Achizitie publica - contract prestari servicii film publicitar
Detaliu pentru invitatia numarul 345329
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345329/16.04.2013
Denumire contract: contract prestari servicii film publicitar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU GEOLOGIE SI GEOECOLOGIE MARINAGEOECOMARCod fiscal: 5194978, Adresa: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Bucuresti, Telefon: 252.25.94, Fax: 252.25.94
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dimitrie Onciu nr.23-25, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 024053, telefon: +40 212522594, fax: +40 212522594, persoana de contact: Madalina Nailia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, str. Dimitrie Onciul nr.23-25, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale si ingineresti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract prestari servicii film publicitar
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta efectuarea a trei filme (unul in limba romana, unul in limba engleza si unul in limba bulgara), fiecare cu durata de 15-20 minute
II.1.6) CPV: 92111200-4 - Productie de filme si de casete video publicitare, de propaganda si de informare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 000 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 360 EURData la care se face echivalenta leu/alta valuta este cea din ziuapublicarii invitatiei de participare.Modul de constituire a garantiei pentru participarea la procedura : instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va depune in original, pentru o perioada de 30 de zile de la termenul limita primirea ofertelor.Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile art. 87 din H.G. nr.925/2006.In situatia in care operatorul economic depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine, in conformitate cu prevederile art.2781 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorului economic in cauza, din garantia de participare suma de 360 EUR.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta va returna contestatorului suma retinuta din garanta de participare, in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic2. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrative-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii ofertei. Documentul va fi prezentat in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara depunerii ofertei. Documentul va fi prezentat in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare6. Certificat de participare cu oferta independenta7. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: 1. Gheorghe Oaie ? Director general2. Ana Olteanu ? Director Economic3. Aurica Spirache ? Contabil, Birou Investitii si Achizitii PubliceIn situatia in care, din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, atunci se va considera ca aceasta cerinta nu este indeplinita.Ofertantii care au datorii reesalonate nu indeplinesc aceasta cerinta de calificare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in limba romana. Pentru documentele care sunt emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din raza teritoriala unde are sediul operatorul economic cu mentiuni privind obiectul de activitate, falimentul, condamnari, amenzi, abuz de incredere, fals, abateri, valabil/real la data limita de depunere a ofertelor, in original sau sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activittaii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica.Documentele vor fi prezentate in limba romana. Pentru documentele care sunt emise in alta limba decat limba romana, acestea vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Persoanele de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Gheorghe Oaie ? Director General2. Ana Olteanu ? Director economic3. Aurica Spirache ? Contabil, Birou Investitii si Achizitii Publice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Bilantul contabil la 30.06.2012, vizat si inregistrat de organele competente ? copie certificatab) Balanta de verificare la data de 28.02.2013, semnata si stampilata de persoanele autorizatec) Declaratie de venit la data de 31.12.2011, vizata si inregistrata de organele competente ? copie certificata, in cazul PFAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.geoecomar.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 15.04.2013 12:52