Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Contract pentru implementarea Planului de monitorizare a 9 specii protejate de interes comunitar din Parcul National Muntii Macinului (PNMM) si siturile Natura 2000 suprapuse parcului?


Detaliu pentru invitatia numarul 350401
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Nationala a Padurilor Romsilva Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A.
Numar invitatie: 350401/12.07.2013
Denumire contract: ?Contract pentru implementarea Planului de monitorizare a 9 specii protejate de interes comunitar din Parcul National Muntii Macinului (PNMM) si siturile Natura 2000 suprapuse parcului?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Nationala a Padurilor Romsilva Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A.Cod fiscal: RO 25543282, Adresa: Tulcea, str. 9 Mai nr. 4Bis, Tulcea, Telefon: 0240517718, Fax: 0240517718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Tulcea, str. 9 Mai nr. 4Bis, Tulcea, Romania, cod postal: 820026, telefon: +40 240517718, fax: +40 240517718, persoana de contact: str.9 Mai, nr. 4 Bis, jud. Tulcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: oras Tulcea, str. 9 Mai nr. 4Bis, judet Tulcea, Romania, cod postal: 820026
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Contract pentru implementarea Planului de monitorizare a 9 specii protejate de interes comunitar din Parcul National Muntii Macinului (PNMM) si siturile Natura 2000 suprapuse parcului?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare aferente contractului: ?Contract pentru implementarea Planului de monitorizare a 9 specii protejate de interes comunitar din Parcul National Muntii Macinului (PNMM) si siturile Natura 2000 suprapuse parcului?
II.1.6) CPV: 73200000-4 - Servicii de consultanta in cercetare si in dezvoltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 339, 574.32 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este 6790 lei. Perioada valab. GP este cel putin 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. GP se va exprima in lei. Data determinarii echiv. LEI/EURO (curs valutar BNR) este data publicarii invitatiei de participare. Forme constit. GP acceptate: conf. art.86 alin.1) din HG 925/2006 actualizat. RNP ? APNMM RA Tulcea, cont Raiffeisen bank RO22 RZBR 0000 0600 1344 3615, CUI ? RO25543282. Scrisorile de garantie bancara vor fi in lb. romana sau insotite de traducere autorizata si legalizata in lb. romana. Operatorii economici IMM conf. L 346/2004 art. 16 lit. B, vor constit. GP cu reducerea de 50%. In masura in care se va ajunge la aplicarea prev. art. 278 indice1 din OUG 34/2006 actualizata, suma retinuta din GP va fi de 3395 lei. Dovada constit. GP si declaratia privind incadrarea in categ. I.M.M.va fi depusa in original la sediul autorit. contractante sit. la adresa indicata in fisa de date pana cel tarziu la data ?i ora stabilite pt. deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
GBE - 10% din valoare contract fara TVA (I.M.M. 50% din acest cuantum) si se constituie in perioada de valab. oferta, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data semnarii contractului, prin: 1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care va prevede ca plata GBE se va executa conditionat sau neconditionat, sau 2. Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul va deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0, 5 % din pret contract. Pe parcursul indeplinirii contractului AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pana la concurenta sumei stab. drept GBE in docum. de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaSe completeaza in original Formularul 5 din Sec?iunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul ofertelor depuse individual cat si in asociere, incadrarea ofertantului sau a oricaruia din asociati in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Se completeaza in original Formularul 6 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. In cazul ofertelor depuse individual cat si in asociere, incadrarea ofertantului sau a oricaruia din asociati in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. De asemenea, in cazul in care exista terti sustinatori, acestia vor completa aceasta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 actualizata.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe completeaza in original Formularul 7 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii ? declaratie in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Se va depune o declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006Se completeaza in original Formularul 8 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa cate o declaratie. De asemenea, in cazul subcontractarii si in cazul in care exista terti sustinatori, fiecare subcontractant, precum si fiecare tert sustinator va prezenta aceasta declaratie.Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare a ofertelor depuse in cadrul unei proceduri de atribuire) in cadrul Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva, Administratia Parcului National Muntii Macinului R.A urmatorii: Rosca Viorel, Valentina Elena Moraru, Vasile Badilas, Gabriela Armasaru, Parascan Silviu.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza in original Formular 9 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii. In cazul unei asocieri, fiecare membru va completa aceasta declaratie.6. Certificate fiscale privind plataimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale6.1 Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6.2 Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi descalificate. Operatorii econmici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) pentru a rezulta apartenenta / inregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in copie conform cu originalul, la care se va anexa traducerea legalizata a acestora in limba romana, limba de redactare a ofertei fiind limba romana.Informatiile cuprinse in documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Pentru impozitele si taxele amanate sau esalonate la plata, se vor depune copii dupa conventia de esalonare (amanare) si dovada platilor la zi conform conditiilor impuse la acordarea inlesnirilor. 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiSe va prezenta in copie lizibila semnata si stampilata in conformitate cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, emis de ONRC. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului castigator prezentarea pentru conformitate, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original/copie legalizata. Pentru persoanele fizice/juridice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.2. Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul). Se aplica prevederile art. 41-45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006 privind IMM.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar pentru indeplinirea contractului (Formularul 13 din Sectiunea Formulare). Declaratia va fi insotita de CV-uri ale persoanelor nominalizate (model Formularul 11) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor minime privind experienta profesionala. Expertii cheie sunt aceea a caror activitate este esentiala in atingerea obiectivelor. Prestatorul va pune la dispozitia beneficiarului o echipa formata din personal cu competente si experienta dovedite, alcatuita din minim 10 experti principali, astfel: a) un lider de echipa Calificari si abilitati: ?studii universitare, cu diploma de licenta. Experienta profesionala: Trebuie sa faca dovada participarii in calitate de lider intr-un proiect si participarea intr-un proiect similar., Continuare cerinta 1: b) 2 experti botanisti Calificari si abilitati: ? studii universitare in domeniul biologiei, cu diploma de licenta. Experienta profesionala: - Sa aiba 3 ani de experienta in studiu privind biodiversitatea si/sau in cadrul unor proiecte similare si cunostinte tehnice necesare in domeniul biodiversitatii; Se vor prezenta documente care sa demonstreze ca au experienta in cercetare, in activitati de inventariere, cartare si monitorizare a speciilor de interes european/ national, respectiv experienta in activitati de teren si detinerea/ acumularea de date privind monitorizarea speciilor de interes european si/sau national;, Continuare cerinta 1: c) 2 experti entomologi. Calificari si abilitati: ? studii universitare in domeniul biologiei, cu diploma de licenta. Experienta profesionala: Sa aiba 3 ani de experienta in studiu privind biodiversitatea si/sau in cadrul unor proiecte similare si cunostinte tehnice necesare in domeniul biodiversitatii; Se vor prezenta documente care sa demonstreze ca au experienta in cercetare, in activitati de inventariere, cartare si monitorizare a speciilor de interes european/ national, respectiv experienta in activitati de teren si detinerea/ acumularea de date privind monitorizarea speciilor de interes european si/sau national;, Continuare cerinta 1: d) 2 experti herpetologi. Calificari si abilitati: ? studii universitare in domeniul biologiei, cu diploma de licenta. Experienta profesionala: Sa aiba 3 ani de experienta in studiu privind biodiversitatea si/sau in cadrul unor proiecte similare si cunostinte tehnice necesare in domeniul biodiversitatii; Se vor prezenta documente care sa demonstreze ca au experienta in cercetare, in activita?i de inventariere, cartare si monitorizare a speciilor de interes european/ national, respectiv experienta in activitati de teren si detinerea/ acumularea de date privind monitorizarea speciilor de interes european si/sau national;, Continuare cerinta 1: e) 2 experti in mamifere. Calificari si abilitati: ? studii universitare in domeniul biologiei, cu diploma de licenta. Experienta profesionala: Sa aiba 3 ani de experienta in studiu privind biodiversitatea si/sau in cadrul unor proiecte similare si cunostinte tehnice necesare in domeniul biodiversitatii; Se vor prezenta documente care sa demonstreze ca au experienta in cercetare, in activitati de inventariere, cartare si monitorizare a speciilor de interes european/ national, respectiv experienta in activitati de teren si detinerea/ acumularea de date privind monitorizarea speciilor de interes european si/sau national;, Continuare cerinta 1: f) 1 expert GIS.
Calificari si abilitati: ? studii universitare in domeniile Biologie sau Ecologie sau Geografie, sau un alt domeniu in care se utilizeaza Sisteme Informatice Geografice. Se va prezenta diploma de licenta. Experienta profesionala: - documente care sa ateste utilizarea Sistemelor Informatice Geografice, cu o experienta de minimum 3 ani in utilizarea GIS., Continuare cerinta 1: In cazul in care expertii nu sunt angajatii op. ec. ofertant, acestia vor prezenta o Declaratie de Disponibilitate semnata in original de catre fiecare dintre expertii inclusi in oferta. AC poate solicita clarificari referitoare la informatiile inscrise in CV-uri. Se va completa Formul 13 - lista cu pers de spec, Formul 11 - CV si Formul 12 ? Declaratia de disponib. Important: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile solicitate. Ofertele in care nu se vor nominaliza pers pentru fiecare post, vor fi respinse. CV-uri ptr. echipa de experti. Lista acestora si formatul CV-ului trebuie sa fie depuse in formatul standard indicat in Formularul 11. CV-urile trebuie sa fie semnate siinsotite de Declaratii de disponib, pentru serviciile care urmeaza a fi prestate in perioada contractuala, Formul 12 semnate in original de catre fiecare dintre expertii inclusi in oferta., 2. Dotari. Se va prezenta completat Formularul 25 Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele instrumente si echipamente: aparat foto; subler digital; ruleta; GPS; PH-metru; termohigrometru; balanta portabila; Kit ?Testarea solului; Kit-uri pentru masurarea poluan?ilor; Statie meteo portabila; Data loggere; Fise de observatii; Tarusi din lemn; Sonometru; Laptop si imprimanta; Windows, ArcGis, Microsoft Office cu licenta (sau echivalent);, 3. Informatii privind asociatii In cazul asocierii, unul dintre asociati va fi nominalizat lider al asocierii. Se completeaza in original Formularul 14 din Sectiunea Formulare - acord de asociere, sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., 4. Informatii privind subcontractantii
Se completeaza in original Formularul 15 din Sectiunea Formulare. In cazul subcontractarii, vor fi nominalizati toti subcontractantii, precizandu-se in procente valoarea din contract pe care urmeaza sa o indeplineasca fiecare.
Subcontractantul raspunde pentru executarea unei parti din contractul de achizitie publica sau pentru executarea defectuoasa a acestuia, numai in fata contractantului. In cazul in care, un ofertant subcontracteaza o parte/parti din contract si este declarat castigator al procedurii de atribuire, va depune inainte de incheierea contractului cu autoritatea contractanta, contractul incheiat intre ofertant si subcontractant, care se constituie anexa la contractul de achizitie publica. La contractare si pe parcurs nu se vor admite alti subcontractanti fata de cei nominalizati in oferta. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer