Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract prestare servicii de publicitate locala


Detaliu pentru invitatia numarul 344664
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice a judetului Arad
Numar invitatie: 344664/02.04.2013
Denumire contract: Contract prestare servicii de publicitate locala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice a judetului AradCod fiscal: 3519704, Adresa: B-dul Revolutiei, nr. 79, Arad, Arad, Telefon: +40 257202700, Fax: +40 257280855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi depuse online pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract prestare servicii de publicitate locala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prestarea de servicii de publicitate in mijloace de informare mass-media locale a anunturilor referitoare la aplicarea Codului Fiscal, Codului de Procedura Fiscala, anunturi cu bunurile scoase la licitatie, anunturilor privind organizarea concursurilor pentru angajarea de personal, anunturile privind procedurile de achizitii publice, etc.Valoarea estimata a contractului pana la finele anului 2013 este de 65000 lei aferenta unei cantitati de 37450cm2 de publicitate, ( in functie de marimea si numarul anunturilor), respectiv prelungire pana in 30.04.2014 cu o valoare de 21454 lei si o cantitate de 12358 cm2Optiuni: conform art.6(3)din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 000 - 86, 454 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1300 lei se va constitui conform art. 86(1) din HG nr. 925/2006 si se poate constitui si prin ordin de plata in contul nostru nr. R081TREZ0215005XXX006660, deschis la Trezoreria Municipiului Arad beneficiar: Directia Generala a Finantelor Publice Arad, cod fiscal: 3519704, numerar depus la casieria institutiei sau scrisoare de garantie bancara prezentata in original . In cazul in care ofetantul depune garantia echivalenta in valuta, cursul luat in considerare este cel al BNR cu 5 zile anterioare datei limita de depunere a ofertei. Valabilitatea acesteia este de cel putin 90 de zile iar perioada de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor. Din aceasta se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatata de catre CNSC -suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului fara TVA si se va constitui conform prevederilor art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscalaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69^1 din OUG 34/2006.Marius Draganescu-director executiv, Nicu Stanciu -sef serviciu administrativ, Doru Rosu-coordonator Comp.Achizitii Publice, Covrig Maria -consilier achizitii publice, Mitrea Marcel-inspector Colectare Executare Silita, Lazea Amelia-inspector S.C.M.C.V.B.Declaratiile in conf. cu art.180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006 trebuiesc prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara, prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaTiraj minim vandut de 1500 exemplare / editiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer