Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Contract pentru achizitia autolaborator si echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor?


Detaliu pentru invitatia numarul 356202
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Nationala a Padurilor Romsilva Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A.
Numar invitatie: 356202/29.11.2013
Denumire contract: ?Contract pentru achizitia autolaborator si echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Nationala a Padurilor Romsilva Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A.Cod fiscal: RO 25543282, Adresa: Tulcea, str. 9 Mai nr. 4Bis, Tulcea, Telefon: 0240517718, Fax: 0240517718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Contract pentru achizitia autolaborator si echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autolaborator utilat cu echipamente si instrumente pentru monitorizarea starii de conservare a speciilor si habitatelor, conform cerintelor din Caietul de Sarcini
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 833.07 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este 7.136 lei. Perioada valabilitate a GP este 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. GP se va exprima in lei. Data determinarii echivalentei lei/alta valuta (curs valutar BNR) este data publicarii invitatiei de participare in SEAP. Forme constit. a GP acceptate: conf. art.86 alin.1) din HG 925/2006 actualizat. RNP?APNMM RA Tulcea, numerar in cont Raiffeisen Bank RO22 RZBR 0000 0600 1344 3615, CUI ? RO25543282. Este de preferat ca garan?ia de participare sa fie emisa de o banca care sa aiba corespondent in Romania. Scrisorile de garantie bancara vor fi in lb. romana sau insotite de traducere autorizata si legalizata in lb. Romana(Formular 4). Operatorii economici IMM conf. L 346/2004 art. 16 lit. B, vor constit. GP cu reducerea de 50%(dovada anexa nr.1 Formulare). In masura in care se va ajunge la aplicarea prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006 actualizata, suma retinuta din GP va fi de 3.568 lei. Aceasta prevedere se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie Dovada constituirii garantiei de participare si declaratia privind incadrarea in categoria IMM dupa caz, vor fi postate in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si vor fi prezentate in original si la sediul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
GBE - 1% din valoare contract fara TVA(I.M.M. 50% din acest cuantum) si se constituie in perioada de valab. oferta, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data semnarii contractului. Modalitati de constituire cf. art.89, alin(2) din HG 925/2006, in oricare din formele prevazute de art.90 alin.(1)-(3) sau in functie de valoare de la art.90, alin(1) si (2) din HG 925/2006; preferabil ca GBE sa fie emisa de o banca care are corespondent in Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitateaSe completeaza in original Formularul 5 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul ofertelor depuse individual cat si in asociere, incadrarea ofertantului sau a oricaruia din asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Daca este cazul documentele solicitate se prezinta si de catre tertul sustinator.Cazier judiciar/fiscal solicitat pentru operatorul economic si/sau pt.administratorii/actionarii/directori de companie/persoane cu putere de reprezentare(art182, alin(2) din OUG 34/2006).2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006Se completeaza in original Formularul 6 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul ofertelor depuse individual cat si in asociere, incadrarea ofertantului sau a oricaruia din asociati in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c1) si d) din OUG34/2006 actualizata.3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe completeaza in original Formularul 7 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii(declaratie in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta). Se va depune o declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr.34/2006Se completeaza in original Formularul 8 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii si in cazul in care exista terti sustinatori, fiecare subcontractant, precum si fiecare tert sustinator va prezenta aceasta declaratie. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sunt urmatoarele: Viorel Rosca, reprezentant legal Vasile Badilas manager proiect, Gabriela Armasaru responsabil financiar, Cristian Iuli Gutoi manager adjunct si Silviu Parascan coordonator interpretare.5.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza in original Formularul 9 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa aceasta declaratie. Pentru subcontractanti se va completa Formularul 15. In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie in anexa la contractul de achizitie publica.Inlocuirea unui subcontractant dupa incheierea contractului se poate face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial.Ofertantii trebuie sa declare toti subcontractantii indiferent de procentul de subcontractare si toate datele de recunoastere a subcontractantilor (daca este cazul).6.Certificate fiscale privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale.6.1 Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se prevede termenul limita pentru depunerea ofertelor (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6.2 Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se prevede termenul limita pentru depunerea ofertelor(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi descalificate. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta/inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea autorizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana. Informatiile cuprinse in documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: In masura in care procedurade emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.Pentru impozitele si taxele amanate sau esalonate la plata, se vor depune copii dupa conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor.Documentele scanate de la punctul III.2.1.a) vor fi depuse in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Certificatele de la punctele 6.1 si 6.2, precum si documentele privind esalonarea la plata a taxelor si plata la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirii, vor fi scanate dupa documentul original sau copia legalizata.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi prezentate in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiSe va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, emis de ONRC. In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta certificatul constatator pentru partea de contract pe care o va realiza.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original/copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata. Certificatul constatator, scanat se va depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Documentul se scaneaza dupa original sau copia legalizata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?.2.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul).Se aplica prevederile art. 41-45 din Legea nr.346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006 privind IMM.Documentele scanate se vor depune in S.E.A.P. la sectiunea Criterii de calificare.In cazul asocierii dintre 2 operatori economici, fiecare dintre acestia incadrandu-se in categoria IMM. asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346 / 2004, respectiv reducerea cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va prezenta o declaratie privind cifra de afaceri globa, din care sa rezulte si date generale despre ofertant, asociat, tert sustinator dupa caz: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor.Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia in alta valuta decat Euro vor utiliza cursul mediu anual leu/alta valuta, comunicat de BNR., Cerinta minima: media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 713.666 lei. Ramane la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in vederea sustinerii cifrei de afaceri globale (exemple de documente: bilanturile contabile pentru anii 2011 si 2012, vizate si inregistrate de organele competente; orice alt document doveditor in conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului, insusitprin semnatura si stampila de operatorul economic, etc. - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul asocierii dintre 2 operatori economici, fiecare dintre acestia incadrandu-se in categoria IMM. asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art. 16 alin. (2) din Legea nr. 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a valorilor pentru cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia in alta valuta decat Euro vor utiliza cursul mediu anual leu/alta valuta, comunicat de BNR. Documentele scanate se vor depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare., Experienta similara. Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca operatorii economici sa faca dovada ca au furnizat produse similare in ultimii 3 ani la nivelul a maxim 3 contracte in valoare de minim 356, 833.07 lei, fara TVA. Ofertantul va prezenta certificate/documente emise de beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse. Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR. Documentul scanat se va depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare., Ofertantul va prezenta o Declaratie (Formulare 13-Sectiunea Formulare, in original), ce va cuprinde informatii referitoare la personal/organismul tehnic de specialitate de care dispune pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu prevederile art. 188 alin. (1) lit. c) din OUG nr. 34/2006. Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor nominalizate. Documentele scanate se vor depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare, In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii. In cadrul acordului de asociere se mentioneaza ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. Documentul scanat se va depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare., Informatii privind subcontractantii. In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractatii precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca fiecare. Daca este cazul, se va completa Formularul 15 din Sectiunea Formulare la care se va atasa Lista cuprinzand toti subcontractantii. Ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001 (sau echivalent). Documentul scanat se va depune in S.E.A.P la sectiunea Criterii de calificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 10:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer