC in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica, dar nu mai devreme de data constituirii garantiei de buna executie. Garantia de participare, constituita de ofertantii ale caror oferte nu au fost stabilite ca fiind castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ofertantii castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Din garantia de participare se va retine o suma in cuantum de 4681.50 lei (4200 lei + 0, 1 din ce depaseste valoarea de 420000 lei) in cazul aplicarii prevederilor art. 278 ind1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Valoarea garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari. Daca partile convin, garanatia de participare se poate consituiprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale emise de executant pana la finalizarea lucrarii. In acest sens contractantul are obligatia de a descgthide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont disponibil la dispozitia autoritatii contractante, in care se va depune initial 0, 5% din valoarea ofertata. Garantia se va constitui cel mai tarziu in termen de 15 zile de la semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Formular 1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formular 2);Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 3);Declaratie privind evitarea conflictului de interese conform art. 691 din OUG 34/2006(Formular 4) privind pe Balan Ionel-Primar, Radu Nastase-viceprimar, Morogan Sandel-secretar, Socol Niculae-consilier, Secareanu Ionut-consilier, Georgescu Ilianconsilier, Georgescu Jenel-consilier, Balicoi Vasile-consilier, Popa Ioan-consilier, Mercan Stanica-consilier, Secareanu Neculae-consilier, Dragu Costica-consilier, Milea Vasile-consilier, Comisia de evaluare compusa din Radu Nastase, Morogan Sandel, Crintea Dorina, Ianculescu Corneliu, Socol Niculae;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 5) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau documente care dovedesc o forma de inregistrare din care sa reiasa domeniul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale (Formular 6)Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) va fi cel putin egala cu valoarea estimata a contractului care este de 901498 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitatede care dispune pentru executia lucrarii. Declaratia va include cel putin responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat, lista personalului alocat pentru indeplinirea contractului.Certificat de atestare profesionala pe domeniul contractului eliberat de Ministaterul Dezvoltarii pentru RTE, valabil la data depunerii ofertelor, acte de studii, pregatire profesionala, calificare ale personalului de conducere si persoanleor responsabile cu executia contractului, original/copii legalizate/copii vizate ?conform cu originalul? (Formular 9), Declaratie privind utilajele/dotarile de care dispune (proprii, inchiriate, in lrasing, etc) pentru indeplinirea contractuluiDocumente privind detinerea utilajelor, copie legalizata/copie vizata ?conform cu originalul?. (Formular 10), Experienta similara Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii trei ani(cel mult 2 contracte) continand valori, perioade de executie, beneficiari, indifierent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati, certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrariFormular 8, Formular nr 7 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani Sistemul de management al calitati mediului ISO 14001 sau echivalent, Sistemul de management al calitatii ISO 9001sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 13:02