Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract prestari servicii de curatenie, in spatiile interioare si exterioare ale obiectivului ?Sediu Administrativ ? Birouri A.A.C.R.? - Bucuresti, adresa sos. Bucuresti ? Ploiesti nr. 38 ? 40, sector 1


Detaliu pentru invitatia numarul 343256
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RA
Numar invitatie: 343256/27.02.2013
Denumire contract: Contract prestari servicii de curatenie, in spatiile interioare si exterioare ale obiectivului ?Sediu Administrativ ? Birouri A.A.C.R.? - Bucuresti, adresa sos. Bucuresti ? Ploiesti nr. 38 ? 40, sector 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RACod fiscal: RO5205651, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: 021/208.15.44, Fax: 021/208.15.44
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013695, telefon: +40 212081544, fax: +40 212081544, Registratura AACR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013695, telefon: +40 212081544, fax: +40 212081544
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (alte activitati anexe transporturilor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract prestari servicii de curatenie, in spatiile interioare si exterioare ale obiectivului ?Sediu Administrativ ? Birouri A.A.C.R.? - Bucuresti, adresa sos. Bucuresti ? Ploiesti nr. 38 ? 40, sector 1
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de curatenie, in spatiile interioare si exterioare ale obiectivului ?Sediu Administrativ ? Birouri A.A.C.R.? - Bucuresti, adresa sos. Bucuresti ? Ploiesti nr. 38 ? 40, sector 1
II.1.6) CPV: 90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 1.992 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca ofertantul se incadreaza in categoria I.M.M.)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare se poate constitui: a) sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform Formularului nr. 8 din Sectiunea Formulare.b) prin Ordin de plata in contul organizatorului procedurii.c) depunere la casierie in numerarConturi A.A.C.R.: ING BANK - RO 95INGB0001008171188910 (RON)RBS - RO23ABNA4100264100045817 (RON)BCR Agentia Aviatiei ? RO15RNCB0307005024210001 (RON)TREZORERIE MUNICIPIULUI BUCURESTI RO22REZ7005069XXX001903 (RON)BRD ? RO30BRDE445SV77196034450 (RON)Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- ofertasa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Potrivit art. 278/1 ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului?, respectiv: 996 lei.Mentionam ca, echivalenta leu/alta valuta va fi cursul de schimb publicat de B.N.R. valabil la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
a) Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii: oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)- (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.b) Cuantumul garantiei de buna executie acontractului de prestari servicii: 10 % din valoarea contractului, fara TVA.Ofertantul desemnat castigator va prezenta Formular nr. 10 din Sectiunea Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular nr. 2 din Sectiunea Formulare.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 3 din Sectiunea Formulare.3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Claudia VIRLAN ? Director GeneralTudorel ROMAN - DirectorDirectia NavigabilitateOvidiu TRAICHIOIU - Director Directia AeroporturiAlina MACOVEI ? Director Directia EconomicaVictorita RADU ? Sef Serviciu Financiar-ContabilitateSilviu Gabriel GAFITA- Sef Serviciu AdministrativSorin VARLAN - Referent de specialitateElena DOBRAN ? Consilier JuridicOana CONSTANTINESCU ? Consilier JuridicMihai IGNAT ? EconomistLuana-Rodica ISTRATESCU ? EconomistStefan GHINCEA ? Sef Serviciu ComercialRoxana-Teodora DUMITRACHE ? Economist4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Declaratie pe propria raspundere. Prezentare Formular nr. 5 din Sectiunea Formulare. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului - Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte : - numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii;
- ca domeniul de activitate al ofertantului are corespondent cu obiectul prezentei proceduri;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala din ultimii 3 ani sa fie de 190.000 lei.Cursul mediu anual leu/euro practicat de BNR a fost :2012 - 1? = 4, 4560 lei2011 -1? = 4, 2379 lei2010 - 1 ? = 4, 2099 lei, Bilant contabil la 31.12.2010 si 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani a caror valoare sa fie de 90.000 lei.Cursul mediu anual leu/euro practicat de BNR a fost :2012 - 1? = 4, 4560 lei2011 ? 1? = 4, 2379lei2010 - 1 ? = 4, 2099 lei, Dotari specifice minime.Ofertantul sa aiba in dotare minima urmatoarele: ? aspiratoare de praf cu accesorii, de medie si mare capacitate, pentru suprafetele mentionate la pct. A.din Caietul de sarcini - 4 buc;? masina samponat cu generator de spuma, 2 buc;? masina pentru curatat si lustruit cu turatie mica, 1 buc;? masina pentru curatat si lustruit cu turatie mare, 1 buc;? utilaje mecanizate specifice pentru dezapezit, 1 buc;? masina pentru maturat spatii exterioare, 1 buc;? masina pentru tuns iarba, 1 buc;? carucioare cu ustensile complet echipate, 4 buc;? ustensile pentru sters pardoseli, 10 buc.? dotarea personalului cu echipament de protectie si de lucru corespunzator activitatilor pe care le desfasoara. ISO 9001/2008 sau echivalent, ISO 14001/2004 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2013 10:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer