Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract prestari servicii de colectare gunoi menajer


Detaliu pentru invitatia numarul 329681
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Numar invitatie: 329681/18.06.2012
Denumire contract: Contract prestari servicii de colectare gunoi menajer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.315.64.68, Fax: 021.313.27.61
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213037080, fax: +40 213156468, persoana de contact: Medrut Cristina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract prestari servicii de colectare gunoi menajer
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract prestari servicii de colectare gunoi menajer pentru anul 2012cu posibilitatea prelungirii in primele 4 luni ale anului 2013 Valoarea estimata9195.80 lei-13966.69 lei (valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari. Cantitatile maxime 252.6 mc( 180 mc lot1, 72.6 mc lot2)
II.1.6) CPV: 90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 13, 966.69 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei pentru participare este de 180, 00 leiPer.de val.a gar.de part.este de 75 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de const.a gar.pt.part: prin virament bancar, in contul nr. RO 31 TREZ 7055005xxx000169 - Trez. Sector 5 Buc, Cod Fiscal 4267060, printr-un instr.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc. de asig, care se prez.in orig.Formular nr.11, sau prin depunerea la casierie in numerar In cazul IMM, cuantumul gar.de particip.sol. mai sus, va fi redus la jumatate. Pt demonstrarea incadrarii in categ IMM ofert. va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intrep.interesate privind incadrarea in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Leg. 346/14.07.2004 cu mod. ult. si va fi prez. in orig.In cazul unei asocieri, gar. de part.va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii as. au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Atentie. In cazul in care ofert.este o asociere, incadrarea in categ.IMM nu se va analiza cu priv. la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de red.cu 50% prevazuta de Leg. nr.346/2004. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, aut.contr.va retine contestatarului din gar. de particip.sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. N O T A: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii gar.bancare pentru part.vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor , de catre comisia de evaluare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.4 Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006) Ofertantii vor prezenta Formularul nr.4 conform modelului din Sectiunea III ? modele de formulare, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formular nr.5 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit.a, c^1, si d) din OUG nr.34/2006, "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Formular 17 se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P., Formularul 14 "Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" se va completa conform modelului. In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1.Persoane cu functie de decizie: Stanciuc Matei ? director general;Dobre Cristiana ? contabil sef, Verzes Mihaela ? consilier juridic, Bunghiuz Florin - sef Grup Achizitii Publice, Negrila Mihai ? sef Serviciu Achizitii Publice, Dascalu Marian ? sef Serviciu Administrare Patrimoniu, -pentru persoane juridice romane Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN). NOTA - Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006. -pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin Caietul de sarcini. Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana. -pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale. - Licenta pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor, eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice. Ofertantii vor prezenta documentul, in copie. Acesta va contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta. -pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA - Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.Dupa aprobarea Raportului procedurii de catre ordonatorul de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantului situat pe primul loc sa prezinte, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul contatator esmis de ORC in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art.206 alin (1) din OUG nr.34/2006.-pentru persoane juridice/fizice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.- Licenta pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor, eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitati Publice.Ofertantii vor prezenta documentul, in copie. Acesta va contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea Formularului nr.6 Fisa de informatii generale completat conform modelului din Sectiunea III -modele de formulare. Documentul va fi prezentt in original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr.8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.06.2012 10:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer