Achizitie publica - Contract pentru achizitia autolaborator si echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor
Detaliu pentru invitatia numarul 343653
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343653/11.03.2013
Denumire contract: Contract pentru achizitia autolaborator si echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Nationala a Padurilor Romsilva Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A.Cod fiscal: RO 25543282, Adresa: Tulcea, str. 9 Mai nr. 4Bis, Tulcea, Telefon: 0240517718, Fax: 0240517718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract pentru achizitia autolaborator si echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autolaborator utilat cu echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor, conform cerintelor din Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 833.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este 7.136, 66 lei. Perioada valabilitate a GP este90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. GP se va exprima in lei. Data determinariiechiv. LEI/EURO (curs valutar BNR) este data publicarii invitatiei de participare.Forme constit. GP acceptate: conf. art.86 alin.1) din HG 925/2006 actualizat. RNP ? APNMM RA Tulcea, cont Raiffeisen bankRO22 RZBR 0000 0600 1344 3615, CUI ? RO25543282. Scrisorile de garantie bancara vor fi in lb. romana sau insotite de traducere autorizata si legalizata in lb. romana. Operatorii economici IMM conf. L 346/2004 art. 16 lit. B, vor constit. GP cu reducerea de 50%. In masura in care se va ajunge la aplicarea prevederilor art. 278 indice1 din OUG 34/2006 actualizata, suma retinuta din GP va fi de 3.568, 33 lei. Dovada constituirii garantiei de participare ?i declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. trebuie transmisa in SEAP in format electronic, odata cu documentele de calificare la adresa www.e-licitatie.ro.
Garantie de buna executie
GBE - 1% din valoare contract fara TVA (I.M.M. 50% din acest cuantum) si se constituie in perioada de valab. oferta, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data semnarii contractului, prin: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care va prevede ca plata GBE se va executa conditionat sau neconditionat, sau 2. Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5 % din pret contract. Pe parcursul indeplinirii contractului AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stab. drept GBE in docum. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 713.666 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv (2010:4, 2099 lei, 2011:4, 2379 lei, 2012:4, 4560 lei).Operatorii economici vor demonstra indeplinirea cerintei de calificare privind indicatorii solicitati, prin orice document, la libera alegere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima livrarea in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 356, 833.07 lei, fara TVA si al caror obiect a fost furnizarea de echipamente similare cu cele care fac obiectul achizitiei. Ofertantul va prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR., Experienta similara, Declaratie privind informatiile de personal.Se solicita minim o persoana nominalizata de furnizor pentru montare, instalare, punere in functiune, instruire personal si service produse ce fac obiectul achizitiei. Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor nominalizate., In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii. Se completeaza in original Formularul 14 din Sectiunea Formulare - acord de asociere, sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii, precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca Nota: 1. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului. In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractare si pe parcurs nu se vor admite alti subcontractanti fata de cei nominalizati in oferta. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent). Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare. NOTA: 1. Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (cap. III.2)?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Acesta , la solicitarea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare de la solicitare, va proba indeplinirea cerintelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de timp acordata de furnizor pentru instruirea personalului beneficiarului
10
Descriere: (1) Durata de timp minima acceptata de autoritatea contractanta pentru(pt.) instruirea personalului de catre specialisti ai furnizorului, este de 1 zi si durata maxima acceptata este de 5 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 08:52