Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract pentru achizitia autolaborator si echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor


Detaliu pentru invitatia numarul 343653
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Nationala a Padurilor Romsilva Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A.
Numar invitatie: 343653/11.03.2013
Denumire contract: Contract pentru achizitia autolaborator si echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Nationala a Padurilor Romsilva Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A.Cod fiscal: RO 25543282, Adresa: Tulcea, str. 9 Mai nr. 4Bis, Tulcea, Telefon: 0240517718, Fax: 0240517718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract pentru achizitia autolaborator si echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autolaborator utilat cu echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor, conform cerintelor din Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 833.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este 7.136, 66 lei. Perioada valabilitate a GP este90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. GP se va exprima in lei. Data determinariiechiv. LEI/EURO (curs valutar BNR) este data publicarii invitatiei de participare.Forme constit. GP acceptate: conf. art.86 alin.1) din HG 925/2006 actualizat. RNP ? APNMM RA Tulcea, cont Raiffeisen bankRO22 RZBR 0000 0600 1344 3615, CUI ? RO25543282. Scrisorile de garantie bancara vor fi in lb. romana sau insotite de traducere autorizata si legalizata in lb. romana. Operatorii economici IMM conf. L 346/2004 art. 16 lit. B, vor constit. GP cu reducerea de 50%. In masura in care se va ajunge la aplicarea prevederilor art. 278 indice1 din OUG 34/2006 actualizata, suma retinuta din GP va fi de 3.568, 33 lei. Dovada constituirii garantiei de participare ?i declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. trebuie transmisa in SEAP in format electronic, odata cu documentele de calificare la adresa www.e-licitatie.ro.
Garantie de buna executie
GBE - 1% din valoare contract fara TVA (I.M.M. 50% din acest cuantum) si se constituie in perioada de valab. oferta, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data semnarii contractului, prin: 1.Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care va prevede ca plata GBE se va executa conditionat sau neconditionat, sau 2. Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5 % din pret contract. Pe parcursul indeplinirii contractului AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stab. drept GBE in docum. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaSe completeaza in original Formularul 5 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul ofertelor depuse individual cat si in asociere, incadrarea ofertantului sau a oricaruia din asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Se completeaza in original Formularul 6 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul ofertelor depuse individual cat si in asociere, incadrarea ofertantului sau a oricaruia din asociati in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c1) si d) din OUG34/2006 actualizata.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe completeaza in original a Formularului 7 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii ? declaratie in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va depune o declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006Se completeaza in original Formularul 8 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii si in cazul in care exista terti sustinatori, fiecare subcontractant, precum si fiecare tert sustinator va prezenta aceasta declaratie. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt urmatoarele: Viorel Rosca, Vasile Badilas, Gabriela Armasaru, Silviu Parascan si Valentina Elena Moraru5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza in original Formular 9 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa aceasta declaratie.6. Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale6.1 Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6.2 Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi descalificate. Operatorii econmici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.NOTA: Pentru impozitele si taxele amanate sau esalonate la plata, se vor depune copii dupa conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.Documentele scanate de la punctul III.2.1.a) vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Certificatele de la punctele 6.1 si 6.2, precum si documentele privind esalonarea la plata a taxelor si plata la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirii, vor fi scanate dupa documentul original sau copia legalizata. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiSe va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original/copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. Certificatul constatator, scanat se va depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Documentul se scaneaza dupa original sau copia legalizata.2. Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul), respectiv, indeplineste cumulativ urmatoarele conditii: a) numar mediu anual de salariati mai mic de 250;b) cifra de afaceri anuala neta de pana la 50 milioane euro, echivalent in lei, sau active totale care nu depasesc echivalentul in lei a 43 milioane euro, conform ultimei situatii financiare aprobate. Prin active totale se intelege active imobilizate plus active circulante plus cheltuieli in avans.Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1).- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa2); ?Fisa de parteneriat?;? ?Intreprinderi partenere?- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa2);? ?Intreprinderi legate?;? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.Modelele formularelor enumerate se regasesc in Sectiunea III ?Formulare?.Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie.(In cazul ofertei depuse in comun, fiecare membru al asocierii trebuie sa demonstreze calitatea de IMM)Neprezentarea declaratiei pe propria raspundere in conformitate cu Anexa 1 la Legea 346/2004, atrage dupa sine imposibilitatea beneficierii de prevederile mentionate mai sus.Precizare: In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM- urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.Documentul scanat se va depune in S.E.A.P. la sectiunea Criterii de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 713.666 lei. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/ valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv (2010:4, 2099 lei, 2011:4, 2379 lei, 2012:4, 4560 lei).Operatorii economici vor demonstra indeplinirea cerintei de calificare privind indicatorii solicitati, prin orice document, la libera alegere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima livrarea in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 356, 833.07 lei, fara TVA si al caror obiect a fost furnizarea de echipamente similare cu cele care fac obiectul achizitiei. Ofertantul va prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR., Experienta similara, Declaratie privind informatiile de personal.Se solicita minim o persoana nominalizata de furnizor pentru montare, instalare, punere in functiune, instruire personal si service produse ce fac obiectul achizitiei. Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor nominalizate., In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii. Se completeaza in original Formularul 14 din Sectiunea Formulare - acord de asociere, sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii, precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca Nota: 1. Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului. In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractare si pe parcurs nu se vor admite alti subcontractanti fata de cei nominalizati in oferta. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent). Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare. NOTA: 1. Pentru demonstrarea indeplinirii ?criteriilor de calificare si/ sau selectie (cap. III.2)?, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea? ? art. 11 alin (4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Acesta , la solicitarea autoritatii contractante, in termen de 3 zile lucratoare de la solicitare, va proba indeplinirea cerintelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de timp acordata de furnizor pentru instruirea personalului beneficiarului
10
Descriere: (1) Durata de timp minima acceptata de autoritatea contractanta pentru(pt.) instruirea personalului de catre specialisti ai furnizorului, este de 1 zi si durata maxima acceptata este de 5 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer