Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract prestari servicii de management de proiect privind implementarea proiectului ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?


Detaliu pentru invitatia numarul 341781
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Numar invitatie: 341781/15.01.2013
Denumire contract: Contract prestari servicii de management de proiect privind implementarea proiectului ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARACod fiscal: 9051601, Adresa: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Telefon: +40 213152520, Fax: +40 213152520
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract prestari servicii de management de proiect privind implementarea proiectului ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de management de proiect privind implementarea proiectului cu titlul ?INSPIRE - Decizii fundamentate, politici coerente la nivel national, un cadru european unitar?cod SMIS 37956, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Opera?ional Dezvoltarea Capacitatii Administrative, axa prioritara 2 ? Imbunatatirea capacitatii si eficientei furnizarii serviciilor publice.
II.1.6) CPV: 72224000-1 - Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 436, 890 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum - 8.500, 00 Lei. Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv = 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei. Valabilitate: 90 zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Forma de constituire: in conformitate cu art. 86 alin (1) din HG nr. 925/2006: Scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare, emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatateSau OP in contul Autoritatii Contractante RO63TREZ7005005XXX000970, deschis la ATCPMB, cu conditia prezentarii ordinului de plata avizat de banca emitenta, in original.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari, se va completa Formularul nr.10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si va fi incarcata si in SEAP, scanata, la sectiunea Documente de calificare.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA. Se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 (se va completa Formularul nr.14 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular). Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006(prezentarea Formularului nr.1, de catre ofertant/ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz);
- Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic, prezentate de fiecare asociat, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (prezentarea Formularului nr.2, de catre ofertant /ofertantul asociat /tertul sustinator, dupa caz);
- Certificatul eliberat de ANAF din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre Bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010 (prezentarea Formularului nr.2A de catre ofertant/ofertantul asociat, dupa caz)-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante) -Formularul nr. 2B se va prezenta de catre ofertant/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator, dupa caz).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Marius Arthur URSU, Adrian NICA, Cernea Marian SIMION, Constantin ENE, Gabriela DRAGAN, Andreea CRASNOPOLSCHI, Ginu POPESCU, Camelia ZISU, Gabriel COSMEANU, Nicoleta CERCELARU, Karla DOCANNota: a. In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor, este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.b. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.c. Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor si impozitelor se va face la nivelul societatii/companiei.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b.In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.c.Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.d.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.e.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.f.Se va permite depunerea documentului solicitat in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul? - scanat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) sa fie de minim 850.000 lei.Se vor prezenta docrelevantein sustinerea indeplinirii cerintei, doc din care va rezulta cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012).Curs referinta euro: 2010-4, 2099 lei, 2011-4, 2379 lei, 2012-4, 4560 lei.Pentru demonstrarea cifrei de afaceri aferente anului 2012 nu se solicita bilant contabil inregistrat, in acest caz, op.ec. avand obligatia de a prezenta orice fel de doc relevant pentru demonstrarea cerintei. Pentru demonstrarea cifrelor de afaceri aferente anilor 2010, 2011 se vor prezenta bilanturi contabile vizate si inregistrate de organele competente saudupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau soc. specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte doc edificatoare., Continuare cerintaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei juridice respective, in conformitate cu Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare.c) Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, in cadrul unui contract similar, servicii de natura celor prevazute in caietul de sarcini respectiv: servicii de consultanta si/sau management de proiect pentru un proiect finantat din granturi/fonduri nerambursabile si/sau instrumente structurale, ce a avut in vedere implementarea unui sistem IT.Pt indeplinirea cerintei, ofertantul va prezenta: certificate/documente/recomandari emise sau contrasemnate de beneficiar sau orice alte doc care sa certifice indeplinirea obligatiilor contractuale, pe parcursul derularii contractului respectiv;Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNRpentru aniiin care au fost incheiate contractele respective.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile documentelor insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Op. ec. vor prezenta Form nr.4 si Form nr.5, Operatorul economic va dispune de urmatorulpersonal calificat: -Manager de proiect-Expert tehnic-Expert financiarSe va prezenta Formularul nr.6, CV Europass (Anexa la formularul nr. 6), precum si angajamentul privind resursele umane (Formularul nr. 8), a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.b.In sensul prevederilor de mai sus, ofertantii vor prezenta documente suport corespunzatoare din care sa rezulte indeplinirea cerintelor solicitate, cum ar fi diplome, certificate, atestate privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala).Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV;c.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr.7., Cerinte MANAGER DE PROIECT: Studii superioare de lunga durata finalizate cu diploma de licenta sau echivalent; Competente in domeniul managementului de proiect (dovedite prin certificari prof. nationale/internationale precum PMP/ PRINCE sau echivalent); Competente in domeniul managementului serviciilor IT (dovedite prin certificare precum ITIL Foundation sau echivalent); Competente in domeniul managementului riscurilor (dovedite prin certificare de nivel profesional precum RMP sau echivalent); Competente in domeniul securitatii sistemelor informatice (dovedite prin certificare de nivel profesional precum CISSP sau echivalent); Competente in domeniul guvernantei IT (dovedite prin certificare precum COBIT sau echivalent); Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani; Experienta in calitate de manager de proiect in cel putin un proiect care a presupus consultanta si/sau implementare a unui sistem informatic;, Cerinte EXPERT TEHNIC : Studii superioare de lunga durata in domeniul IT&C, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent; Detinerea de competente de nivel profesional in domeniul securitatii retelelor de comunicatii (dovedite prin certificare recunoscuta national/international precum CCNP Security sau echivalent); Detinerea de competente in domeniul managementului riscurilor asociate sistemelor IT (dovedita prin certificare de nivel profesional precum CRISC sau echivalent); Detinerea de cunostinte avansate privind managementul securitatii sistemelor informatice, (dovedite prin certificare precum CISM sau echivalent); Experienta profesionala generala de cel putin 5 ani;Experienta in calitate de Expert/Consultant tehnic in cel putin un proiect care a presupus consultanta si/sau implementare a unui sistem informatic;, Cerinte EXPERT FINANCIAR : Studii superioare de lunga durata in domeniul financiar-contabil, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent; Detinerea calitatii de expert contabil, membru al Corpului Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania (C.E.C.C.A.R. sau a unor organisme internationale echivalente). Se va prezenta carnetul de membru al organismului la care este afiliat vizat pentru anul in curs;Experienta generala de cel putin 5 ani; Experienta profesionala in domeniul financiar-contabil de cel putin 3 ani;, Informatii privind subcontractantii -Formularul nr. 9 - Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnata si stampilata de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractantilor.Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Info privind sustinerea - In cazul in care cerintele de calif ref la sit ec si fin si/sau capacit teh si prof. se demonstreaza de catre op. ec. prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre of. si pers. respectiva, atunci acesta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajam ferm al pers. respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz of. resursele invocate. Angajam. de sustinere va tb sa respecte cond. specifice prev.la art.111 din HG 925/2006. Pers care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea sa din procedura. In acest sens, doc solicitate pt neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006 precum si doc. pt. neincadrarea in prev. art.180 din OUG 34/2006 precum si doc pt neincadrarea in prev art.181 din OUG 34/2006 vor fi solicitate si tb. prezentate si de catre tertul sustinator, Informatii privind asocierea - Prezentare Acord de asociere cu urmatoarele prevederi minime (original sau traducere autorizata, unde este cazul): -nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Se solicita dovada privind implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelorstandardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.Documentul va avea mentiunea ?conform cu originalul? si va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi prezentat de catre fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia obiectului contractului (suplimentar fata de numarul minim solicitat in CS)
20
Descriere: Identificarea si justificarea riscurilor care pot afecta executia obiectului contractului (suplimentar fata de numarul minim solicitat in CS). Algoritmul de calcul se gaseste in Anexa 1 la CS
Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini (suplimentar fata de cele aferente numarului minim de riscuri solicitate in CS)
20
Descriere: Recomandari de reducere/eliminare a riscurilor identificate, fara a se afecta cerintele caietului de sarcini. Detalierea algoritmului de calcul se regaseste in Anexa 1 la CS
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2013 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer