Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?


Detaliu pentru invitatia numarul 341954
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 341954/23.01.2013
Denumire contract: Contract prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract prestari servicii de informare si publicitate pentru proiectul ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de informare si publicitate aferente proiectului INSPIRE ? decizii fundamentate, politici coerente la nivel na?ional, un cadru european unitar, proiect co-finantat din Fondul Social European prin Programul Opera?ional Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice, cu accentul pus pe procesul de descentralizare, domeniul major de interventie 2.2 ? Imbunatatirea calitatii si eficientei furnizarii serviciilor
II.1.6) CPV: 79342200-5 - Servicii de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 323, 785 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum- 6.450, 00Lei. Suma ce se va retine din garantia de participare in cond. art. 2781, alin.1, lit.a) din OUG 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: peste pragul prevazut la art.19 din OUG 34/2006 si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare. Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor. Forma de constituire: conf. art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006: Scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in favoarea AC si in cond. legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatate sau OP in contul AC RO63TREZ7005005XXX000970, deschis la ATCPMB, cu conditia prezentarii ordinului de plata avizat de banca emitenta, in original.Nota: In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati.In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participare se va depune in original la sediul Autoritatii contractante, si va fi incarcata scanata, in SEAP, in Sectiunea Documente de calificare.Pentru calculul echivalentei garantiei de participare in alta moneda/valuta decat Lei (RON) se va avea in vedere cursul comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul total al contractului fara TVA. Se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie cel mai tarziu in 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia si retinerii garantiei de participare. AC va elibera/restitui garantia de buna executie conf. art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.Se va completa Formularul orientativ 14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, de catre ofertant/ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz (Formularul 1)-cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic/fiecare asociat, daca este cazul-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (prezentare Formular 2 de catre ofertant /ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz);
-Certificatul eliberat de AFP din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit si/sau faptul ca nu are obligatia achitarii acestora. Operatorul economic trebuie sa faca dovada indeplinirii obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.-certificat de participare cu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP 314/2010: Formularul 2A. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.-declaratie privind neincadrarea in prev. art. 691 din OUG 34/2006: Formularul 2B (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante). Documentul se va prezenta de catre ofertant/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator, dupa caz).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Marius Arthur Ursu, Mihai Busuioc, Adrian Nica, Cernea Marian Simion, Silviu Valentin Raduta, Camelia Zisu, Gabriel Cosmeanu, Constantin Ene, Ginu Popescu, Gabriela Dragan, Nicoleta Cercelaru, Andreea Crasnopolschi, Karla Docan.Note: 1)In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor, este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;2)Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse;3)Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul operatorului economic.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil, ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC;Note: 1)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele solicitate la acest capitol;2)In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract;3)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani sa fie de minim 500.000 lei. Se vor prezenta doc relevante in sustinerea indeplinirii cerintei, din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Curs referinta euro: 2009-4, 2373 lei, 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei, 2012-4, 4560 lei. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri aferente anului 2012 nu se solicita bilant contabil inregistrat, in acest caz, op.ec. avand obligatia de a prezenta orice fel de doc relevant pentru demonstrarea cerintei. Pentru demonstrarea cifrelor de afaceri aferente anilor 2010, 2011 se vor prezenta bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc. specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc edificatoare cu condi?ia ca acestea sa con?ina informa?ii relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara, Continuare cerinta: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei juridice respective, in conformitate cu Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare.b)Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul va face dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unui contract sau maxim trei contracte, servicii similare celor prezentate in CS, in valoare cumulata de minim 323.000 lei Pt.indeplinirea cerintei, se vor prezenta: Form. 4- Lista privind pp. Serv. prestate in ultimii 3 ani(calculati de la data depunerii ofertelor), Form. 5 ? Fisa de experienta similara, recomandari/ certificate/ doc. emise sau contrasemnate de beneficiar sau orice alte doc. care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale, pe parcursul derularii contractului respectiv;Nota: Op. Ec. nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata in lb. romana. Pt. calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de BNR pt anii in care au fost incheiate contractele respective, Cerinta 2: Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.-Documente suport si/sau probante din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
-CV Europass;
-Angajamentul privind resursele umane (Form. 8), Continuare C2: Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b.In sensul prevederilor de mai sus ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerin?elor solicitate, cum ar fi diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala). Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, documente care sa probeze informatiile prezentate in CV;c. In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7., Cerinte pentru personalul tehnic de specialitate: Operatorul economic va dispune de cel putin urmatorulpersonal calificat: A. MANAGER DE PROIECT: - studii superioare, finalizate cu diploma de licenta;
- experienta profesionala de cel putin 2 ani in calitate de Manager de proiect.REGIZOR ARTISTIC: - studii superioare in domeniul regie film, finalizate cu diploma de licenta;
- cunostinte de nivel avansat in domeniul regie film, dovedite prin participarea la cel putin un curs de specializare in acest domeniu (diploma/certificat de studii postuniversitare sau echivalent); - experienta profesionala de cel putin 3 ani in calitate de Regizor artistic, in timpul carora sa fi realizat cel putin un spot video.DIRECTOR DE CREATIE: - studii superioare in domeniul design grafica, finalizate cu diploma de licenta; - experienta profesionala de cel putin 3 ani in calitate de Director de creatie., Informatii privindsubcontractan?ii-Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind sustinerea - In cazul in care cerintele de calificare referitoare la situatia economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza de catre op. Ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta persona, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire., Informatii privind asocierea : Prezentare Acord de asociere cu urmatoarele prevederi: - nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 21.01.2013 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer