Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Pavilioane detentie 1.000 locuri " aflat in executie.


Detaliu pentru invitatia numarul 352615
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul Vaslui
Numar invitatie: 352615/14.08.2013
Denumire contract: Contract lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Pavilioane detentie 1.000 locuri " aflat in executie.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul VasluiCod fiscal: 4446325, Adresa: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Telefon: +40 235322135, Fax: +40 235322135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Romania, cod postal: 737365, telefon: +40 235322135, fax: +40 235322135, persoana de contact: Mihai CIRLIG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Vaslui, str. AVICOLA, nr.2, Vaslui, Romania, cod postal: 737365
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Alte activitati de justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Pavilioane detentie 1.000 locuri " aflat in executie.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Pavilioane detentie 1.000 locuri" aflat in executie: Lucrari de instalatii sanitare interioare, instalatii interioare de incendiu, instalatii electrice de iluminat, priza, coloane, instalatii termice in centrale termice, tunel alimentare-rezistenta si instalatii electrice;Lucrari la curti plimbare interioare si exterioare-insemnand inchidere curti plimbare, instalatii electrice iluminat, suprastructura grupuri sanitare, rezistenta suprastructura, instalatii sanitare interioare la grupuri sanitare;Retele exterioare de apa-canalizare pluviala si retea apa incinta la spalatorie;Retele electrice exterioare;Sistematizare verticala-imprejmuire gard exterior beton, imprejmuire gard plasa, imprejmuire curti plimbare si teren sport, alei pietonale si trotuare;Cablare structurata- instalatii CATV, CCTV, semnalizare vizual acustic, voce-date, utilaje si echipament tehnologic.Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este 0.
II.1.6) CPV: 45216113-9 - Lucrari de constructii de inchisori (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 202, 916.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant. garant. de partic.24.058, 32 lei, repr 2% din val estimata fara chelt div si neprev. In sit constit garant in alta valuta se va lua in calcul cursul comunicat de BNR valabil la data publ invit de partic; Per de val a garant de 90 de zile de la term limita de primire a ofert; In conf cu preved art 86 din HGR nr.925/2006, garant de partic se constit prin viram banc sau prin instr de garant emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig, in orig, in cuant si pentru perioada prevaz in document de atrib resp prin: a)Scris de garan banc in favoarea autorit contract; b)Ord de plata in Cont Trez VS RO24TREZ6565005XXX000229; c)Prin instr de garant emis in cond legii de o soc banc ori de o soc de asig. in conf cu prev art.86 din HGRnr925/2006. Ofert care nu sunt insotite de dovada const garant de partic vor fi considerate inacceptabile. In conf cu prev art87, alin(1) din HGRnr925/2006, autorit contract are dreptul de a retine garant de partic ofertantul pierzand astfel suma constit, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat sit: a)isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia;b)of sa fiind stabilita castig nu constituie garant de buna exec in perioad de valab a of si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valab. a ofertei. In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autorit. contract. va retine contestatorului o suma calculata in conf. cu preved. art.278, index 1, alin.1), lit. b), din O.U.G. nr.34/2006, din garantia de particip. in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 4.982, 92 lei. I.M.M.-urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conf. preved. Leg. nr. 346/2004. Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat garantiei de participare.
Garantie de buna executie
7% din valoarea totala a contractului, fara T.V.A. Se constituie conform art.90, alin.(1) din H.G.R.nr.925/2006. In conformitate cu art.90, alin.(3)dinH.G.R. nr.925/2006, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru factura partiala. Contractantul are oblig.de a deschide un cont de disponibil la dispozitia autoritatii contractante la unitatile de Trezorerie din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului. Eliberarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92, alin(4) din H.G.R. nr.925/2006. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca contractantul nu isi indeplineste, nu isi executa, executa cu intarziere sau executa necorespunzator obligatiile asumate prin contract. I.M.M.-urile pot beneficia de reducerea de 50%, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006Completarea, semnarea, prezentarea obligatorie a formularului: Declaratie privind eligibilitatea- Formularul 4 din sectiunea formulare; In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 4 din capitolul de Formulare: Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 2Neincadrare in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Completarea, semnarea, prezentarea obligatorie a formularului: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006; -Formularul 5 din sectiunea formulare.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si susttnerea acordata, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G 34/2006, persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, acesta va trebui sa completeze si sa prezinte, in mod obligatoriu, in original, Formularul 5 din capitolul de Formulare: Declaratie privind neincadrarea in art.181 din O.U.G 34/2006Cerinta nr. 3Neincadrarea in prevederile art.69A1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Completarea, semnarea, prezentarea formularului: Declaratie privind neincadrarea in art. 69A1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul 6 din sectiunea formulare;Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69A1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Persoanele cu functii de conducere si de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul Penitenciarului Vaslui: director Eusebio BRINZA, director adjunct (economico-administrativ) Alexandru Constantin NASTASE, sef serviciu logistica Silviu DRAGOI, consilier juridic Florin CIOBANU, responsabil achizitii Mihai CIRLIG, responsabil viza C.F.P. Aniela ASAVOAEI si inlocuitor Rodica LOGHIN, tehnician constructor Costel LEFTER. Acest document trebuie prezentat si de asociat/subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Certificat de participare cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea, semnarea, prezentarea Formularului 7 din capitolul de Formulare: Certificat de participare cu oferta independenta, in original. Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletarea, semnarea, prezentarea Formularului 8 din capitolul de Formulare: Declaratie privind calitatea de participant la procedura in original;In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritatati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Aceste document trebuie prezentat de toti ofertantii asociati.Cerinta nr. 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat si cele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/candidatul este rezident) astfel: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;2. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta; Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati. Documente eliberate de autoritatile competente din care trebuie sa rezulte ca in obiectul principal de activitate sau in activitatile autorizate ale operatorului economic sunt cuprinse activitati care fac obiectul prezentei achizitii: 1 Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul"; Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Ofertantii castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire vor prezenta obligatoriu pentru conformitate certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata. Cerinta nr.2Atestat de tip B pt "proiectare si executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0.4 kV", emis de ANRE, conform art. 12. din Ord.nr.24 /2007-Regulamentul pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic. Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" valabila la data limita de depunere a ofertelor;Cerinta nr.3Autorizare pentru efectuarea lucrarilor de "Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu", emisa de Centrul National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila din cadrul Inspectoratului General pentru situatii de Urgenta (Ordinul M.A.I. nr.87/2010) Documentul va fi prezentat in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" valabila la data limita de depunere a ofertelor;Cerinta nr.4Licenta de Functionare pentru derularea de activitati de instalare si intretinere a componentelor sau sistemelor de alarmare impotriva efractiei, emisa de Inspectoratul General al Politiei Romane, Directia Politiei de Ordine Publica. Societatile specializate in domeniul sistemelor de alarmare impotriva efractiei se infiinteaza si functioneaza in conditiile Legii nr.333/2003, art.34, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor si a Normelor metodologice adoptate prin H.G.R. nr.301/2012.In vederea dovedirii celor de mai sus operatorul economic are obligatia de a depune Licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane, in copie certificata pentru conformitate, valabila la data limita de depunere a ofertelor.Documente solicitate pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in original sau traduceri legalizate. Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11.Date din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri globale, anuale, aferente ultimilor 3 ani cu o valoare egala sau mai mare de 1.202.916, 47 lei/echivalent in euro calculat la cursul mediu anual al BNR al fiecarui an.2.Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011si 2012 vizate de ANAF., Cerinta nr.2In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de o alta persoana, in conformitate cu prevederile art.186, alin. (1) din O.U.G.nr.34/2006, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d) din O.U.G.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similara1.Informatii privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, care va indica beneficiarul, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, obiectul contractului, valoarea lucrarilor, perioada si locul executiei lucrarilor, semnaturile contractantilor cat si procesul verbal de receptie finala/procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor, impreuna cu anexele de remedieri, dupa caz;2. In sensul dovedirii experientei similare a operatorului economic acesta are obligatia de a prezenta maxim 3 contracte, avand ca obiect executarea de lucrari similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, prin care ofertantul sa faca dovada executarii de lucrari a caror valoare cumulata sa fie de min. 1.202.916, 47 RON sau echivalent in EURO., Cerinta nr.2Informatii privind subcontractantii daca este cazul. 1.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, specializarea acestora si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi .Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Eventuala inlocuire a acestora se face numai in cazuri temeinic justificate, cu aprobarea autoritatii contractante, prin act aditional si nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, la semnarea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul nu va subcontracta partea/parti din contract, atunci se va prezenta formularul nr.1, Cerinta nr.3Informatii privind asociatii: Acordul de asociere-in cazul in care oferta este depusa de o asociatie, fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile prevazute la situatia personala a ofertantilor si la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.Din Acordul de asociere va rezulta cine este liderul asocierii (consort) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoare si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, cat si imputernicirea liderului asocierii de a semna oferta in numele asocierii.Partea din cadrul consort trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contractului. Structura Societatii mixte/consortiu/asociere nu va fi modificata pe durata contractului, Cerinta nr. 4Tert sustinator tehnic si/sau profesional-In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190 alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006., Cerinta nr. 5Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii 1.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului;3.Ofertantul are obligatia de a declara un responsabil tehnic cu executia (RTE). In acest sens se vor prezenta doar certificatul de atestare tehnico-profesionala MLPAT/MDLPL si/sau legitimatia valabila la termenul limita de depunere al ofertelor4.Ofertantul are obligatia de a declara un specialist in domeniul SSM;5.Ofertantul are obligatia de a declara un responsabil cu asigurarea calitatii CTC in constructii;6.Autorizare pentru electricieni alocati executiei lucrarilor de instalatii electrice gr. IB, IIB-in baza: ?Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic", denumit in continuare "Regulament"emis in conformitate cu prevederile art.11 alin.(2) lit.n) din Legea energiei electrice nr. 318/2003, precum si cu prevederile art.2 din H.G.R.nr.867/2003 pentru aprobarea Regulamentului privind racordarea utilizatorilor la retelele electrice de interes public-ANRE-Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei., Cerinta nr.6Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa dispuna de capacitatea de organizare care sa asigure un management al caltatii la nivelul Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa dispuna de capacitatea de organizare care sa asigure un management al protectiei mediului la nivelul Standardului de Managemet de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 27.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 07:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer