Achizitie publica - contract lucrari: refacere alei Cimitir Bolovani
Detaliu pentru invitatia numarul 328287
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328287/30.05.2012
Denumire contract: contract lucrari: refacere alei Cimitir Bolovani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: 0244525252, Fax: 0244510353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L., Str.Valeni Nr 32, Ploiesti, Romania, cod postal: 100046, telefon: +40 244525252, fax: +40 244510353, persoana de contact: Liliana Stanescu - Serv.Proiectare, Terenuri Agricole, IT; Iulia Voicu - Serv.Administrare Cimitire; Luminita Dimache - Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L., Str.Valeni, nr. 32, Sala de sedinte, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract lucrari: refacere alei Cimitir Bolovani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executarea lucrarilor de refacere alei Cimitir Bolovani
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 578 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare 4900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneaze contractul in termenul de valabilitate a ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise. In cazul respingerii contestatiei de CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2485.78 lei. Pt. IMM - legea 346/2004
Garantie de buna executie
GBE a cont.este de 7% din val.cont.fara TVA.Se va constitui: conf.preveder.art.90 din HG925/2006. Se depune in maxim 5 zile de la semnarea contr.de ambele parti.Modul de restituire : a)70 % in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarii, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b)restul de 30 % din val.garantiei, la expirarea duratei de garantare a lucrarilor exec., pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, Declaratie privind neincadrarea in prev art 69 1 din OUG 34/2006, Persoane cu functie de decizie: Director General- Dan Ionita, Director Economic-Elena Trican, Dir.Gen.Adj.-Ionescu Cristian; Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte: Mioara Prundurel - Sef Birou Avize, Autorizatii, Membrii: Valentina Dobrescu-Sef Serv Juridic Contencios, Justiniana Nita ? Sef Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii, Iulia Voicu-Sef Serv Administrare Cimitire, Liliana Stanescu- Sef Serv Proiectare, IT, Terenuri Agricole;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiPentru persoane juridice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original sau copie lizibila conform cu originalul), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari impuse (specifice obiectului contractului)- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original sau copie lizibila conform cu originalul).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inanite de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale a societatii cu cifra mediu de afaceri globala pe ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri globala sa fie min. 497156 lei. pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anuale de schimb ron/ eur comunicate de BNR pt anii respectivi: 2008- 3.6827 lei, 2009- 4.2373 lei, 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara in ultimii 5 ani. ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii 5 ani, cel putin un contract similar insotit de recomandare si proces verbal de receptie, cu o val de min 248578 lei, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt indeplinirea corespunzatoareacontractului de lucrari, lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice- informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pt indeplinirea contractului de executie lucrari de constructii, Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, care contine inf privind nr mediu al pers angajat, asigurarea cu personal de specialitate, nr si pregatirea cadrelor de conducere, precum si pers resp direct de indeplinirea contr si asigurarea lucrarii cu cel putin un responsabil tehnic de executie, atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, se vor prezenta atestat si legitimatia vizata la zi, precum si C.V. pt pers RTE inclusiv dovada colaborarii cu soc resp (copie contr de munca, c. de colaborare, angajament de participare), responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata -se vor prezenta atestatul valabil sau numit prin decizie interna de conducerea soc, precum si C.V. inclusiv dovada colaborarii cu societatea respectiva copie contr de munca, c. de colaborare, angajament de participare), Dovada existentei laboratoarelor de specialitate autorizate, sau prezentarea contractelor de colaborare sau angajament de punere la dispozitie, cu laboratoare autorizate pentru profilurile respective, specifice categoriei de lucrari supuse procedurii(Statie de asfalt)., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Standarde privind sistemele de management al calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat ISO 9001 sau certificate echivalente- in domeniul CPV al lucrarii prezente, Standard privind sistemele de management al mediului: ofertantii au obligatia de a prezenta certificat ISO 14001 sau certificat echivalent- in domeniul CPV al lucrarii prezente sau declaratia privind asigurarea standardelor de protectie a mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., Site-ul S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L. http: //www.sguploiesti.ro/achizitiipublice2012.html, Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 13:23