Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract prestari servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 327445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLAD
Numar invitatie: 327445/22.05.2012
Denumire contract: Contract prestari servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APA PRUT BARLADCod fiscal: 23780878, Adresa: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Telefon: 0232218192, Fax: 0232213884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania, cod postal: 700462, telefon: +40 232218192, fax: +40 232213884, persoana de contact: compartiment Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Administratiei Bazinale de ApaPrut-Barlad, Str. Th. Vascauteanu nr.10, Iasi, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract prestari servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.6) CPV: 50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare pentru fiecare lot in parte - conform Anexei BSe va constitui prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO06TREZ4065005XXX012076 deschis la Trezoreria IASI. CIF RO 18296163, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata este prin virament bancar in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, conform formular nr.11.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in procent de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie este prin: - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. - retineri succesive din valoarea facturilor partiale, cu conditia ca prima depunere sa nu fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, conform prevederilor HG 1045/19 oct. 2011, art.I. Ofertantul va opta pentru una dintre cele doua modalitati de constituire a garantiei de buna executie, din modelul de contract, parte a documentatiei de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1, Cerinta obligatorie?Declaratiei privind eligibilitateCerinta nr. 2, Cerinta obligatorie?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 181 lit. a), c1), d) dinOUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Cerinta nr. 3, Cerinta obligatorie?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 4, Cerinta obligatorie?CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA ? eliberat de Ministerul Finantelor Publice-Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia generala a finantelor publice a judetului, privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, care face dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele -(copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)Cerinta nr. 5, Cerinta obligatorie?CERTIFICATDE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANELE JURIDICE ? eliberat de Primarie, privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? (copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat)Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 6, Cerinta obligatorie? Declaratieprivind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Numele si prenumeleFunctiaCristian NechiforDirectorCorneliu CretuDirector TehnicDorin DutuDirector TehnicOlga MustataDirector EconomicLista cu persoanele ce au legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Numele si prenumeleFunctiaMihaela PavelSef Comp. Juridic si ContenciosAdrian Harat-BatogSef Comp. AchizitiiAlla BaltagComp. AchizitiiIosif SchinSef Comp. Mecano-EnergeticMihaela ConduratSef Birou Contabilitate Cerinta nr. 1Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal.Valabilitate certificat ? maxim 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice/fizice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr. 2 Cerinta minima de calificare.Prezentarea autorizatiei tehnice emisa de catre Registru Auto Roman, RNTR 9, clasa I, clasa aII-a si clasa a IV-a de autorizare, pentru autoturismele prevazute in Caietul de sarcini(Ordinul nr.2131/2005 al Ministrului Transportului si Infrastructurii, cu modificarile si completarile ulterioare), valabila la datalimita pentru depunerea ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta cu documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma si documentele care sa ateste competenta acestora de a presta servicii care fac obiectul contractului.Documentele vor fi prezentate si in traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima de calificare. Fisa de informatii generale., Cerinta nr. 2Cerinta minima de calificare.Bilantul contabil la 30.06.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Cerinta minima de calificare - Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 2Cerinta minima de calificare. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimi 3 ani(ultimi 3 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma)., Cerinta nr. 3Cerinta minima de calificare. Informatii referitoare la personalul de specialitate de care dispune ofertantul, pentru asigurarea contractului. Cerinta nr. 1 Cerinta minima de calificare. Informatii privind asigurarea calitatii. Prezentarea documentelor care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii.Ofertantul va prezenta Certificate emise de organele autorizate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara - Pretul cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim - 70 puncte
Conditii de garantie pentru serviciile efectuate
30
Descriere: Pentru cel mai lung termen de garantie se acorda punctajul maxim de30 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin intermediul SEAP , www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer