Achizitie publica - Contract multianual executie lucrari - Reabilitare retea de apa si canalizare
Detaliu pentru invitatia numarul 293364
Penitenciarul de Minori si Tineri Tichilesti
Cod de identificare fiscala: 4205599
Adresa: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti
Telefon: 0239/614400
Fax: 0239/627748
Denumire invitatie: Contract multianual executie lucrari - Reabilitare retea de apa si canalizare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie de lucrari pentru "Reabilitare retea de apa si canalizare".
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 09.05.2011 16:46
Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul de Minori si Tineri Tichilesti, localitatea Tichilesti, judetul Braila.
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul de Minori si Tineri Tichilesti, localitatea Tichilesti, judetul Braila.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 1, 896, 581.17 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
SIT. PERS CANDID: Decl. privind eligib. si neincadrarea in prev. art.181;Certif. de participare cu of. indep.;Certif de atestare fiscala privind oblig. de plata catre stat; Certif. de atestare fiscala privind oblig. de plata catre buget local;Certif. constatator-emis ORC;Certif. de inreg. fiscala.SIT ECON-FINANCIARA: Fisa inf. gen.;Bilant-2008, 2009 si 2010;Prez. doc. doveditoare pt. realizare cashflow de exec-cel putin 10% din lucrare;CAPACIT. TEHNICA/PROF: Recomandari-cel putin una;Exp. similara-prez. document care sa ateste incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar;Decl. priv. utilaje..;Decl-efectiv mediu anual pers angajat..;Inf -personal desemnat pt contract;Certific. atest. standarde calit. si mediu-ISO;Inf.priv. asocierea si subcontractantii;Decl-resp oblig priv. cond. de munca si protectia muncii.GARANTIA DE PARTICIPARE: Cuantumul garantiei de participare este de 37.932 lei, cu valabilitate de 90 zile de la deschiderea ofertelor.
Fisier atasat in SEAP.Valoarea estimata fara TVA este de 461.758, 62 euro.