Achizitie publica - Contract pentru achizitia de consultanta pentru monitorizarea speciilor si habitatelor de interes comunitar/national din Parcul National Piatra Craiului
Detaliu pentru invitatia numarul 327563
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327563/25.05.2012
Denumire contract: Contract pentru achizitia de consultanta pentru monitorizarea speciilor si habitatelor de interes comunitar/national din Parcul National Piatra Craiului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.N.P. ROMSILVAADMINISTRATIAPARCULUINATIONALPIATRACRAIULUIRACod fiscal: RO 25615427, Adresa: Str. Toplita, Nr.150, Zarnesti, Telefon: +40 0268223165, Fax: +40 0268223008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Toplita, Nr.150, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 0268223165, fax: +40 0268223008, persoana de contact: Adrian Ciurea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Toplita, Nr.150, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 0268223165, fax: +40 0268223008,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract pentru achizitia de consultanta pentru monitorizarea speciilor si habitatelor de interes comunitar/national din Parcul National Piatra Craiului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de consultanta pentru monitorizare sunt necesare pentru asigurarea unui suport tehnic si stiintific de specialitate teoretic cat si practic, specialistii deplasandu-se in teren impreuna cu echipa de monitorizare in primele zile din cadrul fiecarui protocol de monitorizare pentru a se asigura acuratetea datelor
II.1.6) CPV: 90711500-9 - Monitorizare de mediu, alta decat cea pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 683, 55 lei (1% din valoarea estimata a Contractului); Suma retinuta in caz de respingere de catre CNSC a Contestatiei este, Conform Art. 278ยน*)de 683, 55 lei, respectiv 1% din valoarea estimata a Contractului Garantia de participare se contituie astfel: Virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original.Scrisoare de garantie bancara, ordin de plata confirmat de banca, lichiditati la caseria in R.N.P. - Administratia Parcului National Piatra Craiului RA, Zarnesti.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul model nr. 2 - anexat.Periosda minima de valabilitate a garantiei de particpare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta minima: completare formulare conform Formular 4 si Formular 5Cerinta nr. 2Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Directoriilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Din certificatele mentionate mai sus, trebuie sa reiasa ca la nivelul lunii anterioare celei in care se depune oferta, ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular nr. 6Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69, indice 1 din OUG nr. 34/2006Formular nr. 11In vederea completarii acestei declaratii mentionam ca persoanele insarcinate cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de traibuire sunt: Ciurea Adrian reponsabil achizitii, Vede Dana contabil sef, Vezeanu Constantin, membru comisie de evaluareCerinta nr. 5Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Formular nr. 12 Cerinta nr. 1Ofertantul sa fi e inregistrat legal, sa prezinte dovada ca se afla in activitate si ca are in obiectul de activitate activitati compatibile cu obiectul contractuluiPersoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile. Ofertantul situat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizataPersoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta dovada depunerii bilantului contabilSe prezinta documente doveditoare pentru depunerea ultimelor trei bilanturi contabile, 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010, sau pentru depunerea declaratiilor de venit pentru persoanele fizice autorizate, Valoarea cifrei de afaceri mediepe cel mult ultimii trei ani fiscalisa fie de cel putin 68.000 lei. Cifra de afaceri mentionata este globala.Se vor anexa dovezi privind indeplinirea Cerintei (este la latitudinea ofertantului sa aleaga modalitatea de a dovediindeplinirea cerintei, in functie de informatiile si documentele disponibil)In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Cursul la care se va face echivalenta este cursul mediu anual al BNR, respectiv: - pentru anul 2008 ? 1 EURO = 3, 6827 lei- pentru anul 2009 ? 1 EURO = 4, 2373 lei- pentru anul 2010 ? 1 EURO = 4, 2099 lei- pentru anul 2011 ? 1 EURO = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul a avut cel putin un contract apropiat ca natura obiectului contractului pentru care se organizeaza proceduraSe va completa obligatoriu: Lista de prestari similare livrate in ultimii 3 ani, cu valori, durata de executie, beneficiar., Ofertantul are experienta in prestarea de servicii similareSe stabileste ca limita minima impusarealizarea a cel putin un contractsimilar ca natura, cu obiectul contractului pentru care se organizeaza procedura, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de: minimum un specialist botanist, minimum un specialist in habitate, minimum un specialist ornitolog, minimum un specialist chiropterologideplinind cerintele detaliate in Caietul de sarcini
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online, anexat prezentei invitatii ( www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 10:12