Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract pentru achizitia de servicii de audit financiar


Detaliu pentru invitatia numarul 328312
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: R.N.P. ROMSILVAADMINISTRATIAPARCULUINATIONALPIATRACRAIULUIRA
Numar invitatie: 328312/29.05.2012
Denumire contract: Contract pentru achizitia de servicii de audit financiar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.N.P. ROMSILVAADMINISTRATIAPARCULUINATIONALPIATRACRAIULUIRACod fiscal: RO 25615427, Adresa: Str. Toplita, Nr.150, Zarnesti, Telefon: +40 0268223165, Fax: +40 0268223008
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Toplita, Nr.150, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 0268223165, fax: +40 0268223008, persoana de contact: Adrian Ciurea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Toplita, Nr.150, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 0268223165, fax: +40 0268223008, persoana de contact: Adrian Ciurea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract pentru achizitia de servicii de audit financiar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Certificarea corectitudinii cheltuielilorfacute in cadrul proiectului.
II.1.6) CPV: 79212000-3 - Servicii de auditare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 874.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1018, 74 lei (1% din valoarea estimata a Contractului); Suma retinuta in caz de respingere de catre CNSC a Contestatiei este, Conform Art. 278ยน*)de 1018, 74 lei, respectiv 1% din valoarea estimata a ContractuluiGarantia de participare se contituie astfel: Virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original.Scrisoare de garantie bancara, ordin de plata confirmat de banca, lichiditati la caseria in R.N.P. - Administratia Parcului National Piatra Craiului RA, Zarnesti.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul model nr. 2 - anexat.Periosda minima de valabilitate a garantiei de particpare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCompletare formulare conform Formular 4 si Formular 5Cerinta nr. 2Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSe prezinta: - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Directoriilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Din certificatele mentionate mai sus, trebuie sa reiasa ca la nivelul lunii anterioare celei in care se depune oferta, ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localCerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular nr. 6Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69, indice 1 din OUG nr. 34/2006In vederea completarii acestei declaratii mentionam ca persoanele insarcinate cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de traibuire sunt: Ciurea Adrian reponsabil achizitii, Vede Dana contabil sef, Vezeanu Constantin, membru comisie de evaluareFormular nr. 11Cerinta nr. 5Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010Formular nr. 12 Cerinta nr. 1Ofertantul sa fie inregistrat legal, sa prezinte dovada ca se afla in activitate si ca are in obiectul de activitate activitati compatibile cu obiectul contractuluiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile si legitimatia vizata la zi a auditorului desemnat de firma sau auditorului persoana fizica autorizata pentru realizarea auditului ce face obiectul contractului sau a auditorului persoana fizica autorizata. Ofertantul situat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, Certificatul constatator in original sau copie legalizataPersoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romanaPersoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile si legitimatia vizata la zi a auditorului desemnat de firma sau auditorului persoana fizica autorizata pentru realizarea auditului ce face obiectul contractului sau a auditorului persoana fizica autorizata. Ofertantul situat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, Certificatul constatator in original sau copie legalizataPersoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romanaCerinta 2Ofertantul sa se regaseasca in listamembrilor CAFR de pe site-ul http: //www.cafr.roOfertantul va prezenta un extras din lista, avand subliniata pozitia la care apare in lista.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta dovada depunerii bilantului contabilSe prezinta documente doveditoare pentru depunerea ultimelor trei bilanturi contabile, sau pentru depunerea declaratiilor de venit pentru persoanele fizice autorizate. In cazul firmelor/PFA recent infiintate se accepta numarul de bilanturi incheiate de la data infiintarii pana in prezent. In cazul nedepunerii Bulantului pe anul 2011, este permisa prezentarea de catre ofertant a oricarui document edificator privind cifra de afaceri pe anul 2011. Este la altitudinea ofertantului sa aleaga documentul, Cerinta nr. 2Valoarea cifrei de afaceri mediepe cel mult ultimii trei ani fiscalisa fie de cel putin 101.000 lei. Cifra de afaceri mentionata este globala.Cursul la care se va face echivalenta este cursul mediu anual al BNR, respectiv: - = 3, 6827 lei- pentru anul 2009 ? 1 EURO = 4, 2373 lei- pentru anul 2010 ? 1 EURO = 4, 2099 lei- pentru anul 2011 ? 1 EURO = 4, 2379 leiSe solicita completarea Formularuluimodel Nr. 9 si se vor anexa dovezi privind indeplinirea Cerintei (este la latitudinea ofertantului sa aleaga modalitatea de a dovediprivind indeplinirea cerintei, in functie de informatiile si documentele disponibil)In situatia in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus prin prezentarea oricarui document edificator
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul a prestat servicii comparabile cu cele licitate in ultimii 3 aniSe va completa obligatoriu: Lista de prestari similare din ultimii 3 ani, cu valori, durata de executie, beneficiar, Cerinta nr. 2Ofertantul are experienta in prestarea de servicii similareSe stabileste ca limita minima impusarealizarea a cel putin un contractsimilar ca natura, in valoare de minim 100.000 leiContractele prezentate vor fi insotite de copii dupa: - informatiile din contract necesare pentru demonstrarea cerintei;
- procesul verbal de receptie partial sau la finalizarea serviciilor- recomandari de la beneficiar., Cerinta nr. 3Recomandari de la beneficiariSe va prezenta cel putin o recomandare de la un beneficiar pentru care executantul a prestat servicii de tipul celor licitate, Cerinta nr. 4Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiOfertantul va prezenta o lista nominala cu echipa propusa pentru indeplinirea contractului ? Formularul nr.13Se vor atasa: i) Formularul nr. 13 (Personal ce va fi implicat in derularea contractului) completat.Pentru fiecare din specialisti precizati mai sus se vor atasa: - curriculum vitae (Formularul nr. 14 ? completat)), pentru specialistii angajati in contract, din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate mai sus) si indeplinirea cerintelor precizate;
- copii dupa diplome, atestate, adeverinte, autorizatii sau certificate detinute de persoanele respective, contracte de munca, de colaborare necesare pentru dovedirea cerintelor minime.iii) Angajamentul in nume personal ? Formular nr.15 pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 13
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, anexat prezentei invitatii, pe siteul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer