Achizitie publica - CONTRACT PRESTARI SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO RCA
Detaliu pentru invitatia numarul 345500
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345500/17.04.2013
Denumire contract: CONTRACT PRESTARI SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO RCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOVCod fiscal: 7661840, Adresa: Str. Dr.Victor Babes nr.27, Brasov, Telefon: 0268 411999, Fax: 0268 416411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr.Victor Babes nr.27, Brasov, Romania, cod postal: 500073, telefon: +40 0268411999, fax: +40 0268416411, persoana de contact: Janeta Soroiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV, STR. DR. VICTOR BABES, NR.27 BRASOV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT PRESTARI SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO RCA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE ASIGURARE OBLIGATORIE DE RASPUNDERE CIVILA AUTO RCA 2013 ASIGURARILE SE VOR EFECTUA CONFORM TABELULUI DIN CAIETUL DESARCINI.ASIGURAREA SE VA INCHEIA PE DURATA UNUI AN DE ZILE DE LA DATA EXPIRARII ASIGURARII ANTERIOARE .Optiuni: APLICAREA PREV.ART 6 HG 925/2006.VAL. MIN.36234.00 LEIREPREZ VAL. ESTIMATA A PREZENTEI PROCEDURI
II.1.6) CPV: 66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 36, 234 - 38, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In conformitate cu dispozitiile ART.86 din HG925/2006 , cuantumul garantiei de participare este de 2 %din valoarea estimata, (724.00lei) constituita prinvirament bancar, sau prin instrument de garantie bancara emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari , in contul RO65trez13123660120xxxxx TREZORERIAMUNICIPIULUI BRASOV.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Cursul leu valuta la care se raporteaza ofertantii va fi cel din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie fa fi in cuantum de 5%din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(conf. Ordin ANRMAP nr.314/2010) ?completat conform Formulardin sectiunea formulare-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 modificata completata in conformitate cu Formularul F3 din sectiunea formulare in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3)Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate , pensii, somaj)-eliberat de DGFPCFS, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(semnata si stampilata de catre persoana autorizata).4)Certificat privind plata taxleor si impozitelor locale eliberat de Primaria locala , certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(semnata sistampilata de catre persoana autorizata)5)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG34/2006 completata conform Formularului F5 din sectiunea formulare.Persoanele care semneaza , aproba documentele aferente procedurii sunt: Manager general interimar dr. Stelea Liviu, dir. Economic ec. Szabo Corina, director tehnic ing.Sisman Nicolae, director medical dr. Piroska Magdalena, asistent sef Soncuteanu Gabriela.Membrii comisiei de evaluare a ofertelor: ing. Andronache Catalin, ingPopescu Ovidiu, consilier juridic David Levente, comp. achizitii edc. Soroiu Janeta1)6)Declaratie privind eligibilitatea-neincadrarea in situatiile prevazute in art.180/OUG34/2006 completata in conformitate cu Formularul F2 din sectiunea formulare-in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul Certificatul constator- in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?emis de ORC din care sa rezulte : -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .Pentru persoane juridice straine : -documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident(documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul(semnata si stampilata de catre persoana autorizata)anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Autorizarea(acreditarea)de la Comisia de Supraveghere a AsigurarilorIn copie conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cel mai recent bilant contabil vizat si inregistratde organele competente in copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2013 14:02