Achizitie publica - Contract pentru achizitia publica de editare, tiparire a produselor, furnizare si personalizarea materialelor de vizibilitate
Detaliu pentru invitatia numarul 355944
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355944/20.11.2013
Denumire contract: Contract pentru achizitia publica de editare, tiparire a produselor, furnizare si personalizarea materialelor de vizibilitate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRUOCUPAREA FORTEI DE MUNCA TULCEACod fiscal: 11403289, Adresa: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Telefon: +40 0240516858, Fax: +40 0240512171
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, TULCEA, Tulcea, Romania, cod postal: 820017, telefon: +40 0240516858, fax: +40 0240512171, persoana de contact: LENUTA STEFAN, COSTACHE EDUARD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. GRIGORE ANTIPA, NR. 10, Loc. TULCEA, Jud. Tulcea, Romania, cod postal: 820017
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract pentru achizitia publica de editare, tiparire a produselor, furnizare si personalizarea materialelor de vizibilitate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract pentru achizitia publica de editare, tiparire a produselor, furnizare si personalizarea materialelor de vizibilitate in cadrul proiectului "Formarea continua-premiza calitatii in SPO" posdru/113/4.2/S/122533
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 239, 914.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.500, 00 lei - pentru estimarea valorii in euro se va folosi cursul valutar BNR la data publicarii invitatiei in SEAP, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor - forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (conf.art.86/Hotararea 925/2006) - alte modalitati de constituire a garantiei de participare numerar la casieria institutiei, Ordin de plata sau fila CEC. Constituirea garantiei de participare este obligatorie.Neconstituirea garantiei de participare are ca efect respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. Garantia de participare se constituie pana cel tarziu la data limita a deschiderii ofertelor, conform prevederilor HG nr. 925/2006 ? art. 86. Contul in care se poate constitui garantia de participare este urmatorul: RO 87 TREZ 6415005XXX000122 deschis la Trezoreria Tulcea.Documentul care confirma constituirea garantiei de participare va fi atasat scrisorii de inaintare a ofertei. Garantia pentru oferta depusa se pierde, atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii : - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006, in cuantum de 2.399 lei. Garantia de participare se va restitui ofertantilor necastigatori imediat dupa semnarea contractului cu ofertantul declarat castigator. Contractul nu se va incheia mai devreme de 6 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G.nr.34/2006-Formular 1 Nota: Conditie obligatorie si pentru persoana care asigura sustinerea financiara sau persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala.-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular 2a) Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.b) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.Nota: Conditie obligatorie si pentru persoana care asigura sustinerea financiara sau persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala. Sustinera financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala se dovedeste prin prezentarea unui angajament ferm al sustinatorului, cf. art.186 si 190 din OUG nr.34/2006.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o decalaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 - Formular 2.aPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nr.Crt. Numele si prenumele Domicilul actual Functia pe care o detine in cadrul autoritatii contractante1 Lefter Iuliana Tulcea Director Executiv2 Serban Gabriela Tulcea Director Executiv Adjunct3 Oancea Tincuta Tulcea manager proiect4 Costache Eduard Tulceaconsilier juridic5 Stan Claudia Tulcea responsabil financiar6 Stefan Lenuta Tulcea responsabil achizitii publice7 Mititelu Maria Tulcea expert dezvoltare profesionala8 Gaitan Nicoleta Tulcea consilier juridic9 Diaconu Elena Eleonora Tulcea Expert comunicare si IT10 Popescu Simona Tulcea Responsabil achizitii publice11 Alexandru Liliana Tulcea Expert Contabil12 Adrian Cojocaru Tulcea Inspector13 Petrea Mihaela Tulcea ExpertNota: Conditie obligatorie pentru Ofertantul / Candidatul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator care asigura sustinerea financiara sau sustinerea tehnica si profesionala.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? Formular 3In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoane juridice :1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate in copie certificata ?Conform cu originalul?, informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Are in obiectul de activitate - activitati de tiparire si activitati ale agentiilor de publicitate, in original sau copie certificata ?Conform cu originalul?, informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Persoane fizice: 2. Autorizatie de functionare/altele echivalente in copie certificata ?Conform cu originalul?? valabil la data limita de depunere a ofertelor.3. Nota: In situatia in care documentele prezentate nu sunt in original, autoritatea contractanta, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Se va completa Formularul nr. 5. Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Se solicita prezentarea a cel putin unui document/contract/proces-verbal de receptie, prin care sa se confirme efectuarea livrari in valoare minima de 200.000, 00 lei in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Nota: Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.2. MostrePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 14:36