Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract prestari servicii de exploatare forestiera toate fazele pentru nevoi locale


Detaliu pentru invitatia numarul 342119
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.
Numar invitatie: 342119/29.01.2013
Denumire contract: Contract prestari servicii de exploatare forestiera toate fazele pentru nevoi locale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.Cod fiscal: RO 19113639, Adresa: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Telefon: 0268223007, Fax: 0268223007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 268223007, fax: +40 268223007, persoana de contact: Ionut Sorin Banciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul RPLP Piatra Craiului RAStrada Postavarului, nr.5, Oras Zarnesti, Judet Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare fond forestier proprietate publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract prestari servicii de exploatare forestiera toate fazele pentru nevoi locale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de exploatare forestiera fazele doborat, curatat de craci, sectionat, scos si apropiat
II.1.6) CPV: 77211100-3 - Servicii de exploatare forestiera (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 446, 560 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Garantia de participare este stabilita conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 si este de 5358.72 lei (respectiv 1, 2% din valoarea estimata). In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din valoarea estimata, respectiv 4465.60 lei, cf art.278^1 alin. 1 lit. a din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune atat in original la sediul AC in cadrul documentelor de calificare, pana la data si ora limita la care autoritatea contractanta va proceda la deschiderea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Se va completa formularul din sectiunea "Modele de formulare".b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora la careautoritatea contractanta deschide ofertele.c) Plata in numerara la casieria autoritatii contractante, pana la data si ora la care autoritatea contractanta deschide ofertele. Cont: RO 82 BRDE 080SV 3432 6590800, RO 19113639.In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a include in documentele de calificare dovada ca sunt IMM-uri.Data la care se va face echivalenta leu/euro va fi data de 13 Februarie 2013, curs BNR.
Garantie de buna executie
Da.Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive din facturile emise de prestator autoritatii contractante, in conformitate cu H. 925/2006, art. 90, alin 1 si 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a.Formular ?Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul;b.Formular ?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006? - se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006;c.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;d.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala? ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati. Operatorii economici vor prezenta certificate fiscale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele;e.Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010;f.Formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?;g.Formular?Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 (evitarea conflictului de interese)? ? se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ing. Rozorea George Gabriel ? Director General, Ec. Barbu Marieta ? Director Economic, Membrii comisiei de evaluare: Ing. Banciu Ionut - Presedinte; Cons.Juridic Vasii Catalin - Membru, Ing. Coraiu Dan- Membru; Contabil Tamas Elena - Membru; Nagy Alina Petronela - Membru; Ing. Toader Alin- Membru rezerva; Ing. Runceanu Gheorghe - Membru rezerva; Contabil Girbacea Gabriela - Membru rezerva.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. a.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului ? ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN). Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor".b.Persoane juridice / fizice straine ? orice document edificator din acest punct de vedere care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, cf. prevederilor art. 182 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 4. Informatii privind sustinerea economica si financiara: capacitatea economica si financiara a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert. Indiferent de natura relatiilor juridice existente intre op. ec. si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si 181 lit. a), c1), d) din OUG 34/2006 cu modif. si completarile ulterioare., 3. Informatii privind asociere: daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri., 2.Declaratie privind cifra de afaceri ? conf. Art.185, alin.1, lit.c ? formular model prezentat in sectiunea Formulare; Pentru prezentarea cifrei de afaceri, echivalenta leu-valuta se va face tinand cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR prin htpp: //www.bnr.ro. Nota: nu se va lua in considerare anul in curs., 1. Certificat de bonitate financiara (declaratii bancare corespunzatoare, conf. Art.185, alin. 1, lit.a Ord. 34/2006) formularul este prezent in cadrul documentatiei de atribuire.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 6. Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze. In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art.11 din HG. 925, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractar, din care sa reiasa clar partea pe care doreste sa o subcontracteze, conform art. 188 alin. 2, din OUG 34/2006., 5. Informatii referitoare la personalul de specialitate ? relevant pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului - formularul este prezent in cadrul documentatiei de atribuire. Va cuprinde informatii referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant. Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori., 4.Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii., 3. Lista principalelor servicii de exploatare forestiera prestate in ultimii 3 ani ? formularul este prezent in cadrul documentatiei de atribuire. Acestea se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, 2. Cazier tehnic., Atestat de exploatare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la sediul Autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2013 08:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer