Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract lucrari reparatii, amenajari si igienizari la Policlinica nr. 2


Detaliu pentru invitatia numarul 340294
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 340294/28.11.2012
Denumire contract: Contract lucrari reparatii, amenajari si igienizari la Policlinica nr. 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: +40 262205100-2369, Fax: +40 262276358
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ?Dr.Constantin Opris? Baia Mare ? BAIA MARE, str.George Cosbuc nr. 31, jud.MARAMURES, cod postal 430031 la Registratura (program de lucru : luni ? vineri, de la orele 07:00 ? 15:00).
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Capela SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA ?Dr.Constantin Opris? Baia Mare ? BAIA MARE, str.George Cosbuc nr. 31.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract lucrari reparatii, amenajari si igienizari la Policlinica nr. 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii, amenajari si igienizari la Policlinica nr. 2 ?lucrari dereparatii, amenajari si igienizari menite sa asigure conditii de functionalitate conforme cu normele OMS 914/2006.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 347, 285 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie de particip. = 6945RON. Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 15 zile.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - conform prevederilor art.85 si art.86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (respectiv: - prin scrisoare de garantie bancara- In numerar, prin depunere la casieria spitalului- prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari).- Garantia trebuie sa fie irevocabila ;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ? minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.- Conform art. 87, alin. (1) din HG 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.- Dovada constituirii garantiei de participare va fi anexata la plicul cu documentele de calificare. In cazul in care ofertele depuse nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, ofertele respective vor fi respinse, in conformitate cu art. 33, alin. (3), lit b) din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate achita un cuantum de 50% din valoarea stabilita si pentru asta trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie de 10%, fara TVA, care se aplica pe valoarea contractului incheiat, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - - completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3;DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE181 DIN OUG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul nr.2 din sectiunea 3- se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul general consolidat, fara datorii in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv: - certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;
- certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat.Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1 DIN OUG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul nr.3 din sectiunea 3* Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea constractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Dr. Pop Calin ? ManagerEc. Checiches Marcela - director financiar-contabilEc. Ing Maar Gabriela ? Sef Birou Achizitiing. Sorici Dan ? Birou Achizitiiing. Ghetie Mircea - Serv. Tehnicing. Kozma Daniel ? Sef At. Intretinere si Reparatiiing. Goga Octavian ? Sef Birou Investitiiing. Nemes Romeo ?Birou Achizitiiec. ing. Santa Ionel ?Birou AchizitiiDeclaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010 - se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in conformitate cu Formularul nr. 4 din sectiunea 3 Persoane juridice/fizice romane - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in oricare din formele in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului C.A.E.N corespunzator executarii lucrarilor care fac obiectul contractului.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectuluicontractului pe ultimii 3 (trei) ani (fara anul in curs) sa fie minim 600.000 lei.Prezentarea ultimelor trei bilanturi inregistrate la organismele abilitate sau alte documente care demonstreaza indeplinirea cerintei sau alte documente echivalente din care sa reiasanivelul solicitat. (in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatoruleconomic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.)Atunici cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu alanului respectiv comunicat de BNR pentru moneda respectiva.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ?facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, cifra medie de afaceri se conside, Angajament privind asigurarile.Declaratie privind asigurarile, din care sa reiasa faptul ca acesta, in cazul atribuirii contractului, isi asuma obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile care ar putea apareaprivind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sauprejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice la valoarea contractului.Executantul, conform contractului, are obligatia de a prezenta achizitorului, ori de cate ori i se va cere, polita sau politele de asigurare si recipisele pentru plata primelor curente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari (document constatator/proces verbal de receptie/recomandari).- Executia de lucrari similare de constructie cu cele ale obiectului contractului care urmeaza a fi achizitionat de min. 1 contractin valoare de cel putin 300.000 RON (exclusiv TVA) in ultimii 5 ani. Pentru echivalen?a se va ?ine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (in asociere), atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ., - Demonstrarea faptului ca ofertantul dispune de personalul operational necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.- Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, si lista personalului calificat, precum si a persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) Efectivele medii anuale ale personalului din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (separat pe fiecare an in parte) si resursele propuse a fi angajate in cadrul contractuluib) Lista personalului responsabil care va fi angajat in cadrul contractului insotita de actele doveditoare pentru calificarile mentionate, cu descriere pe scurt a pregatirii profesionale si experientei., - Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa in cantitatea si la termenele impuse de procesul de executie utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloace de transportnecesare pentru derularea in bune conditii a lucrarilor. Dovada disponibilitatii utilajelor si a echipamentelor se face si prin contracte de leasing, de colaborare etc, - Informatii privind subcontractantii: - a se completa declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006;
- nu se accepta subcontractarea in integralitate a lucrarilor., Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului., Declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociat privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului de servicii. Cerinta nr. 1Se va prezenta certificatul ISO 9001, sau echivalent in domeniul aferentobiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii, Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediuluiSe va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer