Achizitie publica - Contract multianual de achizitie publica de lucrari: ,,Consolidare Cladire Colegiul National Ion Maiorescu ?
Detaliu pentru invitatia numarul 351990
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 351990/05.08.2013
Denumire contract: Contract multianual de achizitie publica de lucrari: , ,Consolidare Cladire Colegiul National Ion Maiorescu ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIULGIURGIUCod fiscal: 4852455, Adresa: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Telefon: +40 0246213588, Fax: +40 0246213747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 0246213588, fax: +40 0246215405, persoana de contact: mihaila Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria municipiului Giurgiu SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu sala parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract multianual de achizitie publica de lucrari: , ,Consolidare Cladire Colegiul National Ion Maiorescu ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Situatia prezenta impune grabnic reabilitarea cladirii Colegiului National Ion Maiorescu in toate componentele sale: structura de rezistenta, finisaje si instalatii, operatii care trebuie sa fie executate cu grija si stiinta necesare fata de aceasta cladire cu valoare de patrimoniu, conform documentatiei tehnice.Valoarea estimata fara TVA a contractului multianual de lucrari care urmeaza a fi incheiat, este de 3.708.524 lei (exclusiv TVA) si s-a estimat pe baza devizului estimativ intocmit de proiectant.Valoarea estimata a contractului de lucrari este de 3.894.007, 87 lei fara TVA, dupa cum urmeaza: - Valoarea estimata pentru executia lucrarilor: 3.708.524 lei fara TVA; echivalent = 834.952, 27 euro. Curs de referinta comunicat de BNR in data de 09.07.2013; 1 EURO = 4, 4416 RON- Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul estimativ: 185.483, 87 lei (5% din valoarea lucrarilor).
II.1.6) CPV: 45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 894, 007.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 74.100 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data de 09.07.2013 respectiv 1Euro=4, 4416 RONIn cazul unei contestatii a ofertantilor respinse de CNSC, autoritatea contractanta, va retine/returna 1% din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278 indice 1 lit. ?b? din OUG 34/2006- actualizata, avand in vedere si prevederile art. 278 indice 1, alin. 4 din OUG 34/2006- actualizata. Asfel suma totala ce se va retine/returna este de 7.488, 52 lei.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform formular nr. 4- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantiede participare: RO54TREZ3215006XXX000136, deschis la Trezoreria mun. Giurgiu)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.- sau prin orice alt instrument bancar de plata;
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau de o societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5, 5% din pretul contractului fara TVA, sau de 2, 75% din pretul contractului fara TVA in cazul IMM-urilor.Garantia de buna executie se va constitui : -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG 925/2006.-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG 34/2006 ?completare formular 5.1-declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 - completare formular 5.2-Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si bugetul local. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular 15-declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 20-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 - completare formular 6Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv toate persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica) sunt: Barbu Nicolae ? Primar, Vuca Emil ?Administrator Public, Vladu Alexandru ? Viceprimar, Popazu Liviu ? Viceprimar, Rosu Petre - Secretar Municipiu, Cristea Ioana - Director Economic, Popescu Florentina ? Director Executiv, Ionete Ralica (Sef Serviciu Bugete), Chitu Alice (control financiar preventiv), Vladu Alexandru (Presedinte Comisie de evaluare), Popescu Florentina (membru Comisie de evaluare), Anghel Ion (membru Comisie de evaluare), Ghincea Vasile (membru Comisie de evaluare), Badita Violeta (membru Comisie de evaluare), Comanescu Carmen (membru Comisie de evaluare), Goia Mirel (membru Comisie de evaluare), Leafu Marius (membru Comisie de evaluare), Gheorghe Cornel (membru Comisie de evaluare), Botea Nora (secretar Comisie de evaluare si responsabil organizare, derulare, finalizare procedura); Badea Ionut Mugurel ? consilier local, Balanean Viorel - consilier local, Cartojan Dan Liviu ? consilier local, Cepraga Cornel Sorin - consilier local, Cioaca Ionut- consilier local, Ciobanu George Daniel - consilier local, Dinu Cristina Elena - consilier local, Dinu Ionel - consilier local, Gadea Gheorghe - consilier local, Ilie Clement - consilier local, Maroiu Marian - consilier local, Oprisan Gigi - consilier local, Parlea Victor Constantin - consilier local, Petcu Toma Florin - consilier local, Popazu Liviu - consilier local, Stanciu Marius Viorel - consilier local, Spoiala Slav Gheorghe - consilier local, Truica Liliana Gabriela - consilier local, Velicu Florian- consilier local, Vladu Alexandru - consilier local. - Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care acesta a fost depus in copie.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale, la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 7.417.048 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de o alta persoana, conform OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine, conf. art.186 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si receptionat lucrari similare cu cele care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea si evidentierea in lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani a cel putin un contract, in valoare de minim 3.708.000 lei fara TVA; echivalent = 839.673, 91 euro, sau a cel mult 2 contracte de lucrari similare obiectului procedurii, a caror valoare cumulata va fi cel putin egala cu 3.708.000 lei fara TVA; echivalent = 839.673, 91 euro. Pentru valorile contractelor de lucrari intocmite in alta moneda la echivalenta in RON se va lua in considerare cursul BNR din data de 09.07.2013 respectiv 1EURO=4, 4416 RON- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Pentru personalul de specialitate se vor prezenta CV-uri, copii dupa diplomele/certificatele de atestare/alte documente care sa certifice calificarea personalului.- Informatii privind subcontractantii- Informatii privind asocierea, daca este cazul. - Certificat ISO 9001 (sau echivalent) pentru managementul calitatii in domeniul activitatilor specifice obiectului contractului;
- Certificat ISO 14001 (sau echivalent) managementul mediului in domeniul activitatilor specifice obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
30
Descriere: Factorul de evaluare ?durata de executie? se exprima in luni calendaristice. Durata minima de executie a lucrarii este de 2 luni calendaristice, conform caiet de sarcini. Durata maxima de executie a lucrarii este de 36 luni calendaristice, conform caiet de sarcini. Pentru un termen de executie mai mic decat 2 luni, oferta nu va fi punctata suplimentar, pentru o durata de executie mai mare de 36 luni, oferta va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2013 15:46