Achizitie publica - Contract lucrari la obiectivul de investitii la imobile de natura reparatiilor capitale Pavilion Detentie 2
Detaliu pentru invitatia numarul 355880
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355880/19.11.2013
Denumire contract: Contract lucrari la obiectivul de investitii la imobile de natura reparatiilor capitale Pavilion Detentie 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta MargineniCod fiscal: 4280248, Adresa: Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale, Telefon: +40 0245660210, Fax: +40 0245660211
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale, Romania, cod postal: 137255, telefon: +40 0245660210, fax: +40 0245660211, persoana de contact: Marius Adam
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Moreni, Nr. 1, I. L. Caragiale, Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract lucrari la obiectivul de investitii la imobile de natura reparatiilor capitale Pavilion Detentie 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de reparatii capitale la obiectivul Pavilion Detentie 2 conform caietului de sarcini si a anexelorValoarea totala estimata fara TVA a lucrarilor de reparatii este de 1.818.793, 10 LEI dincare: C+M= 1.708.581 LEI fara TVA; Cheltuieli diverse si neprevazute ( 6%)= 110.212, 10 LEI fara TVA.Mentionam ca in cazul ofertei procentul 6% se aplica la valoarea ofertei fara diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 818, 793.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 34171 lei, conform art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari, OUG 76/2010, se va constitui prin : - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- prin ordin de plata in contul RO09TREZ2745005XXX000030 deschis la Trezoreria Moreni.-echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.- ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere conform legilor in vigoare cu conditia de a face dovada acestui lucru.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor- Garantia de participare se va elibera conform legii.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, altfel duce la respingerea ofertei
Garantie de buna executie
Se constituie cf. art.89 alin.(2) din H.G.925/2006 de ofertantul castigator in cuantum de 10% din pretul contractului exclusiv TVA si va fi valabila pe toata perioada de garantie a lucrarilor executate.GBE se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale tinandu-se cont de prevederile HG nr.1045/2011 privind modificarea Art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM, cf.Legii 346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - completare formular Anexa 1, declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular Anexa 2, declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art. 1813.Certificat de atestare fiscala - certificat de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta , din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. Mentionam faptului ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 ( Notificarea ANRMAP nr 149/2013) (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)4.certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale - certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile. Mentionam faptului ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011 ( Notificarea ANRMAP nr 149/2013) (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)5.Certificat de participare la procedura cu o oferta independenta - - completare formular anexa 36.Declaratia privind neancadrarea in art 69^1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4(Persoanele cu functie de decizie din partea autoritatii contractante (AC) in ceea ce priveste, organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Tiberiu Firinel Ungureanu - director, Dumitru Ene - director adj. ec administrativ, Marian Aldea- director adj. siguranta detinerii, Camelia Herea - director adj. reintegrare sociala, Mihaela Dinu - sef serviciu logistica, Liliana Popescu - contabil sef, Lorena Manea- consilier juridic, Marius Adam - comisia dedeschidere si evaluare oferte, Razvan Badeanu - comisia de deschidere si evaluare oferte, Ionut Andronache - comisia de deschidere si evaluare oferte, Gilica Stefanuca- comisia de deschidere si evaluare oferte, Eduard Gavra - comisia de deschidere si evaluare oferte, Cristinel Toma- comisia de deschidere si evaluare oferte)Nota : formularele trebuie prezentate de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz). 1.Certificat constatator - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.)Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care Penitenciarul Margineni le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1- Cifra de afaceriOfertantii vor completa si depune Fisa de informatii generale - declaratia din Formularul nr. 5 prin care vor demonstra realizarea unei cifre medii de afaceri globala pe ultimii trei ani egala sau mai mare decat 3.000.000, 00 RON si prezentarea urmatoarelor documente relevante: copii lizibile alebilanturilor contabile sau extraselor de bilant, in cazul in care publicareaacestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, dupa caz sau orice alte documente pe care autoritateacontractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursulmediu anual leu/alta valuta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv(http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates-- 3727.aspx ).. Se va preciza adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social.Convertirea in RON si EUR, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de B.N.R. pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 EUR = 4.2099 RONAnul 2011:1 EUR = 4.2379 RONAnul 2012:1 EUR = 4.4560 RONCerinta se considera a fi indeplinita prin demonstrarea realizarii unei cifre medii de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari succesivi anteriori incheiati de minimum 3, 000, 000.00 RONIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(1) din OUG 34/ 2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, printr-un angajamentferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determinaexcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare aresurselor tuturor membrilor asocierii. Fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea casustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati. Reducerea de 50%pentru cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executiese aplica in cazul grupurilor de operatori economici care depun oferta comuna alcatuite exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii, indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine. Autoritoritateacontractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in cazul in care cele prezentate nu sunt relevante.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri si a garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 Legea 346/2004 ? Formularul 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Experienta similaraLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniOfertantii vor completa si depune declaratia privind lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani- Formularul nr. 7, din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 1.708.581 leiexclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Cerinta se considera a fi indeplinita prin cumularea a cel putin 1 (un) contract sau cel mult 3 (trei) contracte. Pentru echivalenta din alte valute se va tine cont de cursul mediu anual RON/ valuta comunicat de B.N.R.(http: //www.bnro.ro/Exchange-Rates--3727.aspx).Pentru contractele de lucrari similare nominalizate se vor prezenta certificaride buna executie, care sa contina valorile, perioada si locul executiei lucrarilor (copii ale paginilor relevante din contracte, procese verbale de receptie emise la terminarea lucrarilor sau orice alte documente atat timpcat acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188, alin. 3, lit. a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIndiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator., Cerinta nr. 2- Cerinte minime privind dotarea tehnica Declaratie privind utilajeleOfertantii trebuie sa demonstreze ca dispun de echip., utilaje, instalatii, mijl.de transport pe care le mentioneaza in propunerea tehnica pt.Executarea lucrarilor - Formularul 8 + Anexa.Capacitatea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta prin inchirierea de utilaje, utilaje etc.Pentru fiecare echip., utilaj etc. folosit in executarea contr., se depun copii legalizate sau cf. cu originalul ale dovezii formei de propr. (facturi, contr. etc.), ale contr. de inchiriere sau ale dovezii disponibilitatii acestora prin angajament de punere la dispozitie.Ofertantii trebuie sa faca dovada detinerii sau ca au asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa (copii legalizate sau cf. cu orig. actele depropr. sau contr. de colaborare cu laboratorul).Documentele vor fi in vigoare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3- Cerinte minime privind capacitatea profesionalaLista cu personal necesar (sau al carui angajament de participare a fost obtinut)-Formularul nr 9 si anexele 1 (Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului) si 2 (CV-uri).Cerinte minime: - 1 manager de proiect absolvent studii superioare; cu experientaprofesionala generala ?minim 5 ani, experienta profesionala specifica ? minim 3 ani;
- 1 coordonator lucrare/ sef de santier absolvent al Facultatii de constructiicivile, agricole si industriale cu experienta profesionala generala ?minim 5 ani, experienta profesionala specifica ? 3ani;
- 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat;
- 1 responsabil control-calitate ?CQ;
- 1 responsabilpentru SSM;Cu exceptia RTE pentru care nu se solicita decat atestat si a responsabilului SSM pentru care nu se solicita atestat, pentru toate celelalte persoane din lista cu personal necesar se vor prezenta: - copii diplome studii- copii atestate/ autorizatii/ decizii valabile , - copie contr. munca/ contract colaborare/ contract prestari servicii /angajament de participare;
- CV-uri anexate pentru fiecare persoana in parte ?conform anexei 2 la Formularul 9- declaratie disponibilitate in original pentru fiecare persoana din lista prezentata ? conform Formularului nr 10.- alte documente relevante prin care se face dovada indeplinirii cerintelorsolicitateIn cazul asocierii cerinta poate fi indeplinita prin cumul. Neindeplinirea cerintelor minime in privinta asigurarii cu personal de specialitate conduce la descalificarea ofertantului. Ofertantii pot prezenta si alte documente care sa certifice competentele profesionale si de management. In cazul indepliniriicerintei invocand tertul sustinator se va prezenta un angajament ferm si seva completa Formularul nr 11.Documentele emise de autoritatea contractanta pentru participarea la aceasta procedura (formularele) se vor prezenta in mod obligatoriu in original iar celelalte emise de alte autoritati pot fi prezentate in oricare din formele original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?., Cerinta nr. 4- SubcontractantiiSe va completa lista subcontractactantilor- Formularul nr 17. Daca nusubcontracteaza, ofertantul va specifica "NU ESTE CAZUL". Daca parti dincontractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa fie indeplinite de unul sau maimulti subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, si datelede recunoastere ale subcontractantilor. Se vor aplica prevederile Ordinului509/2011 emis de Presedintele ANRMAP privind subcontractantii.Pe parcursul derularii contractului , contractatul nu are dreptul de a inlocuisubcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificareapropunerii tehnice sau financiare initiale.Se va completa Formularul nr 18 ? Acord de subcontractare. Daca nu existasubcontractanti, ofertantul va specifica "NU ESTE CAZUL" Cerinta nr. 1- Standarde de asigurare a calitatii - ISO 9001Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, valabil la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor/ofertelor - in copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectuluiprocedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acestea trebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-9001 va fi prezentat individual, de fiecare membru alasocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza, Cerinta nr. 2- Standarde de asigurare a protectiei mediului - ISO 14001.Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Managementde Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001, valabil la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor/ofertelor -copie conform cu originalul - pentru domeniul activitatilor aferente obiectuluiprocedurii. Daca certificatele sunt redactate intr-o limba straina acesteatrebuie traduse in limba romana, de catre un traducator autorizat. Atuncicand un grup de operatori economici depune oferta / candidatura comuna, certificatul ISO-14001 va fi prezentat individual, de fiecare membru alasocierii, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.12.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 15:15