Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract prestare servicii de evaluare bunuri mobile si imobile


Detaliu pentru invitatia numarul 319976
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice a judetului Arad
Numar invitatie: 319976/07.02.2012
Denumire contract: Contract prestare servicii de evaluare bunuri mobile si imobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice a judetului AradCod fiscal: 3519704, Adresa: B-dul Revolutiei, nr. 79, Arad, Arad, Telefon: +40 257202700, Fax: +40 257280855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Revolutiei, nr. 79, Arad, Registratura Judetului, Romania, cod postal: 310130, telefon: +40 257202700, fax: +40 257280855, persoana de contact: Doru Rosu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Revolutiei, nr. 79, cam.31, Arad, Arad, Romania, cod postal: 310130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract prestare servicii de evaluare bunuri mobile si imobile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de evaluarebunuri mobile si imobile asa cum este prevazut in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79419000-4 - Servicii de consultanta in domeniul evaluarii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 2700 lei se va constitui prin ordin de plata in contul nostru nr. R081TREZ0215005XXX006660, deschis la Trezoreria Municipiului Arad beneficiar: Directia Generala a Finantelor Publice Arad, cod fiscal: 3519704, numerar depus la casieria institutiei sau scrisoare de garantie bancara prezentata in original . Valabilitatea acesteia este de cel putin 90 de zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului si se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii sau prin retineri succesive din facturile partiale. In acest scop, ofertantul castigator va deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Municipiului Arad.Restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 14 zile de la finalizarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscalaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1 din OUG 34/2006.Marius Draganescu-director executiv, Nicu Stanciu -sef serviciu administrativ, Doru Rosu-coordonator Comp.Achizitii Publice, Covrig Maria -consilier achizitii publice, Mitrea Marcel-inspector Colectare Executare Silita, Lazea Amelia-inspectorS.C.M.C.V.B. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii in domeniul ce constituie obiectul licitatiei.Autorizatie, atestat sau certificat de membru A.N.E.V.A.R. vizata pe anul 2012
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind lista principalelor prestari de servicii de evaluare efectuate in ultimii 3 ani Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii pentru standardul ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine pe SEAP sau la sediul DGFP ARAD, B-dul Revolutiei, nr.79, cam 31
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer